Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei haasta mua arkihaasteeseen :(

Vierailija
20.04.2014 |

Facebookissa pyörii nyt se haaste, missä pitää kuvata viitenä päivänä omaa arkeaan ja joka päivä haastaa joku kaveri tekemään sama. Vaikuttaa tosi kivalta, tekisin mielelläni, mutta kukaan ei vaan haasta mua. Tulee surullinen olo senkin takia, että nyt tuntuu ettei ketää kiinnosta mun elämä ja väkisinhän sitä ihmiset pyytää niitä parhaimpia kavereitaan... Tyypit joista luulin et ollaan tosi hyviä ystäviä ni nekään ei haasta mua. Ja oikeesti tuntuu et kaikki kaverit on jo tehny ton tai tekevät parhaillaan, mä vaan oon jäljellä :(

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut haastettiin enkä millään kyllä jaksais lähtee tohon juttuun mukaan. Oon muutenki tosi passiivinen FB:n käyttäjä.

Vierailija
22/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on haastettu kahdesti. Pitääköhän mun jatkaa 10 päivää? Nyt on menossa 3/5 ekasta haasteesta. Itse en oo haastanut ketään enkä haasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nakki napsahtanut heti kun oon noita arkikuvia kommentoinut....Kokeile samaa :) Mut mikäs ettei sitä haastetta voi laittaa pystyyn vaikkei kukaan olekaan haastanut mukaan. 

Vierailija
24/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut haastoi kaveri, joka asuu nykyään toisells puolella Eurooppaa. Itse haastoin ekana kaverin, joka asuu toisella puolen maailmaa. Yhteistä näissä on se, että haastettiin ekaksi kaverit joita einolla nähty 20 vuoteen ja jotka asuu kaukana. Nyt ajattelin haastaa niitä, joista tiedän nykyään vähiten, koska mun oikeiden ystävien arjen jo tiedän.

Vierailija
25/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:46"]

Luojan kiitos minua ei ole haastettu.

[/quote]

Samaa mä pelkään!

Vierailija
26/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkihaaste sinulle ap (ja myös teille muut ihmiset tässä ketjussa) : ole päivä käyttämättä facebookkia, kun ei sinulla tai kavereillasi mitä ilmeisimmin ole mitään oleellista sanottavaa.

Arkihaaste2: suoriuduttuasi ensimmäisestä arkihaasteesta voit jatkaa tähän ja olla ne loput 364 ilman sitä facebookkia, kun ei sinulla edelleenkään ole mitään hyödyllistä sanottavaa.

Vierailija
27/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 muuten hyvä mut fb:ssä ei ole edes tarkoitus kirjoitella hyödyllistä.

Vierailija
28/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Odotelkaapa hetki, tuo arkihaaste leviää takuulla teillekin. Jokainen haastettu haastaa viisi uutta, joten nalli napsahtaa tod.näk. teillekin. 
Mä olen yrittänyt haastaa nyt sellaisia, joiden kans en tavallisesti ole paljon tekemisissä. 

Jos mua ei ois haastettu, oisin pokalla vain itse haastanut itseni ja kertonut syyn rehellisesti. 

Vierailija
29/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on haastettu moneen kertaan, mutta ajattelen, että kerron elämästä silloin kun tahdon, en viitsi lähteä tähän juttuun mukaan. Miksi pitäisi?

Vierailija
30/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkääjät: eihän siihen pakko ole osallistua jos ei halua, ohittaa vaan vähin äänin. minäkin kauhistuin mutta sitten innostuinkin ottamaan kameran esiin ja kuvaamaan. en tahdo vaan kehdata haastaa ketään, jos se noin tympii.

Vierailija
31/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei muakaan haasteta koskaan mihinkään :(

Vierailija
32/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisitte vain ihmiset hyvät. Ei ketään kiinnosta oikeasti ne teidän arkiset kuvanne ja tekemisenne. Väen väkisin taas yritetään tehdä juttua tylsääkin tylsemmistä ihmisistä, joilla ei korvien välissäkään taida hirveästi olla.

Vierailija
33/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin mut haastettiin siihen, ajattelin, että koska kyseessä on kiva juttu niin jos kukaan ei mua haasta, ilmoitan haastavani itse itseni ja osallistuvani silti.:)

Vierailija
34/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan ole kukaan haastanut, mutta se johtuu varmaan siitä että jaan jo arkeani sanoin ja kuvin siellä tylsyyksissäni ihan liikaa :D

Vierailija
35/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sain haasteen ihan yllättävältä ihmiseltä, jonka kanssa ollaan yhteydessä vain FB:n kautta. Itsekin haastin lähinnä aakkosissa ensimmäisenä ihan randomilla keiden ajattelin tykkäävän ja joista en ole vähään aikaan kuullut.

Yksi ystäväni pyysi minua haastamaan itsensä  - tee sinäkin niin! :)

Vierailija
36/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen todella aktiivinen Facebookissa, eikä mua ole haastettu. Hmm. vähän on itseänikin asia harmittanut.

Vierailija
37/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä haasteessa pitää tehdä?

-tyhmä

Vierailija
38/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin siihen mukaan ihan haastamatta. Ei edes nolota.

Vierailija
39/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran jestas, hanki elämä! Voi kai sinne päivittää omia kuvia ilman mitään haasteitakin. Ole onnellinen, sulla ei taida olla oikeita ongelmia jos tuollainen asia oikeesti vaivaa.

Vierailija
40/61 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kertomaan, että sai haasteen! Jee :) Itse asiassa kaksikin, kun toinen ei huomannut että minut oli jo haastettu. Molemmat haastajat olivat hyviä ystäviä, joihin olen jatkuvasti yhteydessä, eli ei ketään semmoisia jotka haluaisivat nähdä kuulumisia pitkästä aikaa tms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi