Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kasvoja pystytään muokkaamaa meikeilä tiettyyn rajaan asti. Megyn Kellyllä ja Theronilla on kasvonpiirteet lähempänä toisiaan kuin esim. Nicole Kidmanilla ja Megyn Kellyllä. Kidmanista ei olisi maskeerauksellakaan tullut Kellyn näköistä.

Theronilla on keskiverrommat kasvot kuin Kidmanilla, jolla on persoonallisemmat piirteet kuten pienet silmät lähellä toisiaan. Silmien etäisyyttä ei voi radikaalisti muuttaa meikillä tai edes plastiikkakirurgilla toisin kuin vaikka nenää.

Itse olen meikannut noin 20 vuotta joten minun on helppo uskoa, kuinka paljon ammattilainen osaamisellaan ja välineillään pystyy ihmeisiin (toki tiettyjen rajojen sisällä), sillä jopa minä tavallisena tallaajana, jolla ei ole minkäänlaista meikkaajan koulutusta, pystyn saamaan itsestäni todella eri näköisen näyttämättä kuitenkaan Pelle Hermannilta.

Mutta pakko nostaa hattua tälle Theronin maskeeraajalle, hän todella osaa asiansa 👌

Vierailija
22/29 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä on Theronin kaulassa oleva luomi? Onko sekin meikattu piiloon ja jos niin miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on jo kaksi Oscaria voittanut maskeeraaja tiimeineen, Kazu Hiro. Ja kyseessä ei siis ole perinteinen meikkaus vaan hän rakentaa kasvolle proteesit. Toinen Oscar tuli aiemmin Gary Oldmanin kasvojen muuttamisesta Churchillin kasvoiksi elokuvaan Darkest Hour.

Vierailija
24/29 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margot Robbie olisi näyttänyt ilman maskeeraustakin enemmän Megyn Kellyltä kuin Theron. Miksei hän saanut Megynin roolia?

Vierailija
25/29 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäluomet vaikuttaa todella paljon ulkonäköön. Charlizelle on laitettu jollain materiaalilla tuollaiset raskaammat silmäluomet. Myös piilarit vaikuttaa, luultavasti niidenkin värikehä on yli Charlizen oman värikehän. Tällaiset piilarit saa silmät näyttämään isommilta.

Vierailija
26/29 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea nainen mutta jos olisi naisystävänä niin pelkäisin joka ilta että herään aamulla kylmänä hänen pakastimestaan. Sellainen katse.

M

Vierailija
27/29 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea on, varsinkin nelivitoseksi.

Aika Annie Lennox -vibat tässä kuvassa:

https://ca-times.brightspotcdn.com/dims4/default/9784234/2147483647/str…

Vierailija
28/29 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo look ei ole pelkästään meikkituotteiden ansiota, vaan on käytetty myös silikonia (facial prosthetics), joka liimattiin kasvoille. Joku kuitenkin luulee, että pelkästään hyvällä meikillä saa NOIN isoja muutoksia.

Vierailija
29/29 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, olipas hauska. Olin jo vastaamassa tuohon johonkin viestiin että ei kyllä perkele pelkällä maskeerauksella ja piilareilla saa tuollaista muutosta aikaan mutta sitten tajusin että jostain syystä itse  mietin Kate Blanchettia enkä Charlize Theronia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä