Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En stressaa ikinä mistään pyhäpäivistä, muita samanlaisia?

Vierailija
11.05.2014 |

Joskus on mm. äiteinpäivä unohdettu kokonaan, joskus ostettu kukat ja lahjat, joskus saatu vain valmis kaupan kortti, joskus laitettu aamupalaa mulle valmiiksi ja tehty jotain kivaa perheen kanssa tai sitten olen kokannut itse. Mulle ihan sama. En oikeasti loukkaannu, oli niin tai näin.

Tärkeintä kuitenkin on elämä lasten ja miehen kanssa noin yleensä, mitä nyt yksittäisistä pyhistä/juhlapäivistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo.

Vierailija
2/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Joitakin juhlapyhiä en edes vietä, koska jopa inhoan niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat fiilikset. Voin ihan hyvin viettää esim. joulupyhät, pääsiäiset, vaput, juhannukset, synttärit jne ihan tavallisinakin päivinä.

Itse kyllä ostan lahjoja ja annan kortteja muille, kun tiedän heidän siitä ilahtuvan, mutta mua ei haittaa, jos mua ei vaikka muisteta mitenkään.

Esim. 3. hääpäivämme unohtui meiltä molemmilta, minulta ja mieheltäni. Naureskeltiin vaan asialle ja ostettiin seuraavana päivänä kuohuviinipullo ja kippisteltiin se.

Vierailija
4/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen. Muut juhlapäivät voin viettää mainiosti ihan normaaleina arkipäinä paitsi joulun. Olen nyt viime vuosina omien lasten myötä oikein herännyt tähän ihme äitienpäivätouhuun. En aikaisemmin ollenkaan tajunnut, että tämä on näin suuri juttu.

Minultakin saattaa mennä juhlapäivät ihan ohi. Miehen synttärin muistin viikko sitten vasta puolivahingossa illalla nukkumaan mennessä. Omatkin synttärit melkein unohtui. Miehen kanssa ei koskaan stressata näistä. Joskus annetaan lahja ja joskus ei eikä kumpikaan tee suurta numeroa mistään tietystä päivästä.

Vierailija
5/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen. Muut juhlapäivät voin viettää mainiosti ihan normaaleina arkipäinä paitsi joulun. Olen nyt viime vuosina omien lasten myötä oikein herännyt tähän ihme äitienpäivätouhuun. En aikaisemmin ollenkaan tajunnut, että tämä on näin suuri juttu.

Minultakin saattaa mennä juhlapäivät ihan ohi. Miehen synttärin muistin viikko sitten vasta puolivahingossa illalla nukkumaan mennessä. Omatkin synttärit melkein unohtui. Miehen kanssa ei koskaan stressata näistä. Joskus annetaan lahja ja joskus ei eikä kumpikaan tee suurta numeroa mistään tietystä päivästä.

Vierailija
6/6 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlpäivät kyllä vietetään, mutta ilman stessiä. Siinä ne menevät niin joulut kuin vaput ynnä muut juhlat. Pitää olla piparit ja simat, vaikka niitä ei kukaan syö tai juo, mutta mitä stressaamista niissä on? Kyllä meillä arkipäivinäkin siivotaan, syödään ja eletään. Vain lahjat poikkeavat normaalista, mutta nekin vaatimattomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä