Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei haasta mua arkihaasteeseen :(

Vierailija
20.04.2014 |

Facebookissa pyörii nyt se haaste, missä pitää kuvata viitenä päivänä omaa arkeaan ja joka päivä haastaa joku kaveri tekemään sama. Vaikuttaa tosi kivalta, tekisin mielelläni, mutta kukaan ei vaan haasta mua. Tulee surullinen olo senkin takia, että nyt tuntuu ettei ketää kiinnosta mun elämä ja väkisinhän sitä ihmiset pyytää niitä parhaimpia kavereitaan... Tyypit joista luulin et ollaan tosi hyviä ystäviä ni nekään ei haasta mua. Ja oikeesti tuntuu et kaikki kaverit on jo tehny ton tai tekevät parhaillaan, mä vaan oon jäljellä :(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat vaan että sut haastettiin joten tässä tulee.

Vierailija
2/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot muuten niin passiivinen facessa, että ihmiset ajattelevat, etteivät turhaan vaivaa sinua. Tässä on varmaan myös syy siihen, minkä takia osa ihmisistä on ilmoittanut, että koko haaste on ihan typerä. Eivät ole itse saaneet haastetta syystä tai toisesta ja sitten kääntävät asian päinvaistoin, kun ovat kateellisia niille, jotka on haastettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos minua ei ole haastettu.

Vierailija
4/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan haasta ns. parhaita kavereitani, vaan sellaisia, jotka päivittävät kuvia usein muutenkin ja joita haastetuksi tuleminen epätodennäköisimmin vituttaa.

Vierailija
5/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:44"]

Kirjoitat vaan että sut haastettiin joten tässä tulee.

[/quote]

Mä mietin sitäkin, mut ehkä vielä vähän ensin odotan josko joku kuitenkin. Koska jos ite teen ni sit kukaan ei ainakaan haasta enkä tiedä oisko jotain oikeesti kiinnostanutkin mun elämä.

Vierailija
6/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ole haastettu.

Vierailija
7/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minuakaan haastettu. Tässä on kevään aikana pyörinyt montakin eri haastetta, eikä kukaan ole minua niihin haastanut. No, ihan sama. Tiedänpä oman paikkani.

Vierailija
8/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas jännitän kauhulla että joku heittää pallon...ei voisi vähempää kiinnostaa, tässä muutakin tekemistä ja ajateltavaa..

Vierailija
9/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ihan hyviä pointteja nuo, että ihmiset haluavat haastaa aktiivisia. Laitan kyllä aina välillä jotain seinälle, mutta ehkä max kerran viikossa. Ehkä pitäis laittaa jotain nyt, että mut muistettaisiin.

-ap

Vierailija
10/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan oo haastettu. Ajattelin kuitenkin osallistua, enkä aio haastaa ketään :)

Vierailija
11/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo haastettu, eikä oo väliäkään. Parempaakin tekemistä, kuten roikkua täällä av:lla =)

Vierailija
12/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen ettei haasteta, kun en saa kuvia faceen, ilman kameraa.

Vierailija
13/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:47"]

Ei ole minuakaan haastettu. Tässä on kevään aikana pyörinyt montakin eri haastetta, eikä kukaan ole minua niihin haastanut. No, ihan sama. Tiedänpä oman paikkani.

[/quote]

En ole facebookissa, mutta ei kai niitä haasteita ole herran tähden pakko toteuttaa? :)

Vierailija
14/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä haastan sut. Noin, haastettu.

Vierailija
15/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan ole haastettu ja hyvä niin. En mä varmaan saisi niitä kuvia edes sinne, en ole koskaan edes yrittänyt.

Vierailija
16/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on näköjään kaksi viestiä numerolla 8. Oli tarkoitus lainata sitä jälkimmäistä.

-13

Vierailija
17/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tarvitset hyväksynnän sille, että voit postata Faceen omia kuulumisiasi??

Niin ja voithan sä tehdä arkihaasteen, vaikka kukaan ei haasta sua. Kuka sen tietää, ettei sua ole haastettu.

Vierailija
18/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei oo haastettu. Vähän kyllä ajattelin eka, että se muhunkin osuis, mutta eipä kuiteskaan.

Toisaalta, eikös facen pointti oo juuri se, että arkeakin jaetaan. Eli miksi siihen haastetta tarttis?

Vierailija
19/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on haastettu, mutta en jaksa alkaa kuvittamaan ja päivittämään.

Vierailija
20/61 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, en mä tienny että niihin pitäisi parhaat kaverit haastaa...? Mä ainakin haastan sellaisia ihmisiä, joiden arki oikeasti mua kiinnostaa, ja joista en esim. vähään aikaan ole mitään kuullut. Oikeasti, kukaan ei "huomaa" kuka on haastettu ja kuka ei. Ennen kuin mut haastettiin, en mä teinnyt kuka on haastettu ja kuka ei, ja kun haastettiin, tarkistin parin kohdalla, että eihän heitä oo aiemmin jo haastettu. Ei siellä kukaan teitä seuraa, ts. ette jää kiinni siitä ettette ole niitä kaikein "suosituimpia" (mikä ei siis pidä paikkaansa muutenkaan), ongelma taitaa olla omassa itsetunnossanne. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi