Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tyytyväisiä koteihinne

Vierailija
21.04.2014 |

Mietin tässä että onko ihmisten kodit yleensä kauniita ja kaikki kunnossa,niinkun sisustus lehissä.Asumme vanhassa ihan kivassa talossa,mitä on rempattu.Mutta olisi vielä kaikenlaista hommaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotona sikana lutikoita, niitä alkoi tulemaan heti kun napuriin muutti 6 henkinen bulgaarialais perhe. Menin näyttämään yhtä lutikkaa jonka otin kiinni ja naapuri setä alkoi hymyilee ja sano little byggy, we have too, but littlebit biggers. Thats its noting, dont worry.

Vierailija
2/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:03"]

Olen. Talo on itselle suunniteltu ja rakennettu ja täydellisen toimiva. Iso puutarha antaa mustikat, vadelmat ja muut marjat ja hedelmät kesällä, on tilaa viettää aikaa ulkosalla perheen ja ystävien kanssa. Kotipihaa pidemmälle ei tarvitse lähteä uimaankaan kun on allas pihalla. Kaikkiin palveluihin alle 1km, Helsingin keskustaan ajaa 20 minuutissa. Tästä ei puutu mitään:)

[/quote]

Pakko sanoa, että vaikka Helsingin keskustaan ajaisi esim. 20min, ei todellakaan olla välttämättä lähellä keskustaa, kuten ulkopaikkakuntalainen ajattelisi. Voidaan olla jossain Keravalla tai Nurmijärvellä, joka on aivan eri asia....

[/quote]

Missä väitin että on lähellä Helsingin keskustaa?? Sanoin vain että sinne ajaa kelillä kuin kelillä 20 minuutissa. Ja se on vähän sillä kun asuin itse Helsingissä keskustaan meni saman verran. Mun mielestä aika on tärkeämpi kriteeri kuin kilometrit. Ja ei ole Nurmijärvellä eikä Keravalla, ihan toisella suunnalla. Ja tämän lähemmäs Helsinkiä en enää palaa

t 3. polven stadilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta vihaan muovilattioita! Vuokralla kun asutaan, tulisi liian kalliiksi laittaa laminaatit, vaikka siihen lupa olisikin.

Vierailija
4/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olen, kun on juuri siivottu. Mutta liian harvoin ehtii (liian tiukkaan ahdettu arki), yleensä on niin räjähtänyttä että vaan ärsyttää koko ajan.

Vierailija
5/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto itsessään ok, mut ärsyttää kun romua tunkee joka paikasta. Mies on sellanen hamsteri että ei anna heittää mitään pois

Vierailija
6/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Täällä on paljon remontoitavaa, mutta siihen on rajallisesti aikaa ja rahaa. Meillä on tänä keväänä suunnitelmissa saattaa loppuun yhden huoneen remontti (aika paljon tekemistä, mutta huoneessa ei onneksi asuta), laittaa makuuhuoneen listat ja vaihtaa yläaulan porraskaide sellaiseen säleikköön. Nää on aika välttämättömiä juttuja, mutta pelkään, ettemme ehdi ajoissa...

Keittiöremontti pitäisi toteuttaa miel. ensi kesänä, mutta hirvittää, miten siihen on aikaa ja/tai rahaa.

Vierailija
7/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, asumme mieheni kotitalossa ja täällä on ihan mummolafiilis! Kaipaisin omaa rauhaakin, naapurit on ihan järkyttävän uteliaita ja lähellä... En uskalla sisustustakaan laittaa uuteen uskoon, koska tunnearvo miehen sisaruksille jne... Mies on muuten ihana, joten kompromissi :)

Ps. Aion säästää unelmieni "kakkosasuntoon" eläkepäiviä varten. Toivottavasti elämme niin kauan, että ehdimme nauttia siitä...

Vierailija
8/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole.. en todellakaan.. tuntuu ettei 4 alle 6v muksun kaa saa pidettyä mitenkään edes siistiä..

Vierailija
9/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, kun sain vuokranantajalta uuden laminaattilattiankin. Sohva pitäisi vaihtaa ja pari taulua hankkia, mutta eihän koskaan voi ihan "valmista" olla, vai mitä? :)

Vierailija
10/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan rakennettu toiveidemme mukainen talo 7v sitten ja kyllä ollaan tyytyväisiä. Toki muutaman asian voisin muuttaa ja pintoja hieman jostain kohtaa päivittää.

Vierailija
11/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on meidän ja arkkitehdin kanssa suunniteltu. Pyörittelimme kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat läpi, huoneiden ilmansuunnat, pistorasioiden paikat, lamppujen kohdat ja kaiken. Ajan kanssa sitä myös sisustumme juuri niin kuin itse halusimme, ei niin kuin anoppi olisi halunnut tai sisustussuunnittelija olisi sen sisustanut, vaan lapsiperheellemme sopivaksi. Olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
12/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha en ole. Tämä nyt onkin vain tämmöinen muutaman kuukauden väliaikainen asumus.. kesäksi toivon mukaan löytyy uusi parempi koti :)

Vierailija
13/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tapetit kannattaa uusia olkkariin.

Vierailija
14/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen, mutta koska kyseessä on vuokra-asunto, olen joutunut luopumaan joistain unelmistani kuten kattilantäyttöhanasta ja jääpalakoneisesta jääkaapista. Muuten kotimme on juuri sellainen kuin haluammekin, koko, sijainti, pohja ja sisustus ovat kaikki viimeisen päälle, siksi täällä pysyy kahden taaperonkin kanssa siistinä.

Vierailija
15/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Talo on itselle suunniteltu ja rakennettu ja täydellisen toimiva. Iso puutarha antaa mustikat, vadelmat ja muut marjat ja hedelmät kesällä, on tilaa viettää aikaa ulkosalla perheen ja ystävien kanssa. Kotipihaa pidemmälle ei tarvitse lähteä uimaankaan kun on allas pihalla. Kaikkiin palveluihin alle 1km, Helsingin keskustaan ajaa 20 minuutissa. Tästä ei puutu mitään:)

Vierailija
16/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:03"]

[/quote]

Pakko sanoa, että vaikka Helsingin keskustaan ajaisi esim. 20min, ei todellakaan olla välttämättä lähellä keskustaa, kuten ulkopaikkakuntalainen ajattelisi. Voidaan olla jossain Keravalla tai Nurmijärvellä, joka on aivan eri asia....

Vierailija
17/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Mulla on suosittu sisustusblogikin.

Vierailija
18/18 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen. Talo on mieheni lapsuudenkoti ja vanha, mutta pohjaratkaisu on toimiva. Mikä parasta, talo on omalla maulla sisustettu ja tuntuu kodilta. Saunatilat tosin pitäisi rempata eikä siihen ole tällä hetkellä varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä