Mikä on paras lentoyhtiö, jonka lennolla olet ollut?
Kommentit (39)
pienet tilat ja laukutkin hukkui. Myöskään en tajua, että joku sanoi pitävänsä KLM:n ruoasta... siis niillä on aina samaa ruokaa - lennän kyseisellä yhtiöllä kuukausittain ja ateriat ovat aina samanlaisia. Voisivat vaihtaa välillä...
Upeaa palvelua, paljon suomalaisia lentoemäntiä, puhuvat suomea. Jos lento myöhästyy, kuskaavat hotelliin vaikka vain syömään. Meille kävi näin jenkeissä, lent myöhästyi 5h ja SAS kokosi ihmiset bussiib ja vei todella laadukkaaseen hotelli-ravintolaan.
Kerran jatkolento lontoosta piti lähteä 22:00 mutta se peruuntui Ateenasta tulevan koneen onnettomuuden takia. SAS kuskasi meidän kaikki Lontoossa Hotelliin nukkumaan ja syömään. Aamulla uudella koneella Kastrupiin.
Todella laadukasta palvelua.
kyllä useimmilla lentoyhtiöillä on vakiokäytäntönä tällainen " hätäpaketti" niille, jotka missaavat jatkolennon. Itse yövyin viimeksi Amsterdamissa KLM:n laskuun. Kuljetukset ja ateriat sisaältyivät, samaten hygieniatarvikkeet yms. kivassa laukussa. Silti harmitti kyllä melkoisesti!
jatkolennolta niin lentoyhtiöllä on velvollisuus tarjota hänelle ruokaa sekä jos uudelle lennolle on liian pitkä aika niin hotelli ja järjestää kuljetus sinne. Myös rahaa voidaan jossain tapauksissa antaa.
Vierailija:
Ihana palvelu kun myöhästyin kerran jatkolennolta ja sain ilmasen hotellihuoneen, kuljetuksen sinne ja illallisen hienossa ravintolassa. Myöhästyminen ei ollut mun oma syy.
Itse olen Finnairin laskuun viettänyt yön Pariisissa ja nauttinut runsaan illallisen viineineen.
Matkalaukkujen jääminen ei ole aina lentoyhtiön syy. Siinä on muitakin lenkkejä ketjussa, ja jos joku mokaa niin...
Mieluiten lennän Finnairilla jos voin valita ihan vain siksikin, ettei tarvitse ottaa selkoa milloin milläkin aksentilla puhutusta henkilökunnan englannista. Minulla ei tosin ole kokemusta noista Aasian yhtiöistä, joita moni on kehunut. Ihan ok lentoyhtiöitä myös Iberia ja Lufthansa.
Huvitti kun mulla oli kauheen likasia vaatteita matkalaukussa niin niitä ne kaiveli, hyvä etteivät haistellu siinä mun nenän edessä mun liaksia sukkia ja alushousuja, vähän hävettikin. Olin tulossa kibbutzilta Jeruslamin kautta eikä ollut mahdollisuutta pestä vaatteita. Sitä likapyykkiä tonkiessaan ne aina vilkas inhottavasti välillä niinkuin oisin ollut joku matkailijaksi naamioitunut terroristi. heh..Ruoka oli tosi pahaa...
On hyvä palvelu ja joustavuutta. Kokemusta näin pikaisesti: Finnair, Blue1, FinComm, SAS, Malev, Iberia, Spirit, Delta, Alaska, Air New Zealand, AliItalia ja Swiss näin yhtäkkiä, Afrikassa ollessa taisi olla muitakin, oliko se joku kenyan air tai vastaava, onhan näitä lisäksi muitakin.
Mutta siis SAS on mielestäni kokonaisuutena paras, vaikka on sielläkin huonoja puolia, kuten itseään täynnä olevat Norjalaiset, hössöttävät svenssonit ja vaiteliaat venäläiset. Mutta näitä taitaa olla muissakin yhtiöissä.
Minä en edes muista mitä kaikkia lentoyhtiöitä olen käyttänyt, paitti tietty noi tavallisimmat..Jokainen lento on erilainen...
Lisäksi oli mielenkiintoisia kanssamatkustajia, kun kone oli täynnä ortodoksijuutalaisia....oli korvakiehkurat, hatut ja nahkaremmit käsissä, naisilla huivit. Monet heistä nousivat rukoilemaan (heiluttivat päätään rytmikkäästi, kädessä toora tms.) lennon aikana...joka puolella konetta oli rukoilevia juutalaisia, koneen keittiössä ja käytävillä.
Minusta lento oli tosi eksoottinen ja mielenkiintoinen.
Lisäksi tosi hyvää ruokaa ja palvelua olen saanut myös Air New Zealandin koneissa.
ja ne ihme hiuskiehkurat! edellinen El Al vieras tuolla haukku sitä yhtiötä. Eikö se saanutkin jossain kansainvälisessä arvotelussa huonot arvostelut?
Ne korvakiehkurat on ainakin Vanhasta testamentista.
Aika hassua sanoa toisen uskonnosta, että se heiluminen on teennäistä.
Mikä jäykkä luterilainen sinä olet?
No ehkä se joittenkin pikkulikojej mielestä onkin hyvä yhtiö..minä nyt olen kuitenkin vaativa ihminen muutenkin.
Vierailija:
No ehkä se joittenkin pikkulikojej mielestä onkin hyvä yhtiö..minä nyt olen kuitenkin vaativa ihminen muutenkin.
:-DDDDDDDD!!!!!
Mikä sun mielestä on hyvä lentoyhtiö? Millaista palvelua olet siellä saanut?
Lufthansa taikka Singapore air ehkä. Mutta totisesti ei EL AL!
Kotimaan palveluissa Finnair ei todellakaan loista...
Palvelu pelaa, henkilökunta on ystävällistä ja kielitaitoista. Se jonka mielestä Finnairilla on paras palvelu ei selkeästi ole matkustanut kovin paljon. Finnairin palveluhan on suurimmaksi osaksi ihan surkeaa! Finnairilla lennän kuitenkin itsekin ihan mielelläni, jotenkin turvallisen oloista kun tietää (tai ainkin uskoo) että koneet huollettaan kunnolla ja turvallisuusasioista huolehditaan kunnolla.
Jokin aika sittenhän oli uutisissakin juttua siitä että ovat osittain laiminlyöneet koneittensa huollon. Meni kyllä luottamus siihen lentoyhtiöön.
Jotka Finnairia kehuu, eivät varmaankaan ole muilla yhtiöillä lentäneetkään. Lentoemännät ovat vanhoja kotkia ja sapuska ihan hirveetä,,, olkoonkin joskus palkittua.
Olen lentänyt ympäri maailmaa vaikkas minkä yhtiön koneilla ja kyllä Malesialaiset homman osaa.
Finski ei tosin jää paljoa jälkeen...
Ihana palvelu kun myöhästyin kerran jatkolennolta ja sain ilmasen hotellihuoneen, kuljetuksen sinne ja illallisen hienossa ravintolassa. Myöhästyminen ei ollut mun oma syy.