Miksi raskauskilot pitäisi saada kiireellä pois?
Kommentit (8)
Kyllä ne kilot lähtivät ihan itsestään muutamassa kuukaudessa. Ärsytti, kun puolituttava tuli ihmettelemään, miten pian kilot olivat lähteneet. En tiennyt, että se olisi jotenkin tavoitteellista.
Ei tarvitse. Jos sulla riittää massia hommata uusi garderobi, niin anna kilojen olla. Ok, roima ylipaino on terveysriski, ja selluliittia on vaikea saada pois, kun se on saanut rauhassa karttua monta vuotta - lyhytaikainen ylipaino on helpompi karistettava.
Mutta muuten se on aika ok, että äiti on vähän pehmeämpi ja kurvikkaampi...Minulle ainakin jäi vuodeksi viitisen kiloa ylipainoa verrattuna ennen raskautta olleeseen painoon, ei vaan yövalvomisten takia kyennyt vähentämään syömistä tarvittavalla tavalla. Kun palasin duuniin kuopuksen ollessa 2,5 -vuotias, kilot lähtivät nopeasti jo stressin lisäännyttyä.
Mutta jos sitä ylipainoa on 20-30 kiloa, niin ehkä sitä kannattaa jo tehdäkin jotain.
Ei ne ihan itsestään lähtenyt, vaan töitä tekemällä. Oli ihana lähteä reissuun, xs bikineissä ja vatsalihasten kaa
Eipä käynyt ajatuksessakaan mikään kuntosali tai dieetit.Ylipainoa ei ollut lainkaan muutama viikko synnytyksestä. Samat vaatteet mahtuivat kuin ennen raskautta.
En minäkään tajua miksi painonpudotuksesta pitäisi stressata juuri silloin, kun keho on vasta toipumassa synnytyksestä, imetys vie energiaa, lapsi valvottaa öisin ja pitäisi löytyä vielä runsaasti hyvää tuulta ja psyykkistä energiaa pitämään huolta muistakin lapsista, kestää heidän uhmansa ja kriisinsä siitä että perheeseen on tullut uusi vauva. Laihtuminen on niin paljon helpompaa kun saa nukkua yönsä ja elimistö on palautunut.
Minä ainakin haluan oman kehoni takaisin, että mahtuu vanhat vaatteet päälle. Riittää lökäreissä oleminen.
Lisäksi mua vituttaa kun mulle sanotaan etten pysty siihen, niin se lisää vaan pökköä pesään.