Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi 16-vuotiaan pojan epäillystä murhasta: Vakava teko ”ihan omassa sfäärissään”

Vierailija
09.12.2020 |

Sis ihan järkkyä!!

Rakennusmies havaitsi 16-vuotiaan pojan ruumiin ulkona Koskelan sairaalan lähellä. Poikkeuksellisen vakava teko on poliisin mukaan ”ihan omassa sfäärissään”.
Poliisi epäilee kolmea 16-vuotiasta poikaa 16-vuotiaan pojan murhasta. Uhri löytyi erittäin raa’asti ja julmasti surmattuna ulkoa Koskelan sairaalan lähistöltä Helsingistä maanantaina.

Neljä poikaa juhli yhden epäillyn pojan 16-vuotissyntymäpäiviä sairaalan lähistöllä ulkona. Tutkinnanjohtajan, rikoskomisario Marko Forssin mukaan syntymäpäiväjuhlien epäillään päättyneen erittäin raakaan ja julmaan murhaan.

Sen motiivista ei ole mitään tietoa.

– Meillä ei ole minkäännäköistä hajua, miksi näin on tapahtunut. Nyt ei ole kyse siitä, ettei poliisi haluaisi sitä tutkinnallisista syistä kertoa vaan siitä, että emme ole saaneet epäillyiltä minkäännäköistä selvitystä, miksi näin on käynyt. He eivät ole niin sanottuja poliisin vanhoja tuttuja, Forss kommentoi.

Forssin mukaan kaikki epäillyt ovat opiskelijoita.

Pojat ovat olleet yhteistyöhaluisia ja hyvin katuvia. He ovat avanneet jo tekoa jonkin verran, mutta esitutkinta on vasta alussa, Forss sanoo.

Poliisi epäilee, että uhri joutui pitkäkestoisen väkivallan kohteeksi. Teon jälkeen pojat poistuivat paikalta.

Loput voi luke liniistä kun kaikki ei mahdu!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007671428.html

– Väkivalta on ollut poikkeuksellisen pitkäkestoista ja vakavaa. Joku nainen on mennyt poikien ohi, kun teko on ollut jollakin tasolla tapahtumassa. Toivomme, että tämä nainen ilmoittautuisi poliisille ja kertoisi havainnoistaan. Nainen on huutanut pojille jotakin siihen tyyliin, että mitä siellä oikein tapahtuu. Pojat ovat vastanneet siihen jotakin ja nainen on jatkanut matkaansa, Forss kertoo.

Kommentit (2696)

Vierailija
1001/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käpylä-Koskela on ongelmallinen asuinalue. Paljon pahoinvoivia nuoria, joista aikuiset eivät saa otetta.

Täällä on hyvinvoivia, tasapainoisia perheitä ja sitten monipäihdeongelmaisia. Poliisi ei tee mitään. Joka yö varastetaan pyörät ja muut pihoilta, teinit ja lapset myy huumeita koulujen pihoilla, poliisi okei teki jotain, kun joutui ampumaan jonkun sekopään täällä vuoden sisällä. Idyllinen alue, jossa huolestuneen, kireän, pelokkaan tai lamaantuneen näköisiä teinejä joka koulun pihalla, koulujahan täällä on monta, suurta.

Ollut jo kauan oli, että tuon ikäiset tietävät jotain, mitä eivät kerro vanhemmille ja muille aikuisille. Että kiusataan, on huumeita, uhkaillaan, että somekanavillaan kiertää jotain uhkaavaa. En usko, että noiden poikein kaikki kaverit ovat täysin totaalisen yllätyneitä nyt. Tuollainen taipumus on olut pakko jotenkin näkyä päälle.

Ei ole kyse teineistä kännissä. Kukapa meistä ei olisi teininä kännännyt rajustikin, ja ketään ei herranjumala murhattu. Joskus tuli riitoja, turpaanvetoa, mutta se oli yks ja kaks lyöntiä, väärin sekin, mutta siihen se jäi. Ja toiset tuli väliin!

Tähän pitää puuttua. Lastensuojelulle suurempia valmiuksia, oikeuksia ja työturvallisuutta. Lisää niitä poliiseja. Ennen oli kaupunginosissa omat poliisiasemat, täälläkin. Sais olla edelleen.

Vierailija
1002/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä sinä hän kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan rikki tästä tapauksesta.. 💔😥

Toisella kirjoitus saitilla on tietoa tekijöiden nimistä: V.N., H.J. ja A.K.

Uhri oli A.L.

Lisää kysymys merkkejä ja järkytystäni lisää tässä tragediassa se miksi uhri oli alasti? Miksi vaatteet olivat eripuolilla työmaata?

Muualla tiedettiin myös että ainakin V.N. on kiusannut uhria päiväkodista saakka ja että V.N. on ainakin ollut jotenkin häiriintynyt.

Tämä päiväkodista lähtenyt kiusaaminen on varmasti ollut tiedossa sekä uhrin vanhemmilla, että tekijän vanhemmilla ja useilla ulkopuolisilla aikuisilla. Ihmettelenkin suuresti miksi asiaan ei ole puututtu kenenkään aikuisen osalta?

Jos oma lapseni kiusaisisi toista päiväkoti ikäistä lasta ja jatkaisi tätä teiniytyyn saakka, olisin vienyt lapseni psykiatrille ja opettanut tavoille. Sairasta menoa vanhemmiltakin!!

Toisella palstalla kirjoitettiin myös että nainen joka oli kävellyt ohi tapahtuman edetessä oli huutanut jotain pojille, mutta jatkanut matkaansa ja ei soittanut poliisille. Ihmettelen kummasti tälläistä aikuisen naisen käytöstä. Jos itse todistaisin pahoinpitelyä, en ehkä huutelisi heille että lopettakaa, vaan soittaisin poliisille ja palaisin paikalle poliisien kanssa tai varmistaisin että poliisit menevät paikan päälle. Itse en saisi mielenrauhaa.

Jälkiviisautta. Eihän me tiedetä yhtään mitä tämä nainen on nähnyt. Ehkä nähnyt jotain riehumista ja outoja ääniä ja pojat osanneet antaa järkeenkäyvän selityksen. Tai sitten haistattaneet sen verran pahasti, että nainen on pikapikaa poistunut paikalta. Tuskin on suoraan murhaamista nähnyt. 

Erikoista, että täysin ulkopuolinen ohikulkijakin nähdään jotenkin osasyyllisenä ja vastuullisena tekoon, mutta sitten näiden epäiltyjen vanhempien vastuuta ei saa suunnilleen edes ajatella.

Tekijät ohimennen nähneen vieraan ihmisen olisi pitänyt huomata ja puuttua heti, mutta saman katon alla asuvilta ei vastaavaa huomiointia ja puuttumista käytökseen/oireiluun saa vaatia.

Erikoista.

Tavallaan ymmärrän, että odotetaan asioihin puuttumista. Mutta jokainen voi laittaa itsensä tilanteeseen. Pimeä perjantai-iltä helsinkiläisen lähiön rakennustyönmaan autio nurkkaus, jossa kuuluu neljän humalaisen nuoren känninen örvelöinti ja metakka. Menetkö sinne "puuttumaan" sormi ojossa, että "tsot tsot pojat nyt tuo loppuu heti". Helsinkiläisenä väitän että 99 % helsinkiläisistä ei puutu. Tuo nainen kuului siihen  yhteen prossaan, joka reagoi ja huusi niille. Valtaosa ei tekisi edes sitä.

Menin aina tarkistamaan asiat niin kauan kuin omistin kohtuullisen kokoisen koiran. 

Kyllä tuo sairaalan alue on ollut niin hiljaista ja turvallista, että itse menisin, luultavasti. Mutta todellakin täytyy pitää aina kännykkä mukana, että voi hälyttää tarvittaessa poliisit sekä muiden että itsenä turvaksi.

Ei taida ole järin turvallista. Myöskin nimettömänä, oman ruudun takaa, kaikki puuttuvat ja estävät vastaavat henkeä uhkaavat selkkaukset. Sen tietää James Bondkin.

No toki tilanne pitää arvioida. Mutta eihän tuossa välttämättä ole vaaraa ilmoittajalle, koska hän voi olla sanomatta mitään, poistua alueelta ja soittaa sitten apua.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa nainen oli rohkeasti avannut suunsa ja yrittänyt puuttua tilanteeseen, kun se luultavasti oli vielä lievä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuorena tehdystä murhasta lusivat korkeintaan 3 vuotta. Sitten yhteiskunta rientää apuun, ettei kullannuput putoa yhteiskunnan tukiverkon läpi. Kyllä 16-vuotias saisi olla jo täydessä rikosoikeudellisessa vastuussa!

Todennäköisesti eivät vietä päivääkään ns. kiven sisässä.

Vierailija
1004/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä sinä hän kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan rikki tästä tapauksesta.. 💔😥

Toisella kirjoitus saitilla on tietoa tekijöiden nimistä: V.N., H.J. ja A.K.

Uhri oli A.L.

Lisää kysymys merkkejä ja järkytystäni lisää tässä tragediassa se miksi uhri oli alasti? Miksi vaatteet olivat eripuolilla työmaata?

Muualla tiedettiin myös että ainakin V.N. on kiusannut uhria päiväkodista saakka ja että V.N. on ainakin ollut jotenkin häiriintynyt.

Tämä päiväkodista lähtenyt kiusaaminen on varmasti ollut tiedossa sekä uhrin vanhemmilla, että tekijän vanhemmilla ja useilla ulkopuolisilla aikuisilla. Ihmettelenkin suuresti miksi asiaan ei ole puututtu kenenkään aikuisen osalta?

Jos oma lapseni kiusaisisi toista päiväkoti ikäistä lasta ja jatkaisi tätä teiniytyyn saakka, olisin vienyt lapseni psykiatrille ja opettanut tavoille. Sairasta menoa vanhemmiltakin!!

Toisella palstalla kirjoitettiin myös että nainen joka oli kävellyt ohi tapahtuman edetessä oli huutanut jotain pojille, mutta jatkanut matkaansa ja ei soittanut poliisille. Ihmettelen kummasti tälläistä aikuisen naisen käytöstä. Jos itse todistaisin pahoinpitelyä, en ehkä huutelisi heille että lopettakaa, vaan soittaisin poliisille ja palaisin paikalle poliisien kanssa tai varmistaisin että poliisit menevät paikan päälle. Itse en saisi mielenrauhaa.

Jälkiviisautta. Eihän me tiedetä yhtään mitä tämä nainen on nähnyt. Ehkä nähnyt jotain riehumista ja outoja ääniä ja pojat osanneet antaa järkeenkäyvän selityksen. Tai sitten haistattaneet sen verran pahasti, että nainen on pikapikaa poistunut paikalta. Tuskin on suoraan murhaamista nähnyt. 

Erikoista, että täysin ulkopuolinen ohikulkijakin nähdään jotenkin osasyyllisenä ja vastuullisena tekoon, mutta sitten näiden epäiltyjen vanhempien vastuuta ei saa suunnilleen edes ajatella.

Tekijät ohimennen nähneen vieraan ihmisen olisi pitänyt huomata ja puuttua heti, mutta saman katon alla asuvilta ei vastaavaa huomiointia ja puuttumista käytökseen/oireiluun saa vaatia.

Erikoista.

Tavallaan ymmärrän, että odotetaan asioihin puuttumista. Mutta jokainen voi laittaa itsensä tilanteeseen. Pimeä perjantai-iltä helsinkiläisen lähiön rakennustyönmaan autio nurkkaus, jossa kuuluu neljän humalaisen nuoren känninen örvelöinti ja metakka. Menetkö sinne "puuttumaan" sormi ojossa, että "tsot tsot pojat nyt tuo loppuu heti". Helsinkiläisenä väitän että 99 % helsinkiläisistä ei puutu. Tuo nainen kuului siihen  yhteen prossaan, joka reagoi ja huusi niille. Valtaosa ei tekisi edes sitä.

Menin aina tarkistamaan asiat niin kauan kuin omistin kohtuullisen kokoisen koiran. 

Kyllä tuo sairaalan alue on ollut niin hiljaista ja turvallista, että itse menisin, luultavasti. Mutta todellakin täytyy pitää aina kännykkä mukana, että voi hälyttää tarvittaessa poliisit sekä muiden että itsenä turvaksi.

Ei taida ole järin turvallista. Myöskin nimettömänä, oman ruudun takaa, kaikki puuttuvat ja estävät vastaavat henkeä uhkaavat selkkaukset. Sen tietää James Bondkin.

Minä olen puuttunut muutamiin tilanteisiin (olen nainen), mutta kerran kävi niin, että pelkäsin itsekin niin paljon, että en uskaltanut. Se ahdistaa minua yhä todella paljon. Asuin pienessä kerrostaloyhtiössä ja olin yksinhuoltaja. Kuulin yöllä kun naapurissa selvästi pahoinpideltiin jotain naista pitkään. Oli kova meteli, välillä raahattiin huonekaluja, kuului pauketta, huutoa, valitusta. Asunnossa asui yksin mies, jota ei juuri näkynyt. Meidän rapussa oli vain neljä asuntoa. Meno kuulosti niin aggressiiviselta, että pelkäsin, että jos mies saa tietää, kuka ilmoitti, minä olen seuraava. Meno oli sellaista, että en ihmettelisi, jos nainen kuoli. Oli todella ahdistavaa tajuta, että ei uskalla oman pelon, itsesuojelun takia tehdä mitään. Mutta ei tehnyt kukaan muukaan, minä sillä poliiseja ei näkynyt koko yönä. Enkä ollut edes seinänaapuri. Tähän liittyy kyllä silloin tuore kokemus siitä, että poliisi ei välitä turvallisuudestani yhtään, ts. että poliisiin ei voi luottaa vaan yksin pitää pärjätä.

Vierailija
1005/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos "tuttujen" sosmediassa antamat luonnekuvaukset esim H:lla alkavasta syytetystä pitää paikkaansa (normaali, kiltti, mukava jne) niin mulla herää kysymys että voiko oikeestaan kukaan sanoa ettei mun lapsi tekis tällästä jos olosuhteet ovat oikeat. Todella pelottava ajatus

Ikävä kyllä ryhmäpaineen alla ihan kuka tahansa saattaa olla osallisena ties missä jutuissa.. Siis varsinkin nuorena. Tästä on tehty monia tutkimuksia.

Vierailija
1006/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän into uppotua tähän keissiin näin syvästi on ihan ymmärrettävää, jotain muutakin ajateltavaa sohvalla istuessa kuin iänikuinen korona.

Veikkaan että ilman koronaakin ihmiset olisivat yhtä järkyttyneitä tästä tapauksesta, kun on vielä erityisen julma murha kyseessä. Se aiheuttaa ihmisissä surua ja raivoa uhrin osalta, samoin kuin aikanaan isän ja naisystävän tappama 8-vuotias tyttö.

Spekulointi ei mielestäni ole pahaksi, mutta loppujen lopuksi emme me voi vaikuttaa mitä tuomioita näille tulee. Itse voin kyllä sanoa ettei tarpeeksi ankaria. En ole mikään "kaikki sähkötuoliin nyt" tyylinen tyyppi itse mutta rangaistukset on ensisijaisesti olemassa jotta uhrille saataisiin oikeutta ja yhteiskunta pidetään vähän turvallisempana, ei että kullannuput kuntoutetaan. Kyseessä sentään sen verran järkyttävä tapaus että parin vuoden linna ei varmaan ole oikeudenmukaisin vaihtoehto. Mutta sen näemme sitten mitä oikeuslaitos määräää.

Vierailija
1007/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori, niin mun luokalla oli sellainen tosi, siis TOSI ujo tyttö. Harvoin edes uskalsi puhua kenellekkään, se puhui niin hiljaisella äänelläkin, ettei sen vastauksista tunnilla saanut selvää. Oli maailman arin tyttö minkä olen koskaan tavannut.

Yksi kiusaajatyttö sitten päätti ruveta kaveraamaan tämän tytön kanssa (kai näki, että tyttö oli arka ja halusi miellyttää muita). Se sitten sai yllytettyä tämän tytön hänen kanssaan yhteen rikokseen. En usko, että tämä tyttö olisi koskaan mitään tehnyt, jos ei tämä todella ärhäkkä kiusaajatyttö ei olisi koskaan manipuloinut häntä siihen. 

Vierailija
1008/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käpylä-Koskela on ongelmallinen asuinalue. Paljon pahoinvoivia nuoria, joista aikuiset eivät saa otetta.

Täällä on hyvinvoivia, tasapainoisia perheitä ja sitten monipäihdeongelmaisia. Poliisi ei tee mitään. Joka yö varastetaan pyörät ja muut pihoilta, teinit ja lapset myy huumeita koulujen pihoilla, poliisi okei teki jotain, kun joutui ampumaan jonkun sekopään täällä vuoden sisällä. Idyllinen alue, jossa huolestuneen, kireän, pelokkaan tai lamaantuneen näköisiä teinejä joka koulun pihalla, koulujahan täällä on monta, suurta.

Ollut jo kauan oli, että tuon ikäiset tietävät jotain, mitä eivät kerro vanhemmille ja muille aikuisille. Että kiusataan, on huumeita, uhkaillaan, että somekanavillaan kiertää jotain uhkaavaa. En usko, että noiden poikein kaikki kaverit ovat täysin totaalisen yllätyneitä nyt. Tuollainen taipumus on olut pakko jotenkin näkyä päälle.

Ei ole kyse teineistä kännissä. Kukapa meistä ei olisi teininä kännännyt rajustikin, ja ketään ei herranjumala murhattu. Joskus tuli riitoja, turpaanvetoa, mutta se oli yks ja kaks lyöntiä, väärin sekin, mutta siihen se jäi. Ja toiset tuli väliin!

Tähän pitää puuttua. Lastensuojelulle suurempia valmiuksia, oikeuksia ja työturvallisuutta. Lisää niitä poliiseja. Ennen oli kaupunginosissa omat poliisiasemat, täälläkin. Sais olla edelleen.

Anteeksi ihan kiinnostaa että mistä pihoilta varastetaan pyörät? Mistä tiedät kuka ne varastaa?

Ja minkä koulun pihalla myydään huumeita?

Vierailija
1009/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi vois päästää ylipainoisen linttabuutsisen moottoripyöräkerholaisen vähäksi aikaa poikien selliin....

Niin, rekrytoimaan uutta henkilöstöä mukaan toimintaan.

Vierailija
1010/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ihan kiinnostaa että mistä pihoilta varastetaan pyörät? Mistä tiedät kuka ne varastaa?

Kaikilta. Seuraa päiväkin paikallisia fb-ryhmiä ja juttele oaikallisten kanssa, niin tiedät. Viety jopa lukituista pyöräkellareista (kaupungin vuokrataloissa). Kirjaston pihalla myyty huumeita, virallisesti tiedotettiin. Kaikki ne koulunpihat siinä kirjaston kulmilla. Mene kulkemaan sinne viikonloppuisin iltaisin ja öisin, erityisesti kesällä kun on lämmintä. Stten tiedät.

Vierailija
1011/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, KUKA ne varastaa? Tai ketkä, viedään sillai suurina ryppäinä, jörjestelmällistä toimintaa, olivat mistä olivat. Paljon keskusteltu tästä paikallisten kesken. Kerran paikalliset saivat kiinni siis niin, ett poliisit soitettiin paikalle ja syrjässä ollut paku ja nuoret pojat, jotka bongailivat etukäteen ja sitten paku haki ne ilmoitetut. Mutta poliisi odotti vähän matkan päässä, tänä kesänä.

Vierailija
1012/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alueen talojen pihoilta lähtee fillarit kukat kalusteet. Alueen suomenkielisen koulun pihalla myydään huumeita. Itse nähty ja todettu.

Vierailija
1013/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylä on eri kuin Koskela.

Käpylässä on aika rauhallista ja sivistynyttä väkeä, myös niissä kaupungin vuokrataloissa.

Pyöriä varastetaan, ammattimaisesti ja systemaattisesti, ei välttämättä mitenkään liity paikallisiin asukkaisiin.

Vierailija
1014/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käpylä on eri kuin Koskela.

Käpylässä on aika rauhallista ja sivistynyttä väkeä, myös niissä kaupungin vuokrataloissa.

Pyöriä varastetaan, ammattimaisesti ja systemaattisesti, ei välttämättä mitenkään liity paikallisiin asukkaisiin.

Katselin Koskelan (00600) rajoja ja olen yllättynyt, että monet Käpyläksi luulemani alueet kuuluvatkin Koskelaan. Siellä on paljon niitä viihtyisiä ja idyllisiä puuomakotitaloalueita.

Vierailija
1015/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla räjähtää kohta pää, kun tää yksi ituhippi vouhkaa täällä ”alkoholihuumeesta”.

Joo, kanta on tullut selväksi ja keksimäsi jännä, uusi sana: alkoholihuume - on ymmärretty.

Vierailija
1016/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joutuu katsomaan uudestaan ja uudestaan kuvia siitä ruumiista. Voipi tulla unettomia öitä pojille.

Koska kyseessä on alaikäisiä  niin ei valitettavasti mene näin. Sossut on mukana kuulusteluissa ja pitävät huolen, ettei kuormiteta liikaa... 

Vierailija
1017/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi alasti riisuminen on yksi vastenmielisimmistä yksityiskohdista tässä keississä. Viimeistään siitä voi päätellä tekijöiden olevan täysin yhteiskuntakelvottomia paskakasoja. Kunpa isänsä olisivat laskeneet lakanoille aikoinaan.

Vierailija
1018/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko miehet selittää, miksi heidän palstoillaan naisuhreja huoritellaan ja kiusataan, mutta poikapuolinen uhri saa kaiken sympatian? Tai siis itse asiassa pojat tekijöinä saa myös sympatiat. Miehiä ei edes haukuta alatyylisesti, siinä missä naisia huoritellaan ja ämmitellään jos he pukeutuvat bikineihin. Heteroiden moraalimaailma on kyllä niin kieroutunut, en ihmettele että nämä on heteroperheiden kakaroita kaikki. Sen siitä saa kun isi omistaa perheen heikommat.

Näin on. Jos uhri olisi ollut tyttö, öyhötettäisiin k*llikarusellistä ja siitä, miten kohtalo on ansaittu ja että vain naisen aivoilla varustettu typerys menee kolmen pojan kanssa pimeälle työmaalle.

Vierailija
1019/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan pääseekö nämä kolme nyt perheidensä luokse joulun viettoon vai joutuvatko istumaan jossain vankeudessa🤔 tuli vaan yhtäkkiä mieleen. Pojilla on varmasti tullu äitiä ikävä jo😏... Toivottavasti eivät pääse!!!! Mutta kun ovat alaikäisiä... Ei kai se nyt voi vaikuttaa, tällaisen teon jälkeen!??

Vierailija
1020/2696 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että uhrin nöyryyttömistä ja murhan detaljeja ei pohdittaisi täällä. Jos olisi omalle lapselle tapahtunut, jotenkin sattuisi lisää, että vieraat spekuloisivat tuollaisia.

Ketju on lukittu.