Siis miten viiskymppinen voi näyttää tuolta!!?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014041518215649_vi.shtml
Itse olen 46v ja vaikka kuinka vuodet rankaisis, niin en kyllä usko että muutaman vuoden päästä näytän noin kulahtaneelta. Olen myös hoikka, eli rypyt kyllä erottuu, mutta minusta Jylhän naama näyttää kuin 7kymppiseltä.....hui....tuonko nuo "kauneushoidot" ja leikkaukset saavat aikaan. Surullista :(
Kommentit (12)
No onhan toi kauniimpi verrattuna tyypilliseen suomalaiseen 50-kymppiseen lahnaan. :D
Samaa oon miettiny. Ei oo kauheen hyvä mainos klinikalleen :D
Tässä teille viisikymppinen kukas mamma näyttää tältä edes nelikymppisenä
Odotas vaan vitonen, jokainen täällä oleva viiskymppinen on kauniimpi.
Odotas vaan vitonen, jokainen täällä oleva viiskymppinen on kauniimpi.
Musta toi on kuvassa ihan ok? Mikä tossa nyt niin kauheaa on?
Huono kuva: tumma tausta, vaatteetkin hukkuu siihen ja siinä tapahtuu liikaa. Liian paksu tuo verhon tunnelma ja tumma pitsi ei sovi vaatteeseen.
Sitten tukan väri iskee kuvasta liikaa läpi, vertaa numero vitosen kuvaan. Siinä myös kiva lähikuva, jossa hiukset peittää osan kasvoista. Koru lisää kuvassa ilmavuutta.
Taustaväri toimii.
Meikki on suomalaisella väärä. Kasvot hukkuu vaaleudellaan tukkaan ja kulmakarvat katoaa. Toisin saksalaisella. Väri tukassa hyvä, eloisa ja vaihtelee. Suomalaisella vetyperoksiblondi joka ei toimi. Luonnollisuus olisi hyvä vaikka molemmilla tukkaa värjätty.
Tässä nyt asioita joita näen äkkiseltään. Myös se kuka kuvan valinnut julkisuuteen? Kyllähän tuo suomalaisen kuva on vaan nopeasti valittu. Ja mikä on sitten kuvamanipuloinnin määrä? Jotenkin voisi ajatella että tuo saksalaisen kuva on enempi käsitelty mitä meillä Suomessa tehdään?
Mutta Jylhän kuva on tunkkainen. Siinä on kaikki huonosti, ei Jylhä naisena vaan tuo kokonaisuus!
Tiinalla on mun makuuni vähän mennyt yli jo toi ulkonäön fiksaaminen, ehkä sitten noissa hommissa hämärtynyt todellisuuden raja pikkasen?
Mutta sehän se on tämän ajan meininki, enkä silti ala ihmistä jota en tunne ollenkaan henkilökohtaisesti parjaamaan ja solvaamaan. Jokainen tavallaan.
Jos vertaa esim 54v Eija-Riitta Korholaan, niin on huikeasti eroa.
Ainakin haluan uskoa ERK:n olevan luomu ja terveellisten elämäntapojen olevan taustalla hänen nuorekkaaseen ulkonäköön. Mielestäni todella kaunis ikäisekseen.
http://www.kokoomusmepit.eu/gallery2/main.phpg2_itemId=301&g2_imageViewsIndex=1
Nuo naiset on kaikki leikeltyjä, piikitettyjä ja rasvaimettyjä. Terveet elämäntavat ovat vain lisämauste, joka pitää rahalla ostetun ulkonäön kunnossa.
Eiköhän tää yhden naisen solvaus jo riitä? Hän haluaa näyttää tuolta, tottahan sinä ap viiskymppisenä oot paaaaljon kauniimpi.