Vierailija

Sitä kun on ihmetelty että miten nämä on saanu lainaa noinkin kalliiseen taloon,ku entinen edelleen myymättä, niin mulla tuli mieleen että voisko olla mahdollista että ovat saaneet jotkut hyväntahtoiset ja liian sinisilmäiset tuttavansa takaamaan sen lainan? Esim nämä Hautakorvet? Vanhemmat tuskin takaajina jos ei oo väleissä. Ja en vaa usko että mikään pankki myöntää noinkin isoa lainaa ennen ku edellinen on myyty pois, ilman mitään takauksia.

• ylös 205
  • alas 100

Sivut

Kommentit (1813)

Vierailija

Mä tiedän omasta lähipiiristä myös oudon tapauksen
Vaimo aikuisopiskelee, heillä 3 lasta, mies töissä. Hekin saivat isoon taloon lainaa vaikka vanha talo ei ole myyty, kun myyvät sitä kovalla hinnalla. En tajua.

• ylös 146
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä pankki tietää kenelle se lainaa antaa.

Ei anna koskaan lainaa kenellekään, ellei tarkista maksukykyä ja takuita.

Kun on hyvät takuut, laina irtoaa aivan varmasti.

Ei niitä lainoja myönnetä maksukyvyttömille.

Mistä kummasta palstalaiset muka tietävät kenenkään perheen maksukyvyn?

Voi olla perintöjä  ja säästöjä.  Ja työ, josta saa kohtuullista palkkaa.

• ylös 324
  • alas 68
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä pankki tietää kenelle se lainaa antaa.

Ei anna koskaan lainaa kenellekään, ellei tarkista maksukykyä ja takuita.

Kun on hyvät takuut, laina irtoaa aivan varmasti.

Ei niitä lainoja myönnetä maksukyvyttömille.

Mistä kummasta palstalaiset muka tietävät kenenkään perheen maksukyvyn?

Voi olla perintöjä  ja säästöjä.  Ja työ, josta saa kohtuullista palkkaa.

Tietääköhän pankki myös heidän verovelat? Kyllä mun mielestä kaikki tuommoset kertoo ihmisen rahan käytöstä, jos kerran on paljon säästössä,niin miks eivät maksa verovelkojaan pois?
Toisaalta,mitäpä turhaan vaivautua kun muut kansalaiset ne maksaa jos eivät itse

• ylös 178
  • alas 17
Vierailija

Joo ennen ku tollasta kivilinnoja ostetaan nii epäitsekkäät ihmiset Kyllä hoitais verorästit ensiks pois. Kertoo hyvin paljon heidän arvomaailmasta😏

• ylös 190
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Edellisestä talosta ei ole lainaa ja se on vakuutena uuden lisäksi?

Mistä tiedät ettei ole lainaa? Ainaki remonttilainaa varmasti on,kun miettii mitä ne remontoi ja rakensi siihen

• ylös 71
  • alas 23
Vierailija

Ainakaan näillä ei näytä olevan rahaa edes ruokaan, lihat,kasvikset,munat ym tuodaan kotiovelle asti yhteistyönä. Aika huonosti menee jos ei ole varaa ruokaa ostaa,vaan nekin pitää kerjätä yhteistyön turvin😏

• ylös 101
  • alas 77
Vierailija

Ne verovelat eivät ole Akin vaan Akin firman. Aki ei ole niistä henkilökohtaisesti vastuussa, eikä näin vaikuta hänen maksukykyynsä velallisena. Ihan normaali toimintatapa yritystoiminnassa - joskaan ei moraalisesti ehkä oikein.

• ylös 197
  • alas 50
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne verovelat eivät ole Akin vaan Akin firman. Aki ei ole niistä henkilökohtaisesti vastuussa, eikä näin vaikuta hänen maksukykyynsä velallisena. Ihan normaali toimintatapa yritystoiminnassa - joskaan ei moraalisesti ehkä oikein.

Tämä on niin väärin! Firman nimissä voit perseillä miten haluat, ja samaan aikaan yksityishenkilönä voit elää leveästi muiden kustannuksella 😑

• ylös 182
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei ole lainaa? Ainaki remonttilainaa varmasti on,kun miettii mitä ne remontoi ja rakensi siihen

No eihän kommentoiva väittänytkään tietävänsä, vaan ehdotti voisiko olla noin. Ei kenenkään tilanteesta voi sanoa että VARMASTI on velkaa. Lisäksi pankki kyllä tietää mitä tekee.

• ylös 19
  • alas 39
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Säälittävää että pitää esittää jotain ökyrikasta,mut todellisuudessa kaikki palvelut ym saadaan yhteisöiden kautta, eli ei maksa itse niistä mitää . Osallistutaan rikkaat ja rahattomat ohjelmaan rikkaina, vaikka oikeampi paikka heille ois ollu rahattomien rooli. Sekö tarkoittaa että on rikas jos on korvia myöten veloissa?
Voi Donna parkaa miten paljo joutuukaan kärsimään vanhempiensa itsekkyydestä

Säälittävä olet ainoastaan sinä kun vedät vielä lapsenkinmukaan näihin juttuihin. Päästäsi olet sairas. Hyi.

• ylös 40
  • alas 92
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Säälittävää että pitää esittää jotain ökyrikasta,mut todellisuudessa kaikki palvelut ym saadaan yhteisöiden kautta, eli ei maksa itse niistä mitää . Osallistutaan rikkaat ja rahattomat ohjelmaan rikkaina, vaikka oikeampi paikka heille ois ollu rahattomien rooli. Sekö tarkoittaa että on rikas jos on korvia myöten veloissa?
Voi Donna parkaa miten paljo joutuukaan kärsimään vanhempiensa itsekkyydestä

Yhteistöiden myötä saadut hyödykkeet ovat osa sitä palkkaa tuollaisessa työssä.

• ylös 38
  • alas 44
Vierailija

Heillä hyviä yhteistöitä ja se kertoo paljon heistä että firmat valitsee Manniset.
Edimerkkinä Veke ja Potissa kun asuivat niin Puustellia mainostivat.

• ylös 12
  • alas 67
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heillä hyviä yhteistöitä ja se kertoo paljon heistä että firmat valitsee Manniset.

😁😁😁
Millä mittapuulla veke on joku arvostettu firma?
Eiköhän nuo jokaiseen firmaan laita pyyntöjä josko lähtis tekemään yhteistyötä, esimerkiksi se sälekaihdin yhteistyö, jos ovat niin haluttuja nii luulis että ois joku pikkusen isompi firma lähteny yhteistyöhön. Jos mietitte heidän kotia nii onko siellä mitään mitä ei ois saatu yhteistyönä? Se leopardi teippiovi on heidän maineensa arvoinen😂 nolouden huippu🤦‍♀️
Sillon menee aika huonosti jos ruoatkin pitää saada yhteistyönä, eikös heillä oo tuolla Lempäälässä jo 2 ravintolaa missä käyvät jatkuvaan syömässä,käteväähän se on että jos ei ole varaa ostaa ruokaa niin alkaa tekemään ruokapaikkojenkin kanssa yhteistyötä. Tekeeköhän siis näidenkin ravintoloiden kanssa yhteistyötä? Se onkin ongelma ku nää ei osaa edes merkata oikein mitkä on yhteistyö päivityksiä ja mitkä on itse ostettu.. todellisia someammattilaisia!

• ylös 120
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

😁😁😁
Millä mittapuulla veke on joku arvostettu firma?
Eiköhän nuo jokaiseen firmaan laita pyyntöjä josko lähtis tekemään yhteistyötä, esimerkiksi se sälekaihdin yhteistyö, jos ovat niin haluttuja nii luulis että ois joku pikkusen isompi firma lähteny yhteistyöhön. Jos mietitte heidän kotia nii onko siellä mitään mitä ei ois saatu yhteistyönä? Se leopardi teippiovi on heidän maineensa arvoinen😂 nolouden huippu🤦‍♀️
Sillon menee aika huonosti jos ruoatkin pitää saada yhteistyönä, eikös heillä oo tuolla Lempäälässä jo 2 ravintolaa missä käyvät jatkuvaan syömässä,käteväähän se on että jos ei ole varaa ostaa ruokaa niin alkaa tekemään ruokapaikkojenkin kanssa yhteistyötä. Tekeeköhän siis näidenkin ravintoloiden kanssa yhteistyötä? Se onkin ongelma ku nää ei osaa edes merkata oikein mitkä on yhteistyö päivityksiä ja mitkä on itse ostettu.. todellisia someammattilaisia!

Ainut jolla tässä menee huonosti ja on ongelmia olet sinä. Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita!

Ainoa kuka tämmöstä täällä kirjottaisi on Rita tai Aki. Ei kellään muulla ole tarvetta tämmöstä kirjoitella.
Kerrotko millä tavalla minulla menee huonosti tai on ongelmia? Kerro yksikin syy olla kateellinen näille?
Ihan mielellään elän rehellisesti, omien tulojen mukaan, ei ole tarvetta elää yli varojen jotta näyttäisin rikkaalta, eikä pelätä millon kulissit kaatuu.
Ja itseasiassa minä saatan olla jopa näitä rikkaampi siinä mielessä etten ole korviani myöten veloissa, ei ole euroakaan velkaa,mutta silti olen saanut kodin, ja jopa sisustettua sen ilman mitään yhteistöitä, ja ruokaankin ja muuhun kivaan jää silti rahaa, eikä tarvitse anella tavaroita/palveluita yhteistöiden muodossa, ja mielistellä ja kehua enemmän kuin laki sallii kyseistä tuotetta/palvelua, vaikka ei oikeasti edes pitäis siitä.
Minua lähinnä säälittää nämä ketkä näitä joutuu tekemään,heillehän sanotaan mitä pitää siitä tuotteesta/palvelusta sanoa, tai jos ei sanota mitä pitää sanoa,niin ainakin pakko kehua ja hehkuttaa. Itse en osta mitään mitä joku mainostaa,kun tietää ettei se ole todellinen mielipide, vaan maksettu, haluaisin että normaalit ihmiset tekisi näitä, ja niissä kertoisi TODELLISEN mielipiteen. Vai oletteko nähnyt kaupallista yhteistyötä missä oltais sanottu muuta kuin että aivan mahtava,paras ikinä, tämä on uus lempparini jne...

En vaan voi ymmärtää miten aina vedetään joku kateus kortti esiin jos ei pidä jostain henkilöstä, tai antaa jotain kritiikkiä? Luulen ettei näille ole kateellisia muut kun korkeintaan heidän sokeat faninsa. Ja se on todella surullista se. Jos ihannoidaan tuommosta yli varojen elämistä, vaikka entiset verovelat on jätetty muun kansan maksettavaksi, ja silti hyvällä omalla tunnolla eletään "luxuselämää", ja kehuskellaan miten hyvin toimeentulevia on. Vaikka todellisuus näyttää olevan ihan jotain muuta.

Itsellä sentään on hyvä omatunto että olen itse maksanut omat veroni, enkä maksattaa niitä muilla jotta voisin esittää rikasta.

Ennemmin vaikka rehellisesti köyhä, kuin feikisti ja epärehellisesti rikas☺

• ylös 122
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakaan näillä ei näytä olevan rahaa edes ruokaan, lihat,kasvikset,munat ym tuodaan kotiovelle asti yhteistyönä. Aika huonosti menee jos ei ole varaa ruokaa ostaa,vaan nekin pitää kerjätä yhteistyön turvin😏

Kelpais sullekin 🤣

• ylös 12
  • alas 72
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kelpais sullekin 🤣

Kelpaisi mikä?

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kelpais sullekin 🤣

Mikä kelpaisi?

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jossain haastiksessa oli maininta ettei ole velaton

• ylös 48
  • alas 1
Vierailija

Tää kiusaajakaksikko on vähän väliä jonkun kohun silmässä ja aina vika muissa. Mutta niin näyttävät fanitkin olevan sitä mieltä että Ritaki saa kiusata ja maksattaa veronsa muilla. Joka päivä on armo uus niin voi kohdella muita miten haluaa.

• ylös 68
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.