Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sun mielestä mun pitäis tehdä, kun mulla on paha mieli

Vierailija
13.05.2014 |

Ahdistaa ja tuntuu kurjalta. Miten pääsen olotilasta eroon? Voisiko joku auttaa!!!!!!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa mikä sua ahdistaa?

Vierailija
2/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntuu ahdistavan. Aivan kaikki. Sydän hakkaa ja tärisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, semmosta se vaan on. Mä välillä visualisoin silmiini kutsuvan tuhkapurkin, siis tulevan omani, ja ajattelen että kyllä sinne sitten joskus epäilemättä pääsen. Ja että sillä välillä ennen sitä yritän parhaani mukaan ajoittaisesta paskasta taiteilla jotain kivaa tai edes sitten nättiä. (Mulla auttaa joskus hyvä ruoka.)

Vierailija
4/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoi, auttaa.

Vierailija
5/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele asiasta jonkun kanssa, vaikka kaverin tai äidin tai kummin tai terveydenhoitajan. Tai kirjoita päiväkirjaa.

Vierailija
6/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:24"]Kaikki tuntuu ahdistavan. Aivan kaikki. Sydän hakkaa ja tärisen.

[/quote]

Jos on lääkettä, ota sellainen, mene lämpimään suihkuun, syö jotain hyvää, mene kävelylle, soita ystävälle. Tee jotain, että olosi paranee.

Vierailija
7/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ystävälle, mene lenkille, siivoa!

Vierailija
8/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ruuat aiheuttavat ahdistusta. Tarkista ruokavaliosi ensin. Jos ahdistuksesi johtuu jostain tietystä asiasta yritä muuttaa omaa asennettasi siihen.

Mene vaikka pyöräilemään. Yleensä fyysinen rasitus saa ajatukset muualle. Voit tuntea vain yhtä kipua kerralla.

Vierailija
9/9 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ihania vastauksia. Kokeilen noita kaikkia paitsi tuhka-astian ajattelua. <3

Helpotti tämäkin, että jotkut vilpittömästi pysähtyivät jakamaan minulle vinkkejään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme