Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkikuvahaaste fb:ssä. Kukaan ei haasta mua

Vierailija
21.04.2014 |

Olen siis tylsä eikä mun jutut kiinnosta ketään. Niisk.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli on sairautta. Mikä ihme tämä taas on? Ei kukaan tarkista, haastoiko joku oikeasti sut. Senkun räpsit kuvia sinne. 

Vierailija
2/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua se vaan stressais. Hitto jos haluan pitää kotipäivän ja hengailla verkkareissa ja poistua kotoa vaan pienelle vaunulenkille vauvankanssa, niin mitäs kuvia siitä laitan? "Kattelin netflixistä weedsiä koko päivän" tai "poitsi teki palikoista tornin" :D ei herran jestas. Sitte pitäis keksiä jotain mielenkiintosta tekemistä joka päivälle. Enemmän olisin halunnu lankutushaasteen, ja sen 3min version ;) Oon nimittäin jo harjotellu sitä varten mut kukaan ei vaan haasta mua, ei kai usko että pystyn :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin onnellinen ettei kukaan ole haastanut. Eipä tunnu kaveripiirissä monikaan sitä harrastavan. Huh.

Vierailija
4/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan sitä tiedä ettei sua ole haastettu. Sen kun laitat arkikuviasi. Minut haastettiin tänään mut mun pitää oikein miettiä mitä kuvia sinne laittaisin. Ei oikein mikään tunnu siltä että ketään liiemmin kiinnostais : )

Vierailija
5/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, ap. :D Mä olin tosi iloinen kun mut haastettiin. XD Tuntui niin kuin olisin ollut joku aina pihan nurkassa yksin torottava lapsi, jota joku tuli vihdoin pyytämään mukaan hyppäämään narua.

Vierailija
6/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain haasteen tänään, enkä tosiaan tiedä mitä kuvia mä sinne näpsin.

Vierailija
7/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt tästä haasteesta ja ihmisten arkikuvista mutta ei kukaan haasta muakaan :( Mietin jo, josko esittäisin olevani haastettu, mutta onhan se vähän säälittävää.

Vierailija
8/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaan, että minut haastettiin. Ei tarvi laittaa kuka haastoi, ja sitten vaan kuvat kehiin :)

Vierailija
9/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on aika säälittävää, jos tuollaisia asioita pitää murehtia. "Nyyh, minua ei haastettu facebookissa!"

Puuh...

Vierailija
10/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun jotkut muutkin ajattelee samoin kuin mä :D. En ole siis ainoa joka valitan vikaks joukkueeseen :)

ap *ilahtuu*

Vierailija
11/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on säälittäviä otuksia kaikki. Ei meistä kukaan sille mitään mahda. :D

Vierailija
13/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota(kaan) murhetta ei ole, kun ei kuulu FB:iin!

Vierailija
14/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:06"]

Ihanaa kun jotkut muutkin ajattelee samoin kuin mä :D. En ole siis ainoa joka valitan vikaks joukkueeseen :)

ap *ilahtuu*

[/quote]

Täälläkin yksi samanlainen. Juuri tänään mietin, että tosi monet kaverit on laittaneet niitä arkikuvia, mutta eipä ole minua kukaan haastanut. Tai, no yksi laittoi viimeiseen kuvaan, että haastaa "kaikki", joten kai voisi ajatella että minutkin on haastettu.

Vierailija
15/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin siirtää mun haasteeni jollekkin, en jaksa kuvata ja laittaa niitä facebookiin ku en tosiaa keksi mitä kuvaisin, sitä että katon telkkaria ja leikin lapsen kanssa vai? Tai kenties jauhelihakastikkeesta ja perunoista :D

Vierailija
16/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vihjaa jollekin kaverille yksityisviestillä, että haluaisit tulla haastetuksi.

Vierailija
17/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:31"]

Mä voisin siirtää mun haasteeni jollekkin, en jaksa kuvata ja laittaa niitä facebookiin ku en tosiaa keksi mitä kuvaisin, sitä että katon telkkaria ja leikin lapsen kanssa vai? Tai kenties jauhelihakastikkeesta ja perunoista :D

[/quote]

Täähän se idea on. Yksi mun kavereista laittoi arkikuvat viikolta, jolloin oli matkoilla jossain provinssissa- ihan kiva, mutta ei se varmaan ole hänen arkeaan? Luultavasti olisi laittanut samoja kuvia muutenkin. Just kai, kuka sen ikinä on aloittanut, on tarkottanut, että kuvatkaa niitä arjen tavallisia asioita. Mutta nyt sitten kaikki kuitenkin kuvaa erikoisimpia asioita ja miettii, että pitäisi olla jotain erikoista. Sama kuin jos haastettaisiin, että kuvaa itsesi arkisessa oloasussa, porukka hakis kaapista ykköset päälleen. 

Vierailija
18/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei peukuta tai kommentoi minun juttuja. Tunnen itseni epäkiinnostavaksi.

Niin minä varmaan olenkin.

Vaikka haasteen kuitenkin sain.

Vierailija
19/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin, että minut haastattaisin. Kävi tosin niin, että nyt kun sain haasteen, on todella vaikea elämäntilanne puskemassa päälle monelta puolelta, enkä jaksa välittömästi vastata haasteeseen, koska kuvat sitten tulevat muistuttamaan vain tästä tilanteesta... :(

Vierailija
20/20 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten teet niinkuin tuttuni, haastat itse itsesi. Ei varmasti haittaa ketään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi