G: Minkä supervoiman haluaisit?
Ihan mikä tahansa! Minä haluaisin supervastustuskyvyn, etten ikinä sairastuisi mihinkään. Kuolisin vain vanhuuteen ilman sen suurempia komplikaatioita.
Kommentit (48)
Olis siistiä osata muokata vartaloa. BOM! siniset silmät. BOM! Hyvä perse. BOM! kivat tissit tai pinkit hiukset.
Haluasin etten ikääntyisi. Kuolema saisi tulla vain omankäden kautta, tai onnettomuudessa yms.
Olen hiukan alle 20 vuotias ja suren ikääntymistä. 25 vuotiaana alkaa fyysinen rappeutuminen. Tälläkin hetkellä aina jakaantuessa telomeerini lyhenevät.
Olen päättänyt yrittää hidastaa ikääntymistä käyttämällä vähäenergista ruokavaliota, vaikkakin se tuo todennäköisesti vain muutamia lisäelinvuosia. Ikääntyminen on aivan liian vähän tutkittu. Luulisin, että ikääntyvät miljardöörit haluaisivat panostaa ikääntymisen estoon, mutta silti kehitys on tasoa nolla. Nykyinen eliniän odoitteen kasvu perustuu vain parempaan terveydenhuoltoon, joka vähentää nuorena kuolleita ja täten hilaa keskiarvoa ylemmäksi.
Uskonnolliset tekijät haittaavat ikääntymisen tutkimista. Kuolema ei uskovaisista tunnu pahalta, koska he uskovat pääsevänsä taivaaseen. Myös poliittismoraaliset tekijät kuten väestönkasvu.. kellä olisi oikeus pitkään elämään.. haittaavat kehitystä.
Antaisin supervoimauttavia jaxuhaleja :)
Ulkonäön muokkaamiskyvyn. Tietenkin ensimmäiseksi muokkaisin itsestäni ihan superkauniin, hah. Mutta jos haluaisin naamioitua tai vakoilla niin voisin tehdä sen helposti ns. toisena ihmisenä. Voisin myös esimerkiksi muuttua vaikka Sauli Niinistöksi ja vaikuttaa Suomen asioihin. Tällä vois myös testata pettäiskö oma mies ja yrittää iskeä miestä erinäköisenä naisena ;) Ja jos muuttaisin itseni mieheksi, niin testaisin kuinka hyvä oon iskemään naisia ja miltä seksi tuntuu miehestä.
En nyt tiedä onko tämä niinkään supervoima, mutta haluaisin vaikka paskoa rahaa....
Kyvyn tehdä toisista ihmisistä kilttejä ihmisiä jotka eivät halua kiusata, petkuttaa, ryöstää, raiskata, sotia ja olla välinpitämättömiä.
Lentämisen taidon (ilman lentokoneita) ja sit nukahtamisen taito olis kiva: kun valon sammuttaa niin nukkuis about 8 tuntia ja heräis aamulla virkeänä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:41"]
En nyt tiedä onko tämä niinkään supervoima, mutta haluaisin vaikka paskoa rahaa....
[/quote]
Mites inflaatio :D Pasko ennemmin vaikka platinaa!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:47"]
[/quote]
[/quote]
Jos tulis tahdonvaraisesti vaikka keräilyharvinaisuuksia?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:38"]
Antaisin supervoimauttavia jaxuhaleja :)
[/quote]
Teoriassa siis Äiti Amma v.2.02 ?
Platinankin hinta inflatoituisi.
Tämä talousjärjestelmämme on jo niin paskottu kupla ettei rahanpaskomisella ole mitään väliä. Nykyisessä järjestelmässä pankit luovat tyhjästä rahaa. Havainnollistava esimerkki on kuinka osakemarkkinat kiitää vaikka talous on muuten huonossa kunnossa. Rahaa luodaan ja se valuu osakkeisiin. En usko oikein nykyiseen talouskasvuun. Mitä tunteita herättää jos katsotte esim dow jones industrial avaragea 1900 luvun alusta?
Miksi muuten alapeukutitte minun ikääntymis viestiä? Mylviikö pelko teidönmin mahassa?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:47"]
[/quote]
No mutta mä tarvin nyt rahaa =)
[/quote]
Tässä linkki
http://stockcharts.com/freecharts/historical/djia1900.html
Huomatkaa että tilastoa on manipuloitu joten se näyttää lineaariselta, mutta se on oikeastaan enemmänkin eksponentiaalinen.
Riittäisi kun osaisin loihtia ihmisistä pysyvästi hyvätahtoisia, älykkäitä ja viisaita. Kaikki nämä samalla kertaa. Ihmiskunta sitten voisi parantaa itse itsensä. Näköetäisyydeltä riittäisi, voisi aloittaa eduskunnan lehteriltä ja jatkaa europarlamentin kautta Kremliin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:00"]
Tässä linkki
http://stockcharts.com/freecharts/historical/djia1900.html
Huomatkaa että tilastoa on manipuloitu joten se näyttää lineaariselta, mutta se on oikeastaan enemmänkin eksponentiaalinen.
[/quote]
Megafoonia rakentaa. DJIA 4k, here we come.
lentäminen tai veden alla hengittäminen (pitäsi sitten tietysti myös kestää painetta, ei tulisi kylmä meressä yms). tuo muodonmuuttaminen, minkä joku sanoi, voisi olla aika hyvä, saisi molemmat!
Irtauduin pörssistä, sillä nyt olisi luonnollinen hetki romahdukselle. Kuitenkin kalvaa epäilys, että pörsikurssit pidetään keinotekoisesti muun talouden ohessa ylhäällä. No joskus viimeistään tullaan alas. Viimeistään silloin kun talous koko talousjärjestelmä romahtaa.
Nim. Ikääntymiskammo.
Ihan surkeita voimia c,mon mä haluaisin ollan super vahva lentää, super kestävä , ampua käsistä voima säteitä luoda elementäjä tulta sähköä niin edeleen luoda suoja kilven ja kuvun itselleni muuttaa itseni miksi tahansa ihimisen tai asiaksi olisi solutautumisessa ja piiloutumisessa hyvä ja perus teleportin tekeminen ja lopuksi pystyy luomaan materiaalia mielellä esim suojan itseleni tai keihäitä tehdä lentämään vastustajaa vastaan
Kunpa pystyisin aamulla nousemaan sängystä ilman että se tuntuu aivan kamalan raskaalta. Supersängystänousukyky!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:36"]
Haluaisin lukea ihmisten ja eläinten ajatukset.
[/quote]
Et halua. Kokemattomana olisit ainakin alkuun suljetulla osastolla tai vähintään hermoromahduksen partaalla kaiken aikaa. Sen verran iljettäviä suurimman osan ihmisistä ajatukset ovat.
t. kokemusta löytyy
[/quote]
Puhutko nyt omista ajatuksistas?
[/quote]
No menepäs vankilaan visiitille tuon kyvyn kanssa. Tai parin liikakilon kanssa rannalle, ja saat mieleesi jokaisen ajatukset liikakiloistasi ja selluliitistasi. Mielummin kuulet heiltä, "ai kun kiva että sinäkin olet treenannut itsesi biitsikuntoon".