Suhteessa ei suudella
Luultavasti hellepäivän kuumuus ajoi minut kirjoittamaan tämän aloituksen tänne. Tarvitsen kuitenkin neuvoja kuinka päästä tilanteessa eteenpäin joten antaa mennä :-D
Olen ollut mieheni kanssa nyt n. 4 vuotta yhdessä. Saman katon alle 3 v. Meillä on paljon seksiä, läheisyyttä, jne mutta jostain syystä me ei lähes koskaan suudella? Asia häiritsee minua jonkin verran, vaikka siis koen kyllä oloni hyvin rakastetuksi ja seksikään ei siis ole mitään pelkkänä pumpattavana nukkena olemista. Halailua, sohvalla ''nyhjäämistä'' on päivittäin, mutta pystyn melkein muistamaan kaikki kerrat kun ollaan suudeltu (okei, ehkä vähän liioittelua. mutta vain vähän). Joskus viihteellä ollessa ''innostutaan'' ja tällöin koko homma tuntuu helpolta. Muutoin jotenkin koen asian ''vaikeaksi'', miten yhtä äkkiä sitä voisi alkaa tekemään kun on näin hiton monta vuotta ollut tekemättä?! Tuntuu jotenkin niin oudolta Se hyvä puoli asiassa tietysti on, että sitten kun sitä tehdään niin tuntuu intiimimmältä kuin seksi :-D Ollaan kummatkin reilusti yli parikymppisiä, suhteita ja muita juttuja kummallakin takana. Mulle itselle aiemmin ei ole ollut mikään ongelma, päinvastoin.
Rakas av-raati, kertokaa mulle hyviä vinkkejä miten saisin sen suutelemisen osaksi tätä muuten niin ihanaa suhdetta!
Kommentit (11)
Suhteessa pussaillaan, ei suudella. Näin ainakin minulla. Pitkät suudelmat hävisi jonnekin. Mies olisi ehkä halunnut, mutta minua ällötti kun se tunki lähelle. Oli huono suutelija. erottiin, mutta siihen nyt oli muitakin syitä. Vai oliko :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 16:39"]
Seksiä ja läheisyyttä löytyy, mutta ei suutelua. Miehen mielestä suutelu johtaa aina seksiin, eikä sitä suudella "turhanpäiten". Minusta olisi mukava silloin tällöin aamusuudella, tai muuten vaan, miksi se on niin iso juttu?
[/quote]
Minun mieheni ajattelee samoin! Minä taas pitäisin suutelusta muutenkin, se on mielestäni ihanaa ja mainio tapa saada vähän perhosia vatsaan - suutelusessioon olisi aikaa ja energiaa joka päivä, mutta petipuuhiin ei niinkään. Me olemme asiasta suhteessa puhuneet, mutta mies ei vaan "tyhjänpäiten" suutelusta välitä, joten se on harvinaista. Pussaillaan toki, ja mies jotenkin ihan rakastaa eritoten poskipusuja (antamista ja saamista). Se on mielestäni tosi söpöä, ja olen oppinut pitämään niitä ihanina itsekin, mutta kyllä sitä kunnon suuteloakin useammin kaipaisin.
Samalla tavalla meillä muuten kyllä asiat niin hyvin ja paljon läheisyyttä, etten ole tehnyt asiasta mitään kiistakysymystä.
Sama :( ei suudella ikinä. Yhdessä 6v. Seksiä ja haleja kuitenkin on jonkin verran
Ja siis ollaan tästä ns juteltu miehen kanssa, mutta useimmiten kännissä. Tällöin hänkin sanoo että miksei me tehdä tätä useammin, ja asia tuntuu luontevalta. Sitten selvinpäin en jotenkin vain ''uskalla'', ja tuntuu että olen miehen mielestä jotenkin epähaluttava jne. Vaikka tiedän ettei näin varmastikkaan ole, yleensä seksiäkin harrastetaan lähes joka päivä ja välillä muutaman kerran samankin päivän aikana.
Mä en tykkää suutelemisesta. En muista milloin olisin viimeksi suudellut, en vaan voi ollenkaan tehdä sitä, ei tunnu kivalta. Onneksi on sattunut sellainen mies mulle, joka ei myöskään tykkää siitä, niin sovitaan siltä osin yhteen. En tiedä mitä tapahtuisi, jos mulla olisi suutelusta tykkäävä mies =(.
Meillä ei suudella, kosketeta, halata, kiehnätä. Ei mitään. Seksi on ihan hyvää ja ainut aika, jolloin saan olla toista lähellä. Sitäkin on nykyään aivan liian harvoin, koska mies pihtaa. Eroaisin, jos pystyisin taloudellisesti:(
Mun mielestä intohimoinen suuteleminen kuuluu seksiin ja pidän siitä. Meillä suudellaan muutenkin, mies on tosi ihana. Koskettelee hellästi ja hyväilee, tykkään!
Seksiä ja läheisyyttä löytyy, mutta ei suutelua. Miehen mielestä suutelu johtaa aina seksiin, eikä sitä suudella "turhanpäiten". Minusta olisi mukava silloin tällöin aamusuudella, tai muuten vaan, miksi se on niin iso juttu?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:25"]
Mä en tykkää suutelemisesta. En muista milloin olisin viimeksi suudellut, en vaan voi ollenkaan tehdä sitä, ei tunnu kivalta. Onneksi on sattunut sellainen mies mulle, joka ei myöskään tykkää siitä, niin sovitaan siltä osin yhteen. En tiedä mitä tapahtuisi, jos mulla olisi suutelusta tykkäävä mies =(.
[/quote]
Mua inhottaa suutelu. Turhanpäivästä hommaa, jos suoraan sanon :D Mies varmaan haluaisi pussailla useammin...
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 16:39"]
[/quote]
Minun mieheni ajattelee samoin! Minä taas pitäisin suutelusta muutenkin, se on mielestäni ihanaa ja mainio tapa saada vähän perhosia vatsaan - suutelusessioon olisi aikaa ja energiaa joka päivä, mutta petipuuhiin ei niinkään. Me olemme asiasta suhteessa puhuneet, mutta mies ei vaan "tyhjänpäiten" suutelusta välitä, joten se on harvinaista. Pussaillaan toki, ja mies jotenkin ihan rakastaa eritoten poskipusuja (antamista ja saamista). Se on mielestäni tosi söpöä, ja olen oppinut pitämään niitä ihanina itsekin, mutta kyllä sitä kunnon suuteloakin useammin kaipaisin.
Samalla tavalla meillä muuten kyllä asiat niin hyvin ja paljon läheisyyttä, etten ole tehnyt asiasta mitään kiistakysymystä.
[/quote]
Nimenomaan tuo, että kun asiat muuten hyvin nin en halua tehdä mitään numeroa aiheesta! Etenkin kun mies luultavasti sanoisi ''mikset sitten vain pussaa'', hoh, helpommin sanottu kuin tehty kun sen suhteen olo on kuin ei koskaan oltaisi pussailtu! :D