Olen lapsettomana 34v miehenä etsinyt naista netistä, ja harmillisen suurella osuudella naisista on jo lapsi/lapsia
Monet heistä eivät kerro heti että heillä on lapsia, vaan se tulee ilmi vasta tutustumisen myötä.
Mikäköhän siinä on että pitää tehdä ne lapdet ja sitten erota, usein vielä pienten lasten kanssa.
Harva elämänsä naista etsivä haluaa mukaan toisen miehen jälkeläisiä paketissa.
Varsinkin jos miehellä ei ole vielä lapsia itsellään (kuten minulla)
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä onkin niitä miesten helmiä. Ymmärrän kyllä että lapseton haluaisi mielellään lapsettoman kumppanin. Mutta jos 34v ei ole vielä ollut kunnollisessa parisuhteessa, niin voi olla vaikea löytää tuon ikäistä neitsytvaimoa.
Sun olis pitänyt olla liikkeellä 10v aiemmin.
Naisilla nimittäin tulee biologia vastaan eikä voida odotella neljäkymppiseksi sitä oikeaa.
Tämä!! Mä olen 28 ja erosin juuri, ja jos haluan lapsia mutta ei tule muutaman vuoden sisään perhehenkistä miestä vastaan niin pitää hankkia yksin lapsi.
Että joo, jos on yli 30v mies ja etsii samanikäistä kumppania niin joutuu valitettavasti hyväksymään, että vaihtoehdot vähenee jos ei halua samanikäistä naista, joka on jo äiti.
No eikö juuri sinun kannattaisi sitten tutustua ap:hen?
Mä en tutustuisi aihe vapaalta tutuksi tulleeseen. - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä oikein voi profiiiliinkaan kirjoittaa että vain lapseton, kun se on negatiivisesti ilmaistu, ja saa heti lapsenvihaajan maineen
Miksei muka voi profiiliinsa laittaa, että etsii ainoastaan lapsettomia naisia? Karkottaisiko sellainen muka velanaiset pois?
Haluan kuitenkin lapsia tulevan kumppanini kanssa.
Ap
Kukaan järkevä ihminen ei enää tuossa iässä ryhdy lisääntymään. Varsinkaan jos ei vielä ole sitä varmaa kumppania ja valmiita lapsia. Toki joku voi vielä iltatähden pyöräyttää mutta yleensä lapsiluku on tuossa iässä täynnä. Veloilla se on 0 ja pysyy
Turha yleistää. Olen ihan järkevä ihminen. Ja olen tavannut mieheni 33-vuotiaana ja saanut lapseni ollessani 35-, 37- ja 40-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain on niin, että tuon ikäiset naiset ovat monet jo lapsia saaneet. 10 vuotta nuoremmilla ei välttämättä jo ole, ja 10 vuotta vanhempien lapset ovat jo lähes aikuisia (tai jo aikuisia), jos lapsia on.
Jos sinä joskus haluat lapsia, niin miksi ne naisen lapset sitten on haittaa? Eihän sinun tehtäväsi ole heitä elättää, heillä on jo vanhemmat jotka sen tekevät. Lapsiperhe-elämä tulee tutuksia tietenkin, ja välillä ne lapset ovat isällään jolloin sinulla on naisen kanssa kahden keskistä aikaa. Ydinperheessä taas yhteisen ajan järjestäminen on heti hankalampaa, ja siksi nuita erojakin hyvin pitkälle tulee.
Jos naisen lapset ovat jo kouluikäisiä, jää myös pois se veemäinen vauva- ja pikkulapsiaika.Et voi tietää, kuinka mahtava perhe sinulla saattaisi vuoden päästä jo olla, jos et tuomitsisi pelkästään lasten takia ketään. "Toisen miehen lapset" - asenteella elämä on takuulla hankalampaa, mutta jos ajattelisit niitä lapsia sen naisen lapsina etkä toisen miehen, niin heti näyttää ja kuulostaa positiivisemmalta.
Tätä palstaa lukemalla saat todella väärän kuvan mitä asiat todellisuudessa ovat. Täällä juurikin saarnataan siihen malliin, että eronneet äidit haluavat vain lompakon, joka maksaa lasten ja omat kulut, vaikka todellisuudessa valtaosa haluaa kumppanin.
Olet yksi niistä jotka kirjoittavat deitti-ilmoon "en etsi lapsilleni isää".
Elät valheellisessa luulossa että mies voisi jotenkin elää vain naisen kanssa, jättäen lapset aiemmasta liitosta huomiotta.
Voin kertoa sinulle että ei se todellisuudessa onnistu
Kylläpä joku taas veteli ihan omia päätelmiään.
Ensinnäkään en etsi miestä.
Toisekseen en ole missään vaiheessa sanonut, että mies voisi elää siinä perheessä siten, että eläisi kuin lapsia ei olisikaan. Jos luet tarkkaan kirjoitin, että "perhe-elämä tulee tutuksi", ja että "elatuksen hoitaa vanhemmat, ei uusi mies" toisin kuin täällä katkerat, ilman naista jääneet uli uli-miehet vinkuu.
Uusperheessä ennen omaa ydinperhettä kirjoitti:
Lapset ovat ihania. Mutta silti toisten lapsia ei rakasta kuin omiaan, vaikka kuinka haluaisi. Oma on aina oma.
Eihän niitä tarvitsekaan rakastaa. Ei lastenkaan tarvitse rakastaa "äiti- ja isäpuoliaan". Heistä vain voi tulla tärkeä osa elämää. Minullakin on isäpuoli, mukava ihminen joka muutti meille ollessani 8-vuotias. Pidän hänestä, mutta oma isä on aina oma isä. En minäkään kuvittele olevani hänelle yhtä tärkeä kuin hänen omat lapsensa.
Olen ikäisesi mies enkä ole mätsännyt Tinderissä yhdenkään lisääntyjänaisen kanssa. Kokemukseni perusteella ainakin siellä ollaan aika avoimia siitä, jos lapsia jo on, joten näiden kohdalla on helppo svaipata vasemmalle.
Toki asun kaupungissa ja deittailen lähinnä itseäni nuorempia naisia, joista huomattava enemmistö on lapsettomia. Omaan kaveripiiriinikään ei hirveästi vanhempia kuulu. Suosittelen säätäämään ikähaarukkaa alaspäin, jos syötteessäsi on liikaa sinkkuäitejä.
Lapset ovat ihania. Mutta silti toisten lapsia ei rakasta kuin omiaan, vaikka kuinka haluaisi. Oma on aina oma.
Tätä argumenttia en ole koskaan ymmärtänyt. Minun lapsilla on jo äiti ja isä. He saa jo isän rakkautta. Ei uuden miehen todellakaan tarvitse rakastaa heitä “kuin omiaan”. Riittää kun on turvallinen ja kiva aikuinen heidän elämässään. Ei tarvitse myöskään ottaa elatus-, kasvatus-, hoito- tms vastuuta ellei sitten itse ihan tosi kovasti halua johonkin osallistua. Olen näitä lapsia hoitanut, kasvattanut, rakastanut ja elättänyt jo 9 vuotta. Enköhän pärjää myös seuraavat 9 vuotta ihan ilman apureita.
Vierailija kirjoitti:
On "jo" lapsia? Jos nainen haluaa lisääntyä ne lapset pitää olla tehtynä jo noin vanhana. Tuossa iässä lapsettomia ovat lähinnä enää ne velat ja tahtomattaan lapsettomat.
Ehkä maalla näin, mutta esimerkiksi helsinkiläisten synnyttäjien keski-ikä on yli 32 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäisesi mies enkä ole mätsännyt Tinderissä yhdenkään lisääntyjänaisen kanssa. Kokemukseni perusteella ainakin siellä ollaan aika avoimia siitä, jos lapsia jo on, joten näiden kohdalla on helppo svaipata vasemmalle.
Toki asun kaupungissa ja deittailen lähinnä itseäni nuorempia naisia, joista huomattava enemmistö on lapsettomia. Omaan kaveripiiriinikään ei hirveästi vanhempia kuulu. Suosittelen säätäämään ikähaarukkaa alaspäin, jos syötteessäsi on liikaa sinkkuäitejä.
Joo, tämä on taas tätä Porvoon tekstiä. Älkää te oikeat +30 sinkkumiehet uskoko tätä soopaa, kun ei pidä paikkaansa, muuten käy niin että vedätte itsenne kiikk....kun uskotte ja toimitte näin....
Täällä 36 v lapseton nainen, joka haluaisi vielä yrittää lasta. Vaan taidan olla liian vanha sinulle. Elämä ei aina mene niinkuin on suunnitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä oikein voi profiiiliinkaan kirjoittaa että vain lapseton, kun se on negatiivisesti ilmaistu, ja saa heti lapsenvihaajan maineen
Miksei muka voi profiiliinsa laittaa, että etsii ainoastaan lapsettomia naisia? Karkottaisiko sellainen muka velanaiset pois?
Profiileihin ei ylipäätään kannata kirjoittaa mitään vaatimuksia toiselle ihmiselle. Se antaa negatiivisen kuvan, ja ne, joiden pitäisi toiveista karkottua, eivät kuitenkaan huomioi niitä.
"Olen vapaaehtoisesti lapseton ja etsin toista samanlaista" voi auttaa löytämään ääriveloja, mutta ainakin itse olin avoin tapailemaan myös lapsettomia naisia, jotka ehkä joskus voisivat haluta lapsia, joten tuollainen ei olisi toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä on taas tätä Porvoon tekstiä. Älkää te oikeat +30 sinkkumiehet uskoko tätä soopaa, kun ei pidä paikkaansa, muuten käy niin että vedätte itsenne kiikk....kun uskotte ja toimitte näin....
Kerrotko, mikä tässä on soopaa?
Kiva, että tällä viikolla ap aloituksesi oli aiempaa vähemmän yh-äitejä halveksuva. Jotain olet siis oppinut.
Etsi syitä pariutumattomuuteesi sisältäsi. Näin joulun aikaan voisit rauhoittua pohdiskelemaan kynttilänvalossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo siis mikä on tämä juttu että naiset eivät kertoisi että heillä on lapsia? Jossain S24 deitissäkö näin on?
Vierailija kirjoitti:
Täällä 36 v lapseton nainen, joka haluaisi vielä yrittää lasta. Vaan taidan olla liian vanha sinulle. Elämä ei aina mene niinkuin on suunnitellut.
Suosittelisin hakemaan ap:n kaikki aiemmat, yh-naisia haukkuvat aloitukset aiheesta, niin jätät sen virheen tekemättä. Et halua alkaa syypääksi ap:n elämän ankeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On "jo" lapsia? Jos nainen haluaa lisääntyä ne lapset pitää olla tehtynä jo noin vanhana. Tuossa iässä lapsettomia ovat lähinnä enää ne velat ja tahtomattaan lapsettomat.
Ehkä maalla näin, mutta esimerkiksi helsinkiläisten synnyttäjien keski-ikä on yli 32 vuotta.
Ja se on kyllä kaikkea muuta kuin hieno uutinen.
No oman ikäisillä lapsia haluavilla naisilla niitä lapsia nyt tuppaa olemaan jo, koska naisella tulee biologia siinä lastenhankinnassa vastaan. Joko yrität nuorempaa tai sitten tyydyt lapselliseen.
Onhan kahden naisen perheessäkin lapset omia, vaikka vain toinen on biologinen vanhempi. Surullisia tapauksia toki on näissä uusioperheissä, joissa toisella on lapsia ennestään ja niiden lisäksi saadaan yhteinen vauva. Usein kaikesta huomaa, että toiselle vanhemmista biologinen lapsi on etusijalla ja ns. bonuslapset vain välttämätön paha.
Aloittajan tapauksessa en kyllä olisi huolissani. Miehellä on tuossa iässä vielä aikaa saada lapsia. Mun serkkupoika sai juuri esikoisensa 36-vuotiaana, puoliso on 9v nuorempi ja lapsi molemmille ensimmäinen. Ja kyllähän naisetkin nykyään tekevät lapsia kolmevitosena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on kyllä kaikkea muuta kuin hieno uutinen.
Jokainen uutinen, joka kertoo lisääntymisen vähenemisestä, tarkoittaa, että vähemmän ihmisiä pakotetaan maailmaan kärsimään ja lopulta kuolemaan. Ne ovat hyviä uutisia jokaiselle empaattiselle ihmiselle. Se, että jää syntymättä, ei ole kenellekään huono juttu.
Tällä palstalla on keskimääräistä enemmän katkeria eronneita yyhoita, ja se kyllä näkyy kommenteissa