Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle osoitettuun kuoreen tuollaisen Tom of Finland-postimerkin voisi laittaa?

Vierailija
13.04.2014 |

Itse en keksi yhtäkään vastaanottajaa jolle kehtaisin laittaa. 

http://www.hs.fi/sunnuntai/Homoikoni+Tom+of+Finland+saa+oman+postimerkin/a1397270610121?ref=hs-art-new-1

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, esim. sille pers-suomalaiselle jonka mielestä suomen armeijassa pitäisi sallia pitkätukka ja parta.

Vierailija
2/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulle piristykseski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mäkin mietin, tai oikeastaan niin päin, että jos jollain on joku vihamies, niin laittamalla sille postia tuolla merkillä se vihamies saattaa olla henkilö, joka saattaa ajatella, että sitä ei ollut lätkäisty kuoreen hyväntahtoisessa taidemielessä. :S 

Esim. yksi mies jonka kanssa mulla on ollut vipinää antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa. Hänelle kun laittais, niin kuinkahan paljon ilahtuis.

Vierailija
4/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä menee koko homojenkin tasa-arvo taistelut vituralleen, kun tällaisia provokatiivisia  postimerkkejä julkaistaa. Kukaan tuntemani homo ei ole tuollainen natsipullistelija, vaan ihan normaalin näköisiä ovat.

Vierailija
5/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä pitäisi kysyä niin päin, että kenelle sitä ei pitäisi laittaa. Minusta tuo merkki antaa väylän häiritä - jos niin tahtoo - sellaisia, joille mieheys on arka paikka. 

Vierailija
6/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan tuntemani homo ei ole tuollainen natsipullistelija, vaan ihan normaalin näköisiä ovat."

Tuohan liittyy siihen aikakauteen, Boss suunnitteli saksalaisten sotatamineita ja Touko oli sotaveteraani, joka tykkäsi tyylistä ja loi homogenreen tuon nahkaosaston. Tuiskut ja neitihomot on sit oma genre.

Vierailija
7/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että noita ostavat ne jotka tuosta estetiikasta tykkäävät ja lähettävät kavereilleen joiden olettavat tykkäävän siitä myös. Ei niitä väkisin jokaiselle postimerkinostajalle myydä.

Tosin vähän kyllä tekisi mieli lähettää anopin äitienpäiväkortti tuollaisella peppumerkillä...

Vierailija
8/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 17:21"]

Mun mielestä menee koko homojenkin tasa-arvo taistelut vituralleen, kun tällaisia provokatiivisia  postimerkkejä julkaistaa. Kukaan tuntemani homo ei ole tuollainen natsipullistelija, vaan ihan normaalin näköisiä ovat.

[/quote]

Mulle tulee freddie mercury mieleen joistakin kuvista.

Vierailija
9/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkouskovaiselle anopille.

Vierailija
10/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ne postissa lätkäistä vaan tuollaisen merkin kuoreen, jos menen sinne vaan kirjeen kanssa ja ostan siihen postimerkin? Aina ei ole annettu valita sitä merkkiä.

Vierailija
11/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä merkkejä tarvitse ostaa, jos ei tykkää. Mä käyn aina postista ostamassa itselle mieluisia merkkejä tai sitten kiskalta ihan tavallisia.

Vierailija
12/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäville, taiteentuntijoille. Vanhoille ihmiselle en laittaisi enkä virallisiin kirjeisiin. 

Vierailija
13/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tarramerkki, ettei tarvi homon persettä nuolla....

Vierailija
14/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiaa eduskuntaan esim. Timo Soinille tai Päivi Räsäselle, niin kuoreen voisi liimata tuommoisen merkin. Molemmat luultavasti käsittelisivät kuorta kumihansikkain ja pinsetein.

Vierailija
15/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttäviä postimerkkejä kyllä suoraan sanottuna. :( Enkä ole edes mikään homofoobikko, nuo on vaan tosi mauttomia.

Vierailija
16/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kivasti laitettu tuo "LK 1 KL" teksti pakaran kohdalle. Ykkösluokan peba siis! Tai sitten kakkonen on ykkönen :)

Vierailija
17/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että erilaiset suvaitsevat alkavat lähettelemään noita Persuille. Kokeilkaa laittaa niitä muslimeille ja katsokaa miten paljon ne on vielä ton jälkeen teidän kavereitanne :-).

Vierailija
18/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan Venäjälle menevään postiin laittaa näitä merkkejä vai onko homopropagandaa?

Vierailija
19/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saudiarabialaiselle asiakkaalle tai yhteistyökumppanille

Vierailija
20/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehelle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi