Lue keskustelun säännöt.
Kukaan ei haasta mua arkihaasteeseen :(
20.04.2014 |
Facebookissa pyörii nyt se haaste, missä pitää kuvata viitenä päivänä omaa arkeaan ja joka päivä haastaa joku kaveri tekemään sama. Vaikuttaa tosi kivalta, tekisin mielelläni, mutta kukaan ei vaan haasta mua. Tulee surullinen olo senkin takia, että nyt tuntuu ettei ketää kiinnosta mun elämä ja väkisinhän sitä ihmiset pyytää niitä parhaimpia kavereitaan... Tyypit joista luulin et ollaan tosi hyviä ystäviä ni nekään ei haasta mua. Ja oikeesti tuntuu et kaikki kaverit on jo tehny ton tai tekevät parhaillaan, mä vaan oon jäljellä :(
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 07:49"]
Mut haastettiin eilen, voi $#@&÷%% €. Haastaja vaa on semmonen jolle en halua tuottaa pettymystä (miehen 14 v sukulaistyttö). Käyn tosi harvoin fb:ssa niin oon aika pihalla koko jutusta. Onko siihen "pakko" haastaa ketään (joo, tiedän ettei oo pakko, saivartelijat, mutta kyllä kaikki tietää mitä tarkoitan) vai voiko vaan laittaa kuvan? Onko kukaan nähnyt englanniksi kyseistä tekstiä? Menis vaan oikein kun itellä tulee käännöksissä välillä mokia kun mulle suomeakin kirjoittamisessa tulee tosi kummallisia virheitä välillä.
[/quote]
Muokkaa asetukset niin, että vain tämä sukulaistyttö näkee kuvat?
Näin et loukkaa häntä, ja sun ei tarvitse julkaista seinälläsi mitään kuvia mitä et halua? kaikki tyytyväisiä? :)