Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookista poistuminen

Vierailija
24.04.2014 |

Aattelin laittaa viestin, että poistun ja poistua sitten parin päivän päästä. Mutta muutamalla se voi mennä ohi. Aion siis poistua kokonaan, eli poistaa kaikki kaverit ensin. Osa vaan saattaa loukkaantua, jos huomaavat, että olen poistanut heidät. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä jään itse kaipaamaan tasan kahta kaveria, jotka asuvat kauempana ja ei tule sillä tavalla soiteltua. Mutta sitten on vaan muutama, jotka ehkä loukkaantuvat, jos en ilmoita mitään. Ap. 

Vierailija
2/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 07:46"]

Laita privaviestiä kaikille ennen poistoa. Allekirjoita viestisi, koska poiston jälkeen ei näy lähettäjän nimeä.

[/quote]

Näkyypäs, profiiliin ei vaan pääse, ei siis ole kuvaa eikä nimi ole klikattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ilmoitus kaikkien seinälle. Yks ulkomailla asuva kaveri vaan hävisi ja olin tosi huolestunut kun asuu sellaisella alueella missä tapahtuu kaikenlaista. Hänellä olikin vaan profiili kaatunut, mutta ehti aiheuttaa murhetta.

Vierailija
4/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä kenellekään ilmoittanut että aion poistua sieltä :D kyllä ne on sen huomannut, jotka ovat olleet kiinnostuneita. Vuoden jälkeenkin tulee aina joku tuttu, joka ei edes ole huomannut poistumistani.. :)

Vierailija
5/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita privaviestiä kaikille ennen poistoa. Allekirjoita viestisi, koska poiston jälkeen ei näy lähettäjän nimeä.

Vierailija
6/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tällainen asia kannattaa tehdä mahdollisimman dramaattisesti. Huomioarvo on jotain ihan muuta kuin jos vain jättäytyisi pois.

Vierailija
7/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olis noloa vielä ruveta seinille ja yksäreihin viestittelemään että aikoo poistua :O

Siis kun omalle kohdalle ajattelen ainakin, niin ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta, kuten ei ole juuri kiinnostanut jutut tähänkään asti.