miten kukaan voi olla näin tyhmä
Taustatietoa: olen nuori, sporttinen kauniiksikkin kehuttu nainen, minua lähestyy baarissa about 35-40v möhömahainen ukko
Ukko yrittää aikansa lirkutella mitä hienoimmilla iskurepliikeillä, jopa miehen kaverit yrittävät myötähäpeän vallassa saada häntä lopettamaan itsensä nolaaminen. Jos joku ei siis ymmärtänyt niin en lämmennyt.
No, lopulta mies puhkeaa puhumaan: minua yritti kerran iskeä suurinpiirtein TUON näköinen nainen, mies sanoo nyökäten erääseen hieman ylipainoiseen naiseen päin. Nainen oli ihan kaunis kasvoiltaa, pukeutunut siististi jne, ainoa "rumentava" tekijä lievä ylipaino. Mies vaikutti varsin loukkaantuneelta siitä että moinen kehtasi edes kuvitella että Hän voisi tuollaisesta "läskistä" kiinnostua. Mies vielä jatkoi, että jos iskijä olisi etäisestikkään muistuttanut minua, hän olisi kyllä oitis syttynyt. Mies kysyi tuohtuneella äänellä voinko edes kuvitella miltä hänestä tuntui tämä, vilkaisin hänen pyykkipallo-vatsaansa, enkä vaivautunut edes vastaamaan...
Kommentit (8)
Ai että, onko nyt huumaava vallantunne päällä? Oikein sporttisen kaunis ja sait nyt kokea paremmuuttaa alempaa kastia olevaa möhömahaa kohtaan.
Onneksi menee muutama vuosi ja sporttinen kauneus on mennyttä. Älä sitten tule valittelemaan, kuinka keski-ikäisiä naisia ei huomata ja nainen muuttuu näkymättömäksi/arvottomaksi vanhentuessaan, kyynel.
Eli teitä oli liikkeellä kaksi, jotka arvioi vastakkaista sukupuolta painon perusteella ja paheksui ylipainoisen lähentely-yrityksiä? Mikä tässä olikaan se tarinan moraalinen opetus?
Kuikuilitko vaan kavereitasi ja yritit mulkoilla miehen pois??
Olisit kysynyt että olemmeko me siis mielestäsi samaa tasoa?
Et sinä kovin kiinnostavannäköinen voi olla kun et osaa edes kohteliaasti kieltäytyä seurasta. Eka kerta?
3/ puhuin kyllä, mutta noin idooottimaiseen kysymykseen en viitsinyt edes vastata. Puhuin kuitenkin ennen ja jälkeen sen kysymyksen.
4/ noup
5/ ?
6/ kieltäydyin kyllä, useaan otteeseen. Sekä tein muuten selväksi etten ole miehestä kiinnostunut. Miten kivannäköisyys liittyy aiheeseen? Ja ei ollut eka kerta (jos tarkoitat että eka kerta kun joku yrittää iskeä?). Ap
5/