Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta, joka EI ymmärrä Madonnan ihailua...?

Vierailija
04.08.2008 |

Tuossa "ihailemasi julkkisnainen" -keskustelussa Madonna sai monia pisteitä. Miksi? En ole ikinä ymmärtänyt, mikä siinä Madonnassa on spesiaalia. Hän ei ole kaunis, "kahdeksikon laulaja", ei hyvä näyttelijä, vaikuttaa tempoilevalta ja julkisuushakuiselta. Lisäksi on ikävän ihmisen kirjoissa ja yhtään todella hyvää kappaletta hänellä ei ole ollut. Suurin osa musiikista on pliisua ja mitäänsanomatonta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa "ihailemasi julkkisnainen" -keskustelussa Madonna sai monia pisteitä. Miksi? En ole ikinä ymmärtänyt, mikä siinä Madonnassa on spesiaalia. Hän ei ole kaunis, "kahdeksikon laulaja", ei hyvä näyttelijä, vaikuttaa tempoilevalta ja julkisuushakuiselta. Lisäksi on ikävän ihmisen kirjoissa ja yhtään todella hyvää kappaletta hänellä ei ole ollut. Suurin osa musiikista on pliisua ja mitäänsanomatonta.

Vierailija
2/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niin inhokki toi maronna!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi se on ja tehnyt ihan tanssittavaa musiikkia, mutta mä ihailen toisentyyppisiä asioita. Ei vaikuta kovin tervepäiseltä..

Vierailija
4/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna on fiksu, täydellinen, ihailtava jne. Tätä hoetaan joka paikassa. En vaan ole koskaan ymmärtänyt sitä ja esitin omat mielipiteeni kyseisestä henkilöstä.

t:ap

Vierailija
5/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihaile. Siinä mielessä kyllä että on rikastuttanut myös itseään sangen tehokkaasti, ja vaikuttaa myös itsenäiseltä ihmiseltä.

Vierailija
6/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kaunis, "kahdeksikon laulaja", ei hyvä näyttelijä, todella hyvää kappaletta hänellä ei ole ollut. Suurin osa musiikista on pliisua ja mitäänsanomatonta.

Jos näillä avuilla nainen pärjää noin hyvin, rahallisesti ja uramielessä, siinä on mallia monelle meille itsetunto ongelmien parissa painivalle. Ei tarvitse olla täydellisen kaunis. Missä siis on Madonnan salaisuus? Ainakin uusiutumiskyky ja tekemisen meininki on loistavaa. Ja viisikymppiseksi minusta ainakin hyvän näköinen ja kovassa kunnossa. Moni meistä pystyy siihen?

Lisäksi mua ärsyttää naisten uraa arvioitaessa kuinka kiinnitetään ulkonäköön huomiota. Liian hyvännäkönen ollakseen uskottava tai sitten liian tavis ollakseen hyvä. Hyvänä esimerkkinä tähän ulkonäkökysymykseen on Tanja Saarela ja Tarja Halonen.

Vierailija
7/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelläkävijä. Nyt tuntuu ekan kerran että tuossa ympäristötietoisuustouhussa on vähän päälleliimatun leima. Pelastetaan maailma neljässä minuutissa jne.

Vierailija
8/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä, miten joku voisi olla ihailematta häntä ;)

Vierailija
9/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmanpelastuoperaatiosta, se tuntuu pelkästään muotihommalta. Ennemmin sitä tuntuu kiinnostavan esim. ne Malawin kersat ja sopii paremmin sille aids-teema muutenkin kun se on jo 80-luvulla siitä paasaannut.

Hirveen vaikea on sanoa millainen henkilö se oikeasti on, toiset väittää, että kauhea bitch ja ihan seonnut uskonnostaan. Toiset sanoo, että hauska ja rento nainen. Ota siitä sitten selevää.

Vierailija
10/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva julkisuusrumba saa monissa esiin kauhean bitchin piirteitä ja se kabbalahommakin voi mennä yli, mutta ehkä se silti on valikoitujen kavereidensa kanssa kiva ja rento.

Vierailija
11/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä häntä sinänsä ihaile, eli en arvosta lauluääntä - mutta ihailen juuri siitä syystä, että hän on yllämainituilla avuilla kyennyt nousemaan tuohon asemaan.

Ihailen myös hänen kurinalaisuuttaan, että hän jaksaa hommata itselleen sellaisen vartalon.

Vierailija
12/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapana nostaa julkisuuden henkilöitä jalustalle, mutta ymmärrän kyllä, miksi Madonnaa ihaillaan. Oma mielikuvani Madonnasta on, että hän on tehnyt kovasti työtä uransa eteen ja saavuttanut aseman, jossa pystyy määräämään omasta urastaan. Niin monet naisartistit ovat täysin muiden armoilla, ja heidät on helppo sysätä syrjään, kun uusi - nuorempi ja seksikkäämpi - tyttö on löydetty. Madonna ei ole popmusiikin lahjakkain nainen, mutta ainakin hän on ahkera, kurinalainen, fiksu, itsenäinen ja uudistumiskykyinen. Hänellä on ollut (ura)tavoite ja hän on sen tavoitteen saavuttanut.

Vierailija
13/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan mieletön saavutus, että pysyy musiikin saralla pinnalla monena eri vuosikymmenenä. Siihen ei moni pysty. Monella hajoaa viimeistään pää super tähteyden myötä.

Vierailija
14/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapana nostaa julkisuuden henkilöitä jalustalle, mutta ymmärrän kyllä, miksi Madonnaa ihaillaan. Oma mielikuvani Madonnasta on, että hän on tehnyt kovasti työtä uransa eteen ja saavuttanut aseman, jossa pystyy määräämään omasta urastaan. Niin monet naisartistit ovat täysin muiden armoilla, ja heidät on helppo sysätä syrjään, kun uusi - nuorempi ja seksikkäämpi - tyttö on löydetty. Madonna ei ole popmusiikin lahjakkain nainen, mutta ainakin hän on ahkera, kurinalainen, fiksu, itsenäinen ja uudistumiskykyinen. Hänellä on ollut (ura)tavoite ja hän on sen tavoitteen saavuttanut.

Vierailija
15/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna on vielä oikea artisti, ei mikään levy-yhtiön hetkellinen päähänpisto. Hän määrää itse omasta elämästään ja tekee päätöksensä. Todella ihailtava ihminen! Olisipa edes puolella ihmiskunnasta yhtä paljon määrätietoisuutta kuin hänellä.

Minäkin näen punaista kun naisen ulkonäköä kritisoidaan: niinpä pitäisikö artistin siis aina olla kauniskin??! Tätä nämä IDOLSIT yms. teettää, ulkonäkökilpailuja nekin kyllä on.

Vierailija
16/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaja, mutta että hänellä on loistava businesstaju! Madonna on aivan loistava!

Vierailija
17/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin muilla avuilla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
18/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kaunis, "kahdeksikon laulaja", ei hyvä näyttelijä, todella hyvää kappaletta hänellä ei ole ollut. Suurin osa musiikista on pliisua ja mitäänsanomatonta.

Jos näillä avuilla nainen pärjää noin hyvin, rahallisesti ja uramielessä, siinä on mallia monelle meille itsetunto ongelmien parissa painivalle. Ei tarvitse olla täydellisen kaunis. Missä siis on Madonnan salaisuus? Ainakin uusiutumiskyky ja tekemisen meininki on loistavaa. Ja viisikymppiseksi minusta ainakin hyvän näköinen ja kovassa kunnossa. Moni meistä pystyy siihen?

Lisäksi mua ärsyttää naisten uraa arvioitaessa kuinka kiinnitetään ulkonäköön huomiota. Liian hyvännäkönen ollakseen uskottava tai sitten liian tavis ollakseen hyvä. Hyvänä esimerkkinä tähän ulkonäkökysymykseen on Tanja Saarela ja Tarja Halonen.

Mä fanitin Madonnaa musiikillisesti Immaculate Collectioniin asti, sitten musiikkimakuni kehittyi parempaan suuntaan. ;) Mutta arvostan Madonnassa juuri hänen jumalatonta tarmoaan, draiviaan ja kunnianhimoaan. Luultavasti en hänestä ihmisenä edes pitäisi (en kyllä todellakaan kuvittele tietäväni julkisuuskuvansa perusteella, millainen hän on...). Hän olisi luultavasti liian jenkki, liian kova mun makuuni. Mutta ei se estä mua kunnioittamasta hänen saavutuksiaan. Ne teistä, jotka ovat tarpeeksi vanhoja muistamaan 90-luvun alkupuolta, muistanette myös sen, että Madonnaa haukuttiin _ihan koko ajan_, koska hän oli kova bisnesnainen, eikä mitenkään peitellyt sitä. Milloin hän oli huora, milloin lesbo, milloin vaan huono kaikessa mitä teki. Mun mielikuvani siitä, mitä nainen voi saavuttaa maailmassa, on varmaan muokkautunut aika pitkälle nuorena tyttönä fanittamani voimanaisen ansiosta.

Vierailija
19/19 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun mielikuvani siitä, mitä nainen voi saavuttaa maailmassa, on varmaan muokkautunut aika pitkälle nuorena tyttönä fanittamani voimanaisen ansiosta.

[/quote]