kummat on teistä ällömpiä? laihat läskit vai oikeat läskit?
Kommentit (14)
Ihan sama, mulle on tärkeintä että olen terve.
Molemmat ällöttää. Oikeat lihavat ällöttää aina, laihaläskit vain jos näkee alasti.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 18:48"]
Entäs lihaksikas läski?
[/quote]
Sen kun näkis.
Minua ei toisten ihmisten ulkonäössä ällötä mikään, jos märkiviä paiseita tms. ei lasketa. Enemmän ällöttää toisten arvosteleminen ulkonäön perusteella.
Koko laihaläski-termin olemassaolo kuvastaa hyvin tätä nykyaikaa.
En ota kantaa kumpi on ällömpi, mutta itse olen normaalipainoinen, jolla kaikki kertyy vyötärön seudulle. Jotkut XL-mallit ovat vatsan kohdalta kiinteämpiä kuin minä. En kyllä haluaisi niitä kiloja, mutta haluaisin oman painoni jakaantuvan yhtä tasaisesti.
Minusta ällöimpiä ovat ne, jotka kanssaihmisiään ällöiksi nimittelevät pelkän ulkonäön perusteella.
Näitä tällaisia aloituksia on täälläkin nykyisin useita päivässä. Tässäkö se tosiaan on tavallisen suomalaisen naisen kiinnostuksenkohteet nykyisin; miten ällöiltä toiset ihmiset näyttävät? Laiha vai lihava, siinä pinnallisuuden suurin ongelma.
Laihaläskihän tarkoittaa sellaisia ihmisiä joid2n rasvaprosentti on todella suuri vaikka pääle päin ihminen näyttää hoikalta. Lähes aina nämä ihmiset ovat niitä jotka eivät liiku oikeastaan ollenkaan. Tuollainen lihavuus on todella haitallista koska kaikki rasva on sisäelimien ympärillä.
Lihava ihminen taas voibolla lihaksikas, tokikaan ne lihakset ei sen rasvan alta näy. Nämä ihmiset harrastavat aktiivisesti liikuntaa,mutta syövät liikaa joten ovat ylipainoisia.
Nämä liikuntaa harrastavat läskit ovat tutkimustenkin mukaan terveempiä kuin laihaläskit.
Tämähön ei toki laihaläskille av-mammalle sovi ja siksi kovasti vaan haukkuvat päällepäin lihavia ihmisiä vaikka oman kehon rasvarosentti on jopa 40 vaikka mamma mahtuukin kookn 36 vaatteisiin
Minun mielestäni taas laihaläskit miehet ovat seksikkäimpiä! Sellaiset mitkä ovat muuten hoikkia, mutta löytyy pieni pömppis :)
Mielestäni kumpikaan ei ole ällöttävä, ellei ole joku epähygieeninen (ei käy suihkussa jokapäivä, ei pese hampaita 2krt vrk, rähmää silmissä jne). Itse painossa tai ulkonäössä ei mielestäni ole mitään ällöttävää, miksi olisi?
Mun mielestä on ällöttävää vatvoa toisten ihmisten vartaloihin ja painoon liittyviä asioita.