parissa vuodessa +70kg!!
Kävin juuri vaa'alla. Tiesin toki tilanteen olevan kamala, mutten näin kamala! Ei vittu
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:17"]
Kävin juuri vaa'alla. Tiesin toki tilanteen olevan kamala, mutten näin kamala! Ei vittu
[/quote]
Se toimii toisinkin päin - eli älä hermostu.
Itselläni on kahdessa ja puolessa vuodessa paino vähentynyt 85 kiloa.
Miten tuollainen lihominen on edes mahdollista! Ei millään voi jaksaa syödä noin valtavaa massaa parissa vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:18"]Mitä sä oot syönyt?
[/quote]
Kaikkea! Ja ihan niinkun viimeistä päivää eläisin :( En edes kehtaa laskea tai ajatella kuinka paljon rahaa mulla menee ja on menny ruokaan/herkkuihin.
Oon jo pidempään syyllistyny semmoseen ajattelutapaan, että maanantaina alkaa uus elämä ja dieetti jolloin maanantaihin asti tankkaan hulluna ja joka maanantai pyörrän puheeni , vannon alottavani taas huomenna tai viimeistään ens maanantaina. Ja niin... Kehä on valmis!
Eikö tuollainen käy jo aika kalliiksi? Ruoka ei ole ilmaista.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:17"]
[/quote]
Se toimii toisinkin päin - eli älä hermostu.
Itselläni on kahdessa ja puolessa vuodessa paino vähentynyt 85 kiloa.
[/quote]
<3 Tiedän! Oon laihdutellu ennenkin. Viimeks sairaalloisesta ylipainosta normaalipainoon alle puolessa vuodessa. Mutkun sen tekee väärin niin jojoilu on varmaa :(
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:21"]
Miten tuollainen lihominen on edes mahdollista! Ei millään voi jaksaa syödä noin valtavaa massaa parissa vuodessa.
[/quote]
Itsekin ihmettelin ensin, mutta sitten laskeskelin, että lihomistahti on ollut reilut puoli kiloa viikossa. Kyllähän monet laihduttavatkin siihen tahtiin, joten miksei lihominenkin olisi mahdollista?
Ei ap
No mulla tuli vuodessa 27kg lisää lääkkeiden takia, eikä painonnousu loppunut vaikka laskin kalorit 1000/vrk. Vuoden jälkeen lähti lääkkeet vaihtoon, koska tiesin että Se paino vaan nousee ja tuolla tahdilla tulee yli 100kg lisää neljässä vuodessa. Uudet lääkkeet kun aloitin, alkoi paino pudota normaalia ruokaa syömällä.
Eli jos syöt mielialalääkkeitä, en ihmettele, ja kehotan vaihtamaan merkkiä
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:24"]Eikö tuollainen käy jo aika kalliiksi? Ruoka ei ole ilmaista.
[/quote]
Sepä se! Ei oo halpaa puuhaa, ei.
Paljonko oli ap:n lähtöpaino, entä pituus?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:29"]Paljonko oli ap:n lähtöpaino, entä pituus?
[/quote]
67kg ja himpun alle 170
Mulla ei ole mitään selityksiä tälle! Tiedostan syyn olevan vain ja ainoastaan siinä, että syön kulutukseen verrattuna aivan liian paljon!!
-ap
Millä tavalla pudotit painoa noin nopeasti?? Itsellä 4v +50kg, eikä tehny tiukkaakaan...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:32"]Millä tavalla pudotit painoa noin nopeasti?? Itsellä 4v +50kg, eikä tehny tiukkaakaan...
[/quote]
En onnistunu millään saamaan liikkumiseen kipinää, joten söin niin vähän, että jaksoin just ja just käydä töissä. Hyvin epäterveellisesti siis :( Mutta siinä vaiheessa tuntu että kaikkea mahdollista oli jo kokeiltu
-ap
Ei mulla sitten huonosti mene, kun 6kk tullut 5kg. :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:21"]
[/quote]
Eihän tuo ole edes puolta kiloa viikossa. Luulisi onnistuvan suht helposti.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:18"]Mitä sä oot syönyt?
[/quote]
Kaikkea! Ja ihan niinkun viimeistä päivää eläisin :( En edes kehtaa laskea tai ajatella kuinka paljon rahaa mulla menee ja on menny ruokaan/herkkuihin.
Oon jo pidempään syyllistyny semmoseen ajattelutapaan, että maanantaina alkaa uus elämä ja dieetti jolloin maanantaihin asti tankkaan hulluna ja joka maanantai pyörrän puheeni , vannon alottavani taas huomenna tai viimeistään ens maanantaina. Ja niin... Kehä on valmis!
[/quote]
Mulla on tuo sama ajattelutapa, jonka vuoksi kiloja on kertynyt (tosin vasta n. 15kg) eli jos päätän aloittaa laihdutuskuurin ensi maananataina, niin sitten mätän kuin viimeistä päivää ennen sitä maanantaita: "nyt vielä ehtii syödä tätä suklaata, kun tämän viikon jälkeen ei saa sit suklaata pitkään aikaan" tai "pitää syödä nää leivonnaiset täältä pakaseesta pois, ettei sit kiusaa ensi viikolla". Sitten aloitusmaanantaina sorrun mässäilyyn ja tiistaina taas mietin, että nyt syön vielä tämän viikon vapaasti ja sitten aloitan ensi maanantaina tiukan kuurin. Mä en osaa aloittaa laihdutusta heti, vaan pitää aina olla maanantai tai muu siihen sopiva päivä, esim tällä viikolla se oli poikkeuksellisesti tiistai, koska maanantai oli vielä pääsiäistä. Vielä en ole sortunut... Jos vaan jotenkin saisin pois sen ajattelumallin, että vielä saa mässäillä rauhassa, kun kuitenkin aloitan kuurin silloin maanantaina. Oiskin niin helppo aloittaa NYT tai HETI, eikä maanantaina. Sillon kun en suunnittele laihdutuskuuria, syön ihan kohtuu järkevästi, mutta silloin kun laihis on suunniteltuna tiettyyn päivään, niin syön ennen sitä kuin en saisi ruokaa enää ikinä.
No mulla oli tullut 7kg 7 vuodessa ja se jo tuntui hurjalta :D Sain ne laihdutettua onneksi pois.
itse olen lihonut 15kg kahdessa kuukaudessa! tiukan dieetin jälkeen oli "varaa" syödä mitä haluaa ja lähtöpisteessä ja sen yli ollaan taas. ei kiva. nyt laihdutetaan terveellisillä elämäntavoilla ja semmosella ruualla mitä voisin syödä loppuelämäni, ei tiukkoja dieettejä vaan valitaan terveellinen vaihtoehto sieltä huonojen keskeellä ja opettelen kohtuutta :)
Mitä sä oot syönyt?