Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on koira! Ettekö tykkää käydä töissä?

Vierailija
11.12.2020 |

Miten koira selviää pitkän työpäivän kotona? Siis aamusta myöhäiseen iltaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira käy kanssani töissä. Tykätään molemmat käydä.

Vierailija
2/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä,  tämän ymmärrän. Mutta entä ne, joilla koira ei tule mukaan töihin? ap

Vierailija
4/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotoa.

Koiraa ei tosiaan saa jättää yksin pitkiksi päiviksi, pitää hommata joku ulkoiluttaja tai viedä koira "koirien lastentarhaan". Näitä ei taida Suomessa hirveesti olla, ulkomailla ovat tavallisia.

Vierailija
5/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teet yksin töitä. Mikään ei ärsytä enempää työyhteisössä kuin ihmiset jotka raahaa pentunsa tai rakkinsa työpaikalle

Vierailija
6/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu koira on 9 tuntia yksin. Hyvä lenkki aamulla ja töitten jälkeen koiran kans niin kyllä se pärjää.

Vierailija
7/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävin aamupäivällä toimistolla ja iltapäivän tein etätöitä, mutta nyt teen 100 %:sesti etätöitä. 

Vierailija
8/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maks. 9 tuntiset työpäivät, useimmiten maksimissaan 8h, en siis ole töissä aamusta iltaan koskaan. Koirani pärjäävät ihan hyvin työpäivän, nukkuvat rauhassa, kuten tekisivät silloinkin, jos tekisin kotona töitä.

Vierailija
9/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jouduin olla pitkiä päiviä töissä niin kävin välillä kotona käyttämässä koiran ulkona

Vierailija
10/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat mukana töissä tai kotona töitä. Tällähetkellä en kyllä tee töitä ollenkaan. Koiraa ei kannata ottaa jos asuu yksin ja tekee pitkää päivää.

Vierailija
11/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6 tunnin työpäivät ja työmatkoihin menee puolisen tuntia suuntaansa niinä päivinä kun olen toimistolla. Osittain teen etänäkin. Aamulla käytän koiran kahdeksan aikaan lenkillä ja lapsi käyttää päivälenkillä koulusta tultuaan jos tulee ennen mua. Mies tykkää tehdä iltalenkin. Hyvin ollaan jo 7 vuotta näin pärjätty.

Vierailija
12/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teet yksin töitä. Mikään ei ärsytä enempää työyhteisössä kuin ihmiset jotka raahaa pentunsa tai rakkinsa työpaikalle

Mielestäni oli ihanaa kun työkaverit toivat koiriaan töihin. Ihan parhaita työpaikkoja sellaiset mihin koiratkin saa tulla!

Vierailija
13/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon enimmäkseen kotona ja meidän koira usein nukkuu itsekseen ihan koko päivän, eiköhän se nukkuis sen mun työpäivänkin.

Vierailija
14/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se normityöpäivän pärjää, iltamenoja ilman koiraa en harrasta. Eihän se ihanne ole mutta eipä sekään ole että minä joudun viettämään 8 tuntia töissä tai lapseni joutuu olemaan pitkän päivän meluisessa päiväkodissa. Elämä on...

Vierailija
15/15 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lounastauko on 1h 15 min joten hän on huolehtinut keskipäivän ulkoilutuksen ja itse teen nykyään 80% etätöitä niin hyvin onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän