Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksija, suosittele kelloa/sykevyötä

Vierailija
21.05.2014 |

Hei, harrastan juoksua ja olen nyt harkinnut ostavani Garminin. Tahdon tarkan ajan ja matkan GPS:n kautta sekä mahdollisuuden siirtää data koneelle. Sykevyön haluan siihen myös.

Mikä kello sinulla on käytössä, mitkä ominaisuudet, plussat ja miinukset ja voitko suositella sitä tai jotain muuta?

Kiitos :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Polar FT60, siinä on ohjelma, joka antaa viikkotavoitteet. Tykkään siitä, että on jotain mitä tavoitella.

Vierailija
2/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kiitos :)

Itselläni on Suunto Quest, mutta se on hankala käyttää, ei ota matkaa satelliitistä vaan jalkapodista ja data siirtyy peukalonkynnenkokoisella muistikortilla koneelle. Kallis ja huono laite.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Polar ft7. Yksinkertainen ja helppo käyttää. Siinä ei ole GPS:ää, mutta käytän kännykällä RunKeeperiä. Kuuntelen samalla Spotifyä, joka tosin tökkii oudosti juostessa, välillä musiikki vaimenee oudosti. Tyhmänä ihmisenä en ole onnistunut ratkaisemaan ongelmaa.

Vierailija
4/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kiitos sinullekin :)

Sama juttu tuon RunKeeperin kanssa mulla, sen datasta pidän ja tahtoisin samanlaisen mahdollisuuden kelloon.

ap

Vierailija
5/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin pelkän sykevyön ja käytän puhelimessa sports-trackeria. Eli vyö juttelee suoraan luurin kanssa. En ole oikein tyytyväinen komboon, sillä androidilla ei saa sykerajahälyytyksiä. Ennen urheilin samalla softalla, mutta ranteessa halpa suunto ja sykkeet siihen. Sai paremmin pidettyä sykkeitä silmällä, mutta sitten ei taas saanut niitä sykkeitä synkattua st:hen. Pitäisi saada joko äänihälyytykset sykkeelle, tai kello joka myös tukisi tuota bt-vyötä, jotta olisi helpompi tarkistaa hetkellinen syke.

Vierailija
6/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveeni olisi, että näkisin samalla näytöllä kellonajan, juostun ajan ja matkan, sekä sykkeen, mikäli syke vyö on päällä. En tahtoisi kantaa puhelinta mukana lenkillä, sillä en juuri kuuntele musiikkia.

Onko muuten tietoa, miten Runkeeperistä saa äänet pois? Eli sehän huutelee mulle 5min välien väliaikatuloksia, vaikka puhelin olisi äänetömällä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä