Seksiä 7 kertaa viikossa?
Ootteko kokeillu tän jonkun telkkariohjelman innoittamana?
Me miehen kanssa käytiin pitkä keskustelu eilen hyvin pitkään jatkuneesta kuivasta kaudesta (mies on ollut haluton, torjunnut minut useita kertoja, syinä raskaus, synnytys, väsymys, stressi milloin mikäkin) ja päätimme kokeilla olisiko tuollaisesta "hauskasta" ideasta jotain kipinää jatkoon. Toivottavasti tästä ei tule vaan mitään pakkopullaa vaan hänkin haluaisi aidosti.
Kommentit (11)
Voisin kokeilla koska tahansa vaimon kanssa. Olen tosin aika varma, että ehdotukseen saisin vastaukseksi "hyvä yritys" tms.
Eipä ole tullut kokeiltua minkään ohjelman innoittamana vaan puhtaasta halusta puoliskoa kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:52"]Eipä ole tullut kokeiltua minkään ohjelman innoittamana vaan puhtaasta halusta puoliskoa kohtaan.
[/quote]
Voisimme kokeilla myös! Jos tämä auttaisi muistamaan sen halun puolisoa kohtaan. Ohjelma ainakin ollut katsottava, saa nähdä miten toimii meillä :D
Yritin tätä miehen kanssa just äskettäin, mutta ei se oikein innostunut siitä. Ei hyppinyt kattoon kuullessaan ideasta eikä se sitten toiminut. Heti toisena päivänä oli liian väsynyt edes yrittämään innostumista puuhiin, vaikka sanoin että ihan lyhyt sessio riittää eikä sen tarvii nähdä vaivaa, ja olisin yrittänyt kiihottaa sitä jutuilla mistä hän pitää. Mutta ei jaksanut edes yrittää.
Harmittaa, kun ei kelpaa. Ollaan molemmat oltu stressaantuneita ja vähän väsyneitä koko kevät, mutta ei mies edes jaksa yrittää. Seksiä on ollut keskimäärin kerran kahdessa viikossa jos sitäkään. Haluaisin enemmän, ja siksi heitin sille tän seksihaasteen. En ajatellut, että seksiä enemmän/paljon haluava ja erilaisia asentoja mieluusti kokeileva nuori, hoikka, miestään suuresti ihaileva nainen olisi miehelle sellainen "ääh, en jaksa"-juttu!! Ei se edes tajua kuinka paljon tää seksihaaste mulle merkkasi, kuinka odotin sitä töistä kotiin, laitoin ruokaa ja kuuntelin hellästi työpäivän pahuudet, silittelin, halailin ja suukotin. Olin itsekin väsynyt, mutta tsemppasin häntä varten. Sitten alkoikin jännä kiekkomatsi jota piti seurata (ei edes suomen peli), ja sen jälkeen miestä väsyttikin niin perkuleesti. Hitto oikeesti. Olin itse kiihottunut ja halusin seksiä mutta en saanut edes yrittää saada häntä sille tuulelle kun pakko oli päästä nukkumaan... Eikä se edes nukahtanut heti, vaan vasta tunnin päästä kun menin itse vuoteeseen. Ärrrr, ärsyttävää kun ei vaan voi tajuta.
Pitäisi varmaan vaan niellä pettymys ja yrittää niin kauan kunnes tajuaa, kun ei mies kuitenkaan pahantahtoinen tms ole.
Ei olla kokeiltu ja epäilen vähän, että jäisi yritykseksi kun ei nytkään tunnu löytyvän aikaa kuin sen pari kertaa viikossa. Silloin kun panettaa seksi on mahdoton toteuttaa ja sitten kun teoriassa voisi panna niin sitten kumpikin on niin väsyneitä, että ei se ainakaan kauhean intohimoista touhua ole silloin. Muutaman viimeisen vuoden sitä on halut ollut huipussaan, mutta hukkaan on menneet himot kun vuorokaudessa ei tunnit riitä. Noh ehkä vielä joskus :)
Toivottavasti auttaa teillä :) Ei siitä ainakaan haittaa ole.
Meillä tapellaan paljon siitä, ettei seksiä ole mielestäni tarpeeksi. Olen huomannut, että nykyään on hyvin yleistä (ennen ei puhuttu avoimesti julkisesti/naiselta ei kysytty) että suhteessa mies on haluttomampi osapuoli. Olen ehdottanut leluja, asentoja, asuja. Ei auta, mutta silti sanoo syyksi "aina sitä samaa" muttei uuttakaan tahdo kokeilla, turhauttavaa.
Kokeilkaa, meillä toimi tosi hyvin! Oli kiva viikko, vaikka ei sitä kauaa jaksa. Nyt ollaan pidetty kiinni vähintään kolmesta kerrasta viikossa. Siinä se seksiviikko auttoi, että nyt tiedämme väsymyksen olevan vain tekosyy oikeastaan. Jos toisen tekee mieli ja toista väsyttää, seksiä on silti kunhan se halukas osapuoli jaksaa nähdä vähän enemmän vaivaa.
Puoliso sai tästä hyvät naurut eilen. Meillä on kun on normaalisti seksiä 5-8 kertaa viikossa.
Olemme molemmat stressiherkkiä, ja se kyllä vaikuttaa haluihin. Kesälomalla päästään hyvinkin tuohon seitsemään kertaan, mutta pahimpaan työsuma-aikaan voi jäädä kertaan viikossa.
Eli kerta per päivä. Ei huono