Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat viikon loman, joka sinun on pakko viettää yksin. Mihin menet?

Vierailija
13.05.2014 |

Suomessa? Ulkomailla? All inclusive rantaloma? Viikon vaellus Lapissa? Lähdet tutustumaan Seinäjoen kulttuuritarjontaan? Sukellusmatka Malediiveille? Safarille Keniaan?

Mihin vuodenaikaan haluaisit viettää unelmalomasi ja mitä tekisit? Ehtoina ainoastaan se, että loma on vietettävä yksin. Ei perhettä, eikä kaverita mukaan. Toki matkakohteessa voi olla ja todennäköisest onkin muita ihmisiä.

Go!

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein 30v synttäreideni kunniaksi reissun viikoksi yksin New Yorkiin. Asuin mukavasti, söin ja shoppasin paljon, kuljin ympäriinsä. Sellainen reissu olis mukava tehdä uudestaan, en oo rantaloma-ihminen. :)

Vierailija
2/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattajalle ryyppäämään paras paikka maailmassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin leffassa, teatterissa, syömässä ja maleksisin kaupungilla kaikessa rauhassa. Pari yötä voisi mennä kylpylässä, Tallinnassa tai Tukholmassa. Ihan helposti tuo menisi kotona maatessa, ainakin tämänhetkisessä tilanteessa. Ai että olisi ihanaa jos olisi kokonainen viikko vapaata lapsista, kavereista, sukulaisista, kollegoista ja käsivarren mittaisesta tehtävälistasta.

Vierailija
4/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin all inclusive rantalomalle johonki vikden tähdeb paikkaan lyhyen lentomatkan päähän eli vaikka kreikkaan tai turkkiin. Kekkuloisin siideripöhnässä uima-altaalla ja rannalla ja vain makaisin sen viikon.

Vierailija
5/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset pari päivää kotona siivoten ja järjestäen. Loppuviikko mökillä kauniissa ja hyvinhoidetuissa rantamaisemissa. Viiniä, ruokaa, kirjoja ja hyvät ulkoiluvarusteet sekä saunaan hemmotteluhoitoja mukaan. Elokuun loppupuoli olisi ihanteellinen, tarkenee vielä uida mutta illat ovat pimeitä ja takkatuli ja kynttilät tarpeellisia. 

Vierailija
6/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin seksiorjaksi, parhaiten tarjoavalle. Sijainnilla ei mitään väliä.

Vierailija
7/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatusleikki :) Mä haluaisin viettää tuon unelmalomani loppuvuodesta, kun täällä on rumaa ja pimeää. Lähtisin ehdottomasti aurinkoon ja mielellään sellaiseen paikkaan vielä, jossa yhdistyisi ranta-, kaupunki- ja kulinaariloma. Esim. Rio olisi täydellinen kohde juuri tuohon, eli sinnepä suuntaisin!

Vierailija
8/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi! Tämä olisi mun suurin haaveeni. En edes osaa päättää missä sen haluaisi viettää, joka paikassa yhtä aikaa! Ehkä omalla mökillä. Toinen ihana vaihtoehto olisi, että saisin olla kotona siten, että perhe ei olisi paikalla. Mä niin haluan... Pari päivää voisin viettää jossain Suomen kaupungissa, jossa en ole koskaan ollut, muutama hotelliyö. Ulkomaille en haluaisi, en uskalla matkustaa.

Vierailija
9/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomaan viikoksi joskus syyskuussa. Koluaisin nähtävyydet ja taidemuseot päivisin, aamuni aloittaisin Trasteverestä vuokratun yksiön parvekkeella cappuccinoa siemaillen. Illat nauttisin tunnelmasta, lukisin runoja, ehkä niitä kirjoittaisinkin. Söisin paikallisissa ravintoloissa ja vain nauttisin!

Vierailija
10/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walesiin, maaseudulle, jonne matkustan joka vuosi muutenkin aina yksin. Mielellään heinä-elokuussa, optimaalisin aika about heinäkuun puolesta välistä eteenpäin. Perillä tekisin sitä mitä joka vuosi teen: päivävaelluksia nummilla ja vuorilla, valokuvasta, kiireetöntä ja stressitönä oleskelua, välillä kunnon iltapäivätee jossain kivassa kahvilassa. 

Vierailija
11/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuubaan salsaamaan tai argentiinaan tanssimaan tangoa paikallisten kanssa

Vierailija
12/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Bora Boralle rentoutumaan. En tekisi mitään muuta kuin ottaisin rennosti ja ihailisin delfiinejä. 

Vierailija
13/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Färsaarille. Kevät-alkusyksy -aikana.

Vierailija
14/62 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Färsaarille. Kevät-alkusyksy -aikana.

Vierailija
15/62 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin? Joskus olen haaveillut terapeuttisesta matkasta Pohjois-Afrikkaan tai Lähi-Itään, autioon ja karuun maisemaan. Talvella ja burn-outissa lähinnä.

Vierailija
16/62 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grönlantiin. Olisi hienoa tutustua paikallisiin.

Vierailija
17/62 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ehdottomasti ottaisin siitä yksin olemisesta kaiken irti ja suuntaisin lapin erämaihin. 

Vierailija
18/62 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elokuussa kaksi viikkoa lomaa, jolloin miehellä ei ole. 

En ajatellut mennä yhtään  mihinkään, paitsi ehkä lapsuudenkotiini tekemään suursiivousta ja pesemään mattoja, kun siellä on avun tarvista. 

Mutta jos ap tarkoittaa, että on pakko mennä jonnekin ihan lomalomalle. Viikko suomalaisessa kaupungissa voisi olla liikaa, viikonloppuja olen viettänyt, vaikka ne tosin ovat liittyneet johonkin tapahtumiin. Vähän aikaa mietittyäni tulin siihen tulokseen, minkä itseasiassa taidan toteuttaa, idea tuli juuri: Lähden kiertelemään suomalaisia paikkakuntia, missä en ole koskaan käynyt. Taidanpa lähteä tästä rannikolta rantoja pitkin alaspäin ja mennä Hankoon. Syön pienissä rantakahviloissa ja yötä olen mistä sija löytyy. Ei hassumpi idea. Mulla kun on nykyään oma auto, niin tässähän mulle tuli samantien idea käyttää viikko. En ehkä todellisuudessa koko viikkoa käytä, mutta yhden viikon arkipäivät. 

Vierailija
19/62 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kotona ja nauttisin rauhasta! En tekisi mitään! Tai no: lukisin, nukkuisin ja katselisin leffoja :)

Vierailija
20/62 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdi kysymys. Ei mulla on varaa lähteä mihinkään, joten kotona möllötän, kuten lomat yleensä ja kotona on myös perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme