Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (174)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokahyllyjen välikkö lidlissä!

Miten hel***issä se on mahdollista?

Oli niin viekottevia kurkkuja tarjouksessa, että ihan pakko oli yestata heti.

Vierailija

Töissä monessa eri paikassa (miesten ja naisten vessoissa, pesuhuoneessa, saunassa, työpisteellä), autolla ja mopolla ajaessa, metsässä, veneessä, hiljaisella uimarannalla, julkisissa vessoissa, koulussa ennen tunnin alkua (ei vielä muita luokassa).

Yksi parhaista kokemuksista oli, kun kaveripariskunta oli reissussa ja tehtävänäni oli käydä kukkia kastelemassa jne. Riisuuduin alasti ja menin heidän sänkyynsä pehmeisiin lakanoihin ja runkatessa haaveilin seksistä pariskunnan naisen kanssa.

M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Leikkaussalissa. Tein samalla vasurilla aivoleikkausta ja mälli lipsahti potilaan aivoihin. Tätä ollaan  jälkitarkastuksessa monesti yhdessä potilaan kanssa naurettu.

• ylös 15
  • alas 6
Fisumies

Uistelemassa, alkoi panettamaan ja riisuin syrjäisessä lahdelmassa vaatteet pois ja pulahdin veteen. Runkkasin orkun veden alla. :D

M30

Joen rannalla kiven päällä, siten että joelta ja vastarannalta näkM30yi selvästi.

Lisäksi olen masturboinut töissä, kotona, vessassa, sohvalla, sängyssä, terassilla, kaupan pukukopissa, uimahallissa, saunassa, suihkussa, järvessä, bussissa, junassa, lentokoneessa, autossa,mökillä, makuupussissa, ym. monessa paikassa.

Markus

Makasin sohvalla peiton alla. Kaveri istui samalla sohvan reunalla pelaten pleikkaria. Tumputin siinä loppuun asti. Kaveri ei ainakaan tietääkseni huomannu mitään.

Armeijan punkassa oli vähän samaa meininkiä. Kevyttä rauhallista pyörittelyä, mällit kalsareihin. Siinä kuitenkaan tupatoverit ollu musta sentään 10 sentin päässä kuitenkaan.

Vierailija

Aika tavanomaisia; kotona kaikkialla, metsässä, koulun vessassa, intissä tuvassa, vessassa, teltassa, vartiossa, suihkussa, liikkuvassa autossa, pysähtyneessä autossa, bussissa, junassa, lentokoneessa, lentokoneen vessassa, töissä, työpaikan vessassa...

Jani yh

TAKSISSA MATKALLA "RIIHIMÄELTÄ" -KOTOA, DUUNIIN ARKADIANMÄELLE. SATOJA KERTOJA, TUHANSIA KILOMETREJÄ! RATIKASSA RUN*KAA VAIN KÖYHÄT!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai kauheen outo, mut autoa ajaessani :)

Olen tehnyt joskus samaa liikenneturvallisuuden vuoksi. Kohtuullinen runkkaus ilman orgasmia estää rattiin nukahtamisen pitkillä tylsillä maantietaipaleilla.
M

Vierailija

Leffateatterissa kesken kuvan ,
Jyrää ajaessani tietyömaalla.
Vaimo runkkadi loppuun kun ajoin autoa ja lapset nukkui takapenkillä

Vierailija

Raksatyömaalla torninosturissa. Siellä on hiljasempina päivinä aikaa katsella talojen ikkunoista sisään ja samalla joskus nauttia nyrkkikyllikistä.

• ylös 10
  • alas 1
Markus

Sohvalla peiton alla hieroin itteltäni mällit kalsareihin. Ei asiassa muuten mitään outoa, mutta kaveri istui 10 cm päässä minusta samalla sohvalla pelaamassa pleikkaria. Eikä huomannu mitään.

Vierailija

Ei todellakaan oudoin, mutta ylivoimaisesti kiihottavin paikka oli saunan pukuhuoneessa. Olin juuri tullu saunasta kun tiesin odottaa seuraavaa tulijaa joka oli äidin sisko. Olin silloin varmaan 15 ja hän vähän päälle 40v. Ja ajattelin hoitaa pikaiset kenennykset fantasioiden hänen mustasta karvakolmiosta. Ja ajoitus oli täydellinen, juuri kun olin "toipunut" laukemisen nautinnosta ja ehdin kuivailla spermat talouspaperiin ovi aukesi. Olin pelkkää hymyä. Hän ehti nähdä vilauksen vielä paisuneesta peniksestä ja minä ehdin heittää saunatakin päälle ja siirtyä tilanteesta pois.

Vierailija

olen masturboinut työpaikan wc:ssä surisevalla tekopeniksellä. Ja joskus kyllä tuli mieleen että mahtaakohan se ääni kuulua oven läpi =)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
olen masturboinut työpaikan wc:ssä surisevalla tekopeniksellä. Ja joskus kyllä tuli mieleen että mahtaakohan se ääni kuulua oven läpi =)

Kyllä kuuluu,
Pari kertaa olen kuullut.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Armeijassa. Komppanian kirjurina oli avaimet toimistotiloihin, missä helpottanut oloa useasti illalla. Kerran myös iss:n siivoojatytön kanssa vietimme kiihkeitä hetkiä samoissa tiloissa, mihin ei toisiaan muilla palvelustovereilla ollut pääsyä. Kiva intti muisto.

Sivut