Sivut

Kommentit (60)

tissimies henkeen ja vereen, en tiiä kumpaa meistä harmittaa enemmän raskaus-imetys-raskaus-imetys-raskaus-imetys-rumban tekemät tuhot

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen molempia. Miksi valita toinen kun voi saada molemmat. Eli siis tyttöystävälläni on molemmat. 

Mun mies kuulemma on aina ollut enemmän "perse-mies" mutta silti kohta 11v ollut isotissisen lyttyperseen kanssa :D eiköhän vakavassa suhteessa merkkaa enemmän muut asiat.

Jossain evoluutiodokkarissa oli että apinaihmiset piti takapuolta seksuaalisempana mutta kehittyessä ihmismäisemmäks alkoi rinnat kiihottaa enemmän. Tosin enpä itse välitä ihmisistä jotka on niin tissien perään että jopa puhuu niille mun naaman sijaan... kuppikoko 90H

Peppumies, mutta mulla on molemmat hyvät, ehkä takapuoli parempi verrattaessa nuihin suomalaisiin naisiin. Kunnon pallopylly siis olen ja välillä saa liiaksikin huomiota. Rinnat on helpompi peittää jos ei halua olla seksiobjektina.

No siis mun mies tykkää (ilmeisesti) isoista tisseistä, mutta on kai enemmän persemiehiä. Mutta se ei ole sellainen persemies, joka preferoi treenattuja takalistoja, vaan se tykkää sellaisesta läskiperseestä.

Mulla on tosi hyvät - ja ne oli vielä paremmat ennen raskauksia - pienet tissit, mutta mies ei ole koskaan sanonut niistä oikein mitään. Sen sijaan läskipersettäni se on aina kommentoinut ihaillen.

Enemmän persen mieleen. Diggaan enemmän läskiperseistä (eisumo), kun tiukoista vaikka salia käynkin.

T:lsdmies30

Mulla myös ihan onnettomat tissit, varsinkin imetysten jälkeen, pylly on ihan kiva. Mies on aina sanonut olevansa pyllymiehiä mutta olen kyllä huomannut sen tiirailevan tissejä. Sanoo varmasti tuon vaan minun mielikseni/lohduttakseen. Ei haittaa, hyvin olen kelvannut eikä hänkään täydellinen ole.

Vierailija

Mulla on aina ollut ihan onnettomat ketunnokkatissit, pienet ja rumat. Sen sijaan takalisto on aina ollut ihan sairaan hyvä, pyöreä ja kiinteä, ja saan siitä jatkuvasti kehuja miehiltä ja naisilta. Kaikki miehet joiden kanssa olen seurustellut (4), ovat aina olleet sitä mieltä, että perse on naisen tärkein ruumiinosa. Mietinkin, että sanovatko ne mulle noin vaan siksi että tissit on mitä on, ja perse mulla on hyvä, vai vedänkö vaan puoleeni näitä "persemiehiä"?

Lisäksi kaikki tapailemani miehet ovat aina olleet kuulemma pienien rintojen perään. Mites teillä? Sattuiko niin somasti, että mies arvostaa juuri sen ruumiinosan kauneutta, joka sulla on parempi? Entäs tissien koon kanssa?

Ois kiva tietää että sanooko ne vaan vai ajatteleeko näin myös!

Mun mies on vyötärömiehiä. Mulla on tiimalasivartalo ja kauniit kasvot, ja ne kaksi seikkaa saan sen syttyymään. Ei niinkään tissit tai perse. Mies kiihottuu usein kun vain katsoo mua syvälle silmiin, ja seksissä hän mielellään koskettelee mun kapeaa vyötäröä..

Eksäni oli tissimies ja se oli aina niiden kimpussa. ihan kivaa sekin ja mulla on terhakat nätit rinnat.

vanhin eksä oli pyllymies ja se aina himotteli mun pyllyä takaapäin, seksissä ja muutoinkin. Mulla on ihan timmi vähän pyöree peppu. 

Mulle tärkeintä että mies nauttii mun kehosta, oli se sit silmät tai rinnat tai mitä vaan!

Takapuoli on keskimäärin aika samannäköinen, varsinkin vaatteet päällä. Tissit voivat olla hyvinkin erilaisia; hyvin symmetriset, hyvin epäsymmetriset, lähekkäin, kaukana toisistaan, pienet ja tummat nännit tai leveät ja vaaleat nännit, pienet, isot, leveät, pitkulamaiset jne. 

Persemiehen vaatimustaso on luultavasti aika matala tai suurpiirteinen. 

-Mies 29v-

Aikalailla tasan menee, hiukan enemmän kuitenkin peppumies. Mulla on lättäpeppu, tissit aika hyvät. Onneksi tuo tykkää mulla molemmista kuitenkin. :)

Tissimies! Mulla on ihanat tissit ja kyllähän se tykkää niistä. Ei oo varmaan ikinä koskenut tai vilkaissut pyllyyn päin. Eikä siinä mitään kateltavaa ookaan, lättänä ja suora selän jatke...

Tissimies. Mulla on aika hyvät hinkit, pylly on vähän lätty omaan makuuni joten olen ihan iloinen ettei mies ole kiinnostunut perseestä.

Tubulaaritissikerhosta päivää! uskokaa tai älkää, tissimiehen kanssa naimisissa ja ukko kyllä tykkää näistäkin :) takamus mulla on keskiverto lerppana 35v naiseksi

Olen hoikka ja monesti kauniiksikin kehuttu, mutta minulla on pienet ketunnokkatissit, sekä löllyvä takapuoli. Eli varmasti yhtä fantastisia molemmat :'D Onneksi topatut liivit sekä tiukat housut saavat ihmeitä aikaan. Ei tarvitse julkisesti niitä esitellä. Ja miehelleni on onneksi muut asiat tärkeintä.

Itse henk.kohtaisesti arvostan kuitenkin tissejä enemmän. Tälläkin hetkellä imetän kuukauden ikäistä vauvaani ja hyvin se näyttää onnistuvan koosta huolimatta. ;) Päinvastoin, uskaltaisin veikata että näillä se on jopa helpompaa, kun vauva saa samantien hyvän imuotteen. Suorittavat siis mainiosti niille alunperin luodun tehtävän... Samoin kyllä tekee takapuoleni.

En ole ihan varma.... on kyllä kehunut takalistoani. Olenkin sitten kiinnittänyt huomiota siihen, että vähän treenaan takapuoltani, ihan vaan kotona pikkujumpalla. Tissit on pienet 75 b ja olenkin vitsaillut, että laitan silikonit, mies kysyy, että mitä ihmettä sä niillä tekisit??  Pienet tissit on kyllä oikeassa käyttötarkotuksessa toimineet hyvin, 3 lasta ruokkineet hyvin. Nyt odotan vauvaa ja tissit on suurentuneet ja mies selkeästi tykkää. Vaikea sanoa, ehkä se on molemmat?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.