Vierailija

Onko kellään muulla samaa ongelmaa :(? Todella ikävä vaiva. Muuten hiki ei mulla haise kauhean pahalle. Alapää hikoilee kuitenkin ihan hirvittävästi, korostuu tietysti treeneissä. Hiki haisee kamalalle, alushousut ovat liikunnan jälkeen todella märät ja pelkään jo lemuavani niin, että muutkin sen haistaa :(. 

Ikävä vaiva myös kesällä kun on tietysti kuuma. Alakerta on aina se paikka, joka hikoilee kaikkein eniten ja ensimmäiseksi. Esimerkiksi tiukoissa farkuissa istuminen monta tuntia paikallaan saa hikeä tuonne aikaiseksi. Mitä ihmettä tälle ongelmalle voi tehdä?

• ylös 59
  • alas 5

Sivut

Kommentit (46)

Huuhtele vedellä, pyyhi taipeita kosteuspyyhkeillä, käytä talkkia, käytä puuvillapikkareita ja ei muovipintaista sidettä imemään kosteutta ja hajuja. T: toinen ällö hikipillu.

• ylös 47
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla ainakin kestositeet ovat yhtä pahat hiostajat kuin kertakäyttösiteet. Hikoaa kahta kauheammin. Tottahan toki mä liikunnan jälkeen meen suihkuun ja pistän alushousut kuivumaan :D. Puuvillapikkarit hiostavat myös, tosin eivät yhtä pahasti kuin keinokuituiset. Silti ihan tarpeeksi. Miten tota talkkia laitetaan niin, että se ei osu limakalvoille? En ole varma mistä kohti toi hiki oikein tulee, tuleeko se kirjaimellisesti pillusta vai taipeista. Alushousut ovat nimittäin enimmäkseen märät alapään kohdalta, eivät niinkään pakaroiden kohalta (paitsi joskus jos olen hionnut todella paljon).

Ap

• ylös 28
  • alas 2

Upitan. Mulla on vielä epäsäännölliset menkat ja tuntuu aina sille, että menkat alkais :x. Vaikka eivät ala, mutta kun housut litimärät ja tuntuu, että valkovuotoakin tulee kamalasti. Olen pitänyt välillä liikunnan aikana tavallista sidettä.. Tuntuu vaan inhottavalle ja varmaan johtuu siitä siteen pitämisestä, että mulla on usein bakteerivaginoosi? Hyi hitto. Mitä tälle tekis?

• ylös 20
  • alas 4

Sama ongelma. Mulla ei hikoile varsinaisesti pillu, vaan nivustaipeet ja persvako. Ja todella etova imelä hienhaju onkin. Peseydyn toki päivittäin, käytän tuoksuvaa vartalovoidetta ja talkkia, mutta silti esim. muutaman tunnin istuminen konttorilla farkuissa, ja johan lehahtaa nivushiki kun tuolista nousee :( 

• ylös 77
  • alas 2

Sama vika. Välillä tuntuu että alapää oikein kiehuu ja vaahtoaa..Lisää ideoita talkin lisäksi?

• ylös 20
  • alas 2

Mulla sama ongelma, joka alkoi ensimmäisen lapsen synnytyksen jälkeen. Käytin kanssa aikani talkkia ja sitten oriflamen intiimisuihketta, mutta kaikista parhaiten on toiminut antiperspirantti(LV) tuoksuton.Ja tietysti toimii varmaan mikä tahansa antiperspirantti, mutta sitä itse käytän.Apteekissa myydään myös muita hikoiluun auttavia tuotteita(Absolut torr ja trible dry yms.) En laita tuotteita häpyhuulille, enkä niin että sitä limakalvoille joutuisi vaan siihen ympärille.Siteitä en käytä ollenkaan.

• ylös 22
  • alas 2

Kyllä se karvamajavakin hikoaa, olen kokeillut kans kaikenlaista. Mikään muu ei ole auttanut, kuin että karvoitus on noin 5-10mm mittaista. pidempi tai lyhyempi pahentaa vaivaa. pikkarit vaihdan työpäivän aikana ja pesen alapään. se auttaa vähän. joskus jos on oikein pahan, laitan pikkareihin vielä talouspaperin. vessapaperi vähän muhjaantuu, siksi talouspaperi. talkki ei mulla oikeim toiminut. kun hikosi siitä läpi, niin oli vielä ällömpää. väljät housut auttaa. etenkin kireät farkut on huonot.

• ylös 16
  • alas 4

Luontaistuotekaupoissa myydään Cristal deo stickiä, joka sopii kainaloiden lisäksi koko vartalolle. Sitä kastellaan ensin vähän veteen ja sitte hierotaan kehoon. Oliskohan siitä apua.

Mullakin on ruennut hikoamaan alapää jostain syystä ihan kunnolla. Ja nivuset :( vituttaa. Uskaltaakohan sitä ikinä enää sänkyyn kenenkään kanssa.. N19

• ylös 35
  • alas 8

Ei kai pillu itsessään hikoile? Terve alapää erittää aina vähän kosteutta - kuukautiskierron mukaisesti vaihtevelvasti - ja nivushiki taas on asia erikseen. Mutjoo; ei tulisi mieleenkään alkaa sekstailuhommiin kuin suihkun kautta.

• ylös 5
  • alas 27

Mulla raskausaikana alkoi hikoamaan öisin, ei haise miltään mutta inhottava herätä housut kosteina...

Laitan dödöä nivustaipeisiin ja joskus kesähelteillä lisäksi reilusti talkkia, sitten ei hienjajut vaivaa. Mikään muu ei auta. 

Onhan jumppahousutkin puuvillaa? Ei paljon puuvillapikkarit auta, jos niiden päälle vetää jotkut teryleenit. Älkää uskoko urheiluvaatevalmistajien "siirtää kosteuden pois iholta"-diipadaapaa. Runsaasti hikoilevalle puuvilla on hyvä materiaali, koska sen kosteudenimukyky on hyvä. Ei sitä kosteutta tarvitse mihinkään "siirtää" siitä iholta, saa se olla siinä sen treenin ajan. Jos hikilänttien näkyminen häiritsee, kannattaa suosia mustaa väriä.

Täällä sama ja tuntuu ettei mikään auta. Pitäisi varmaan käyttää löysiä housuja mutta töissä se ei ole mahdollista. :(

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.