Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muita naisia, joita piiskaus kiihottaa esileikkinä/ seksin mausteena?

Nim.merk. Outo(ko?)

Sivut

Kommentit (22)

On meitä muitakin. Et ole outo. Enemmän kyllä itse tykkään ilman apuvälineitä tehtävästä fyysisestä kivusta (lyöminen, kuristaminen, läpsiminen, vääntely jne.), mutta on nahkaruoskallekin aikansa ja paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ap, allekirjoittaa, että mulle tulee seksikäs olo, kun on piiskanviirut on pyllyssä. :) Mun henk.koht suosikkeja on vitsat, vyö ja rottinki. Grr.

Ap

On kiihottavaa!!! ;) Ja ennen kuin joku ääliö siirtää/siirrättää tän tonne seksipuolelle, niin siksi näitä aloituksia tehdään tänne/niihin myös vastataan täällä, koska ei tartte laittaa sp-osoitetta. Itse ja varmasti moni muu vastailisi paljonkin seksiaiheisiin kysymyksiin, mutta ei kukaan halua sähköpsotiosoitettaan antaa.. Ihan sama vaikkei sitä kellekään näytettäisi!!!! :(

On superkiihottava!! Ooh muutenkin sellanen alistaminen ja narttuna kohteleminen, ei nyt mitään kovin rajua mut suht. Kuitenkin tietää, et siinä on loppujen lopuksi mun ihana rakastava mies, joka ei oikeasti ikinä tekisi mulle mitään pahaa, vaikka nyt piiskaakiin ja sanoo kiimaiseksi pikkunartuksi.

Tulikohan nyt vähän liian yksityiskohtainen avautuminen...whatever :D

Meillä selkäsauna johtaa yleensä viliin seksiin, mutta joskus piiskan jälkeen vaan on niin ihana olo, et jäädään siihen yhdessä. Yleensä mies hellii mua piiskan jälkeen, ja saa mut tunteen olonk maailman onnellisemmaks naiseks.

Ap

Meillä selkäsauna johtaa yleensä viliin seksiin, mutta joskus piiskan jälkeen vaan on niin ihana olo, et jäädään siihen yhdessä. Yleensä mies hellii mua piiskan jälkeen, ja saa mut tunteen olonk maailman onnellisemmaks naiseks.

Ap

Vierailija

Mitä luulet tapahtuvan, jos annat osoitteesi himohirmu@ömail.com, joka on

rekisteröity Hulda Juurakolle?

Kokeilin antaa ihan huuhaa-osoitteen, ei kelvannut ja en tosiaan viitsi luoda mitään höpöhöpö-osoitetta, vain siksi että saan vastaa av:n seksipalstalle..

Mä haluaisin sitä todella paljon, mutta mies ei suostu, koska ei kuulemma voisi mitenkään koskaan satuttaa mua. Tilanne on vaikea ja asiasta on pujutyu monesti. Välillä olen jopa miettinyt eroa tämän takia, mutta mies on muuten ihana.

Vierailija

Saan piiskaa vaimoltani paljaalle takamukselleni usein, vaimoni on kookas ja rehevämuotoinen. Piiskaaminen alkoi kun yhdynnässä laukesin liian pian. En nauti seksistä hänen kanssaan kun pelkään laukeavani heti ja joudun polviensa päälle ja saan selkääni oikein kunnolla. Siksi onanoin mahdollisimman usein kun siihen on tilaisuus. Hän ottaa minut mielkein missä vaan ja koska tahansa välillä hyvinkin rajusti.

Tämä kaikki on aihettanut minulle ajoittaisia erektio ongelmia. Silloin hän pakottaa nuolemaan itseään ja nuolemiseni pitää aloittaa hänen peräaukostaan ja hän komentaa minut töntämään kieleni mahdollisimma syvälle sinne.

Vierailija

Mieheni piiskaa minua noin kerran viikossa. Se alkoi siitä kuin firman pikkujoulujuhlissa pienessä hönössä vehtasin miespuolisen työkaverini kanssa. Se ei tietenkään pysynyt salassa ja pelkäsin saavani lähtöpassit. Sen sijään vyöstä tuli takamukselleni niin että tuntui ja kuukauden selibaatti,. Sen aikana mieheni imetti mua kalullaan kunnes laukesi suuhuni. Remmiä saan rajustikin säännöllisesti, eikä ole en jälkeen yhtään satunnaista seksisuhdetta ollut.

Vierailija

Meidän liitossamme on piiskaaminen yleistä eikä sillä ole aina tekemistä seksin kanssa.

Vaimoni on luonteeltaan alistuja, siis tuntee mielihyvää tullessaan esim. piiskatuksi. Ensin se tuntui minusta oudolta mutta nyt se on ihan luonnollista. Hän luottaa minuun eikä tarvitse pelätä että siihen liittyisi suoranaista väkivaltaa. Tosin tiedän että vitsan iskut pepulla sattuvat, mutta en edes koe sitä perverssiksi.

Joskus yhdymme session jälkeen, mutta pääsääntöisesti otan vaan hänet syliini ja hyväilen.

Se on muodostunut minulle samanlaisesksi halujen toimeenpanoksi kuin mikä tahansa muu vastaava toimenpide.

Vierailija

Piiskattaisiin useammin ,
Mutta se ääni herättää lapset.
Vaimo haluaisi että läpsin avokämmenellä jalkoväliin ja pyllylöe johon saa lyödä lujaa.
Välillä haluaa jonkun käsineen kanssa useimmiten paljaalla kädellä

Vierailija

Olin sellainen jäkättävä vaimo, mieheni on rauhallinen eikä paljoa puhunut.

Eräänä lauantai-iltapäivänä aloitin taas, se oli saunan lämmittämisestä.

Mies lämmitti saunan mutta katsoi minua todella vihaisesti.

Menimme vaitelijaina lauteille ja mieheni sanoi että se oli sitten vihoviimeinen turhanaikainen kiukuttelu sulta. Vastasin että luulet vaan.

Sitten se alkoi, vahvarakenteinen siippani pisti minut polvilleen lauteita vasten, otti leveän nähkavyön ja sain mieheltäni ikimuistoisen selkäsaunan, pakarani olivat varmaan useita päiviä todella kipeinä, niinkuin reitenikin. Muistan sen lopunikääni, enkä koskaan halua toista samanlaista selkäsaunaa.

Löylytystä kesti pitkään ja jäin makaamaan lauteille saunaan. Siitä asti olen ollut kuikuttelematta hänelle, varon sanojani ja nielen ne ennenkuin päästän suustani. Tapahtumasta ei olla puhuttu sanaakaan jälkeenpäin, ja liittomme vahvistui mieheltä saamani todella tuntuvan löylytyksen jälkeen.

Vierailija

Olemme Käyttäneen Vitsaa enimmäkseen joskus täytyy käyttää Remmiä molemmat saamme tasapuolisesti haimme vitsat itse olemme sylissä käsiteltäissä joskus Vaimoni intoutuu antaa Remmiä laittaa tillovaljaat ottaa minut pikkutillolla .

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat