Jee, paino pudonnut 2kk aikana 6kg
Pari kuukautta sitten aloitin terveellisemmän ruokavalion ja alkoin kävelevemään 1-1,5tunnin reippaita lenkkejä 5-6krt viikossa.
Salilla tullut käytyä kuukauden verran ja kolmisen viikkoa olen tehnyt työmatkani fillaroiden. Kävelyt jääneet nyt pariin kertaan viikossa.
Alkupaino mulla oli 72,2kg ja tänä aamuna vaaka näytti 66,1kg.
Kilon verran vielä jos saisi tiputettua niin olisin tyytyväinen :) Pituutta mulla on 173cm ja ikää 40+ joten en enää halua olla kuitenkaan yhtä hoikassa kunnossa kuin parikymppisenä ja tuskin se enää tässä iässä onnistuisikaan.
Kommentit (5)
Hienoa! :)
Mä oon pudottanut nyt vähän yli kuukaudessa 5 kg. Tuli pitkästä aikaa kunnon motivaatio, ja tuntuu että se nyt pysyykin yllä. Mun paino on nyt 73 kg, tavoite päästä 65 kiloon loppukesästä. olen hieman sinua ap lyhyempi.
AP hei, kuinka pitkiä on sun pyörälenkit? Entä oletko nipistänyt syömisistä?
Hienoa ap! Kokemuksesta tiedän miten vaikeata tuo on. Minulla oli suurin piirtein sama lähtöpaino (olen 167 cm) ja nyt on mennyt alle 65 kg. Aika pitkään paino jämähti 66 kg:een mutta nyt se on nähtävästi lähtenyt hitaaseen laskuun. En mielestäni edes syö sen erilaisemmin. Olen nyt pari vuotta käynyt ryhmäliikuntatunneilla ja kuntosalilla muutaman kerran viikossa.
ap:n edestakainen työmatka n13km, eli ei kovin pitkä, mutta sopiva minulle 10vuoden pyörättömyyden jälkeen. Lisäksi käyn ekaluokkalaiseni kanssa pari kertaa viikossa n20km pyörälenkeillä.
Ruokailutapojani olen muuttanut, aiemmin meni karkkia ym herkkuja oikeastaan päivittäin, nyt kerran ´suunnilleen kerran viikossa. Lisäksi olen vähentänyt perunan syömistä ja ruisleipää syön yhden palan päivässä.
Hienoa, mulla oli tavoitteena pudottaa puolessa vuodessa 14kg, mutta olen saanut pudotettua neljässä kuukaudessa vain 5kg, olen kyllä aivan tyytyväinen tästäkin. Normaalipainoon en pääse juhannukseksi, mutta ehkä sitten ens jouluksi.