Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1894)

Vierailija

Kylläpä nyt ritakilla näyttää olevan aikaa ilmiantaa ketjuja! En kyllä muita yhtä säälittäviä julkkiksia tiedä ketkä täällä notkui lukemassa keskusteluja itsestään🤨

• ylös 63
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt ritakilla näyttää olevan aikaa ilmiantaa ketjuja! En kyllä muita yhtä säälittäviä julkkiksia tiedä ketkä täällä notkui lukemassa keskusteluja itsestään🤨

He käyttivät varmaan"työaikaa" tähän 😅
Aika paljon pahempaa settiä ollut muissa julkkisketjuissa ja niissä meno vaan jatkuu

• ylös 53
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä itseäni ainaki nolottais jos ois lapsi kuka on noin karkin perään mitä Donna. Eilinen joulukalenterin avaus, ei hirveesti sormilelut kiinnosta ku näkee vaan karkkia. Taitaa nyt joka luukusta toivoa vaan karkkia😑

• ylös 51
  • alas 46
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

He käyttivät varmaan"työaikaa" tähän 😅
Aika paljon pahempaa settiä ollut muissa julkkisketjuissa ja niissä meno vaan jatkuu

Jep, ja näissähän ketjuissa on totuuksia, siinäpä se syy varmaan onkin, ettei kestä niitä,niin pitää poistaa ne. Ei kellään muulla pitäs olla syytä ilmiantaa näitä kun Ritalla ja Akilla

• ylös 46
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettelis vaikka ois saanu huijattua nää hautakorvet takaajiksi. Nehän on yksiä harvoja Ritan ja Akin läheisiä, varmaan sen takia joutuu pitää välit hyvinä, kummasti monet monet ihmiset on hävinnyt tämän pariskunnan elämästä, näiden luonteella ei varmaan ole mitään tekemistä tämän asian kanssa..? Aina vika on jossain muussa kun heissä itsessään. Onko normaalia että välit on mennyt poikki molempiin vanhempiin? Ja tässäkin Aki syyttää vaan äitiänsä, ois ihan kiva kuulla myös toisen osapuolen versio

Ohis mutta on ihan normaalia että on välit poikki molempiin vanhempiin jos ne vanhemmat on HUONOT vanhemmat. Ärsyttävä syyllistäjä olet.
Mulla on narsisti vanhempi, väkivaltainen lapsenhakkaaja, hakkasi koko lapsuuteni ja on mun ollessa aikuinen pahoinpidellyt minua. Välit on poikki.
Appikset on juoppoja jotka lainaa rahaa eikä maksa koskaan takaisin, tekevät ohareita, riehuvat ja häiriköivät. On välit poikki.

Kiva juttu että sun mielestä se on MUN vika ja olen vääränlainen jos välit on poikki.

Älä tuomitse kun et tiedä taustoja!!!

• ylös 30
  • alas 50
Vierailija

Hyvin näyttää ritakilla menevän, Aki kysyy seuraajille vinkkejä kalenteriinsa😄 Hyvät valmentajat kun ei edes tuon verran ole mielikuvitusta..😨

• ylös 62
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettelis vaikka ois saanu huijattua nää hautakorvet takaajiksi. Nehän on yksiä harvoja Ritan ja Akin läheisiä, varmaan sen takia joutuu pitää välit hyvinä, kummasti monet monet ihmiset on hävinnyt tämän pariskunnan elämästä, näiden luonteella ei varmaan ole mitään tekemistä tämän asian kanssa..? Aina vika on jossain muussa kun heissä itsessään. Onko normaalia että välit on mennyt poikki molempiin vanhempiin? Ja tässäkin Aki syyttää vaan äitiänsä, ois ihan kiva kuulla myös toisen osapuolen versio

Ohis mutta on ihan normaalia että on välit poikki molempiin vanhempiin jos ne vanhemmat on HUONOT vanhemmat. Ärsyttävä syyllistäjä olet.
Mulla on narsisti vanhempi, väkivaltainen lapsenhakkaaja, hakkasi koko lapsuuteni ja on mun ollessa aikuinen pahoinpidellyt minua. Välit on poikki.
Appikset on juoppoja jotka lainaa rahaa eikä maksa koskaan takaisin, tekevät ohareita, riehuvat ja häiriköivät. On välit poikki.

Kiva juttu että sun mielestä se on MUN vika ja olen vääränlainen jos välit on poikki.

Ööhöhööh missähän olen sinusta puhunut yhtään mitään?😅 Ritan ja Akin kohdalla vaan ihmettelen varsinkin Akin äidin kohtaloa, vauvavuotena hän oli jatkuvaan näiden apuna,melkein asui heillä, miten vajaassa vuodessa tilanne on muka niin dramaattisesti muuttunu ettei ole enää missään tekemisissä? Ritan eilisen päivityksen perusteella se tosiaan on niin menny mitä edellisessä ketjussa arvuuteltiin, eli Akin äiti on koittanut huomauttaa jostain asiasta, ja nää täydelliset ihmiset on loukkaantunut niin verisesti ettei enää pidä mitään yhteyttä. Sitä on moni ihmetellyt että miksei kukaan näiden läheisistä vois huomauttaa lapsen kasvatukseen liittyvissä asioissa, esim tutin syönti, niin tässä taitaa olla vastaus. Sitä ei tiedetäkään kuin monen läheisen kanssa onkaan menny välit, ainakin niitä on jo paljon mitä nää on itse tuonu esille, ja heidän mukaan syynä aina kateus😄😄🤦🏼‍♀️
Se myös jännä juttu että mikä tarve Akilla nyt vasta vähä aikaa sitten avautua perheensä väleistä, luulis että jos hei ei ole millään tavalla syyllisiä asiaan,niin tämä asia olis kailotettu saman tien lehdille, vähän sädekehän kiillotusta😇

• ylös 74
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hahah kylläpä jollain ulkopuolisella menny tunteisiin, kenestäkään muusta täällä kirjoitettu ku ritasta ja Akista!

• ylös 51
  • alas 1
Vierailija

Huomaa, ettei heillä ole enää lähipiirissä yhtään aikuista ihmistä, joka voisi hieman puuttua tuohon heidän pintakiillon ihannointiin.

• ylös 69
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomaa, ettei heillä ole enää lähipiirissä yhtään aikuista ihmistä, joka voisi hieman puuttua tuohon heidän pintakiillon ihannointiin.

Tainnut lähipiiri kutistua muutamaan henkilöön, ja kaikki nämä ihmiset on ollu heille kateellisia kiin pistänyt välit poikki😄😄😄jep,uskoo ken tahtoo🤭

• ylös 53
  • alas 1
Vierailija

Olikohan ensimmäinen kerta ku ritan stooreissa näky ettei telkkari ollu päällä? Tosin aiemmissa stooreissa Donna taas pöytänsä kanssa kiinni telkkarissa, kiipeili penkillä, eikä äiti vaivautunut edes kieltämään kun piti saada sisältöä instaan..näytti että taas on välimatka telkkuun lyhentynyt. Ja oliko eka kerta ettei antanu tuttia takasi Donnalle vaikka vähän vinkui? Tosin vaikee arvata mihin tutti päätyi kun video sammui...

• ylös 49
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää että pitää esittää jotain ökyrikasta,mut todellisuudessa kaikki palvelut ym saadaan yhteisöiden kautta, eli ei maksa itse niistä mitää . Osallistutaan rikkaat ja rahattomat ohjelmaan rikkaina, vaikka oikeampi paikka heille ois ollu rahattomien rooli. Sekö tarkoittaa että on rikas jos on korvia myöten veloissa?
Voi Donna parkaa miten paljo joutuukaan kärsimään vanhempiensa itsekkyydestä

Säälittävä olet ainoastaan sinä kun vedät vielä lapsenkinmukaan näihin juttuihin. Päästäsi olet sairas. Hyi.

Itsehän he ovat lapsensa tähän vetäneet mukaan! Kakkavaippoja myöten. Saisivat hävetä.

• ylös 54
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää että pitää esittää jotain ökyrikasta,mut todellisuudessa kaikki palvelut ym saadaan yhteisöiden kautta, eli ei maksa itse niistä mitää . Osallistutaan rikkaat ja rahattomat ohjelmaan rikkaina, vaikka oikeampi paikka heille ois ollu rahattomien rooli. Sekö tarkoittaa että on rikas jos on korvia myöten veloissa?
Voi Donna parkaa miten paljo joutuukaan kärsimään vanhempiensa itsekkyydestä

Säälittävä olet ainoastaan sinä kun vedät vielä lapsenkinmukaan näihin juttuihin. Päästäsi olet sairas. Hyi.

Itsehän he ovat lapsensa tähän vetäneet mukaan! Kakkavaippoja myöten. Saisivat hävetä.

Näimpä. Sitä kannattais miettiä asioita vähän pidemmälle, joskus muutakin kuin omaa napaansa. Ei voi edes kuvitella miten paljon näiden lapsi tulee kärsimään elämänsä aikana vanhempiensa takia😳

• ylös 43
  • alas 8
Vierailija

Miksi tuo lapsi aina hokee ei ei?
Kielletään kokoajan?

Vai onko normaalia, opettelee sanoja? Itsellä ei lapsia joten en tiedä. Mutta jännä aina tuo ei.

• ylös 38
  • alas 6

Sivut