Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan älytön idea laittaa kuivalle ja hilseilevälle iholle

Vierailija
01.05.2014 |

Bepanthenia yöksi sellainen paksuhko kerros? Auttaako se yhtään? Kyse on omista kasvoistani siis.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 01:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 02:10"]

Miten sitä etikkaa käytetään kynsinauhoihin?

Käytän enimmäkseen juuri Nivean sinistä, mutta palasaippuat jättävät kiristävän tunteen iholle. Mitä saippuaa kannattaisi kokeilla?

ap.

[/quote]

Ettet olisi allerginen sille nivean siniselle? Itse en voi sitä käyttää ja syyksi epäilen säilöntäainetta. Olen allerginen kaikille nivean tuotteille, joita olen kokeillut. Sen sijaan esim. erisanin kosteuttava perusvoide (herkälle iholle, hyvin kosteuttava) sopii ja on pelastanut superkuivan kasvojen ihoni: siinä ei ole hajusteita, väriaineita eikä parabeeneja.

[/quote]

Noita erisan-voiteita näyttää olevan erilaisia. Mitäköhän tässä tarkoitettiin?

[/quote]

Tietäisikö kukaan? Lähtisin ostamaan erisania.

Vierailija
2/40 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, koska erisan vielä ostamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:20"]

Konjac pesusieni käyttöön kasvojenpesuun. Ei pesuaineita ollenkaan ja Helosan rasvaa käytät pari viikkoa niin jo on iho kunnossa.

[/quote]

Jos sieneen on lisätty aloe veraa, onko se hajusteeton? Aloe vera ei ole kaikkein ärsyttävimpiä hajuja, mutta miksi sitä yleensä tarvitsee laittaa sieneen?

[/quote]

Minä olen herkkäihoinen, joka on allerginen aloe veralle. Ärsyttää kun sitä ja kamomillaa tungetaan väkisin herkkäihoisten ihonhoitotuotteisiin. Kaikki pitää tutkia suurennuslasin kanssa.

Vierailija
4/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paa pihkavoidetta, apteekista, netistä tai duunaat ite. takuuvarma apu!

Vierailija
5/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan tilannetta huononna. Hyvä rasva on, ehkä se emulsio(?) muoto, vähän kevyempi versio samasta olis kuitenkin parempi. Tai sekoitat voidetta emulsioon.

Vierailija
6/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan tilannetta huononna. Hyvä rasva on, ehkä se emulsio(?) muoto, vähän kevyempi versio samasta olis kuitenkin parempi. Tai sekoitat voidetta emulsioon.

Vierailija
7/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mielummin spermaa. Ihosi jamiehesi kiittävät.

Vierailija
8/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain rasvaa enkä oikein pidä emulsioista. Taidan kokeilla. Alkaa todella ärsyttää, kun iho on kuin Gobin autiomaata.

ap.

Vierailija
9/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat, hilseilevät kynsinauhat ja kädet sain kauniiksi etikalla.

Samalla lopetin käsivoiteet tarpeettomina.

Vierailija
10/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa

Kasvoni pesen tavallisella palasaippualla. Voiteena Nivean sininen voide.

Juon vettä aina kun muistan.

Ihoani ihastellaan. Siskoni kertoi omaa ihoaan tuskasteltuaan: Miehen kanssa puhuttiin sun ihosta, mun mielestä sulla saattoi olla yksi finni silloin kun olit lukiossa. :)

Vierailija
11/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa

Kasvoni pesen tavallisella palasaippualla. Voiteena Nivean sininen voide.

Juon vettä aina kun muistan.

Ihoani ihastellaan. Siskoni kertoi omaa ihoaan tuskasteltuaan: Miehen kanssa puhuttiin sun ihosta, mun mielestä sulla saattoi olla yksi finni silloin kun olit lukiossa. :)

Vierailija
12/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä etikkaa käytetään kynsinauhoihin?

Käytän enimmäkseen juuri Nivean sinistä, mutta palasaippuat jättävät kiristävän tunteen iholle. Mitä saippuaa kannattaisi kokeilla?

ap.

Vierailija
13/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 01:17"]

Laita mielummin spermaa. Ihosi jamiehesi kiittävät.

[/quote]

Haluaako mies sitten aamulla varmasti suudella poskiani?

Vierailija
14/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa Bepanthenista sanoa, mutta itse tykkään sotkea kosteusvoiteeseeni tipan oliivi- tai avokadoöljyä kun iho oikein kiristelee, auttaa paljon.

Vierailija
15/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista saippuat ja voiteet iholle!

Vierailija
16/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans oli aiemmin ikävän kuiva ja punaisia läikkiä oleva iho.Vahingossa osui käteen vichyn 3plus1 puhdistusmaito ja se on osoittautunut hyväksi.Pesin aiemmin liian kuivattavilla aineilla.Tuota aamuin illoin kasvoille ja huuhtele haalealla vedellä.Päälle Aqualan plus-rasvaa niin toimii.Olen tehostanut hoitoa vielä laittamalla Lancomen Visionnairea.Se on hintava mutta todella hyvä.Pyydä vaikka sokokselta näytettä millä testaat ensin.Näillä sain oman ihoni kuntoon.Ikää yli 40v. mutta kuulen usein näyttäväni alle 30v...

Vierailija
17/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen suolasaippuapala! Löytyy ainakin ruohonjuuri.fi:stä. :)

Vierailija
18/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 06:35"]

apteekista saippuat ja voiteet iholle!

[/quote]

Myyntipaikka ei taida tehdä tuotetta hyväksi. Apteekissa kaikki on tosi kallista. Monet tuotteet ovat myös hajustettuja eivätkä sovi yliherkille. Olen kokeillut Orionin perusvoidesarjan läpi ja yllättäen mikään ei ollut hyvä minulle. Käyttäisin todella mielelläni hajutonta erittäin rasvaista kosteusvoidetta, jossa ei olisi mitään sellaista, joka jättää iholle suojaavan kalvon. Mutta mitä se voisi olla?

Vierailija
19/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä saippuapesua! Kuivattaa vielä enemmän! Kuivalle ja herkälle iholle tarkoitetut tuotteet peliin, kunnon puhdistusaine ja kasvovoide, saat ihon jälleen kuntoon :)

Vierailija
20/40 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei oleparas mahdollinen aine kun on niin paksua. Laita tosiaan vaikka oliiviöljyä muutama tippa perusvoiteen joukkoon ensiavuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi