Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edellytykset miehelle?

Vierailija
28.11.2020 |

Eksyin is:n kautta tänne, ja lueskeltuani hetken olin yllättynyt nykynaisten vaatimuksesta kumppanin suhteen. Kuva minkä olen saanut vaikuttaa seuraavalta, korjatkaa jos olen väärässä. Aihe saattaa kiinnostaa myös muitakin palstalla käyviä miehiä.

Eli vaatimukset:

-Yli keskivertoansion oleva palkka.
-Ei tupakoi tai käytä alkoholia.
-Urheilullinen
-Ei mt-ongelmia.
-Vakituinen ja varma työpaikka.

Turnoffit:

-Ylipaino. (lieväkin.)
-Koira lemmikkinä.
-Ruoanlaittotaito vain lastenruokiin.
-Muu toimeentulo kuin vakituinen työ.
-Harrastuksien puuttuminen.
-Koti ei ole asuntoesittelykunnossa.

Tässä nyt muutamia, saa täydentää. Mitä olette av-mammat mieltä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä palkan suuruudella tai sillä onko työpaikka vakituinen ja varma. Työttömyyskään, ellei ole elämäntapatyötön, ei ole kynnyskysymys. Jos miehen koira ja minun kissani sopeutuvat toisiinsa, ei se koirakaan ole ongelma. Urheilullinen ei tarvitse olla eikä ylipaino ole turn off. Pikemminkin liiallinen urheilullisuus olisi mulle turn off.

Tupakoimaton toivoisin miehen olevan, mutta alkoholia saa käyttää kohtuudella. (Mielestäni joka viikonloppuinen humalahakuinen juominen ei ole kohtuullista alkon käyttöä.) Toki on positiivista jos mies osaisi laittaa edes joitain ruokia, mutta ei haittaa vaikka ei osaisikaan. Olisi kuitenkin kiva, jos hän haluaisi osallistua ruuanlaittoon. En itsekään erityisesti tykkää kokkaamisesta, se on lähinnä välttämätön paha, niinkuin imurointi ja vessan pesu. Pakko tehdä säännöllisesti tykkäsi tai ei. Veikkaan että kyllästyisin äkkiä jos joutuisin yksin vastaamaan miehenkin ruuista.

Miehen asunnon ei tarvitse olla esittelykunnossa, mutta se kyllä ärsyttää, jos mies elää kuin sika pellossa. Normaalit siisteystavat olisi hyvä omata, siis että osaa laittaa roskat roskikseen, tiskata ennen kuin kaikki astiat lojuu limaisina ja homeisina pitkin pöytiä ja lattioita, laittaa likapyykit pyykkikoriin ja raivata edes suurimman osan tavaroista paikoilleen kun ei käytä niitä enää. Vielä jos muistaa imuroida silloin tällöin ja vaihtaa lakanat parin viikon välein, niin ihan kiva.

Että sellaisia vaatimuksia. Kuulostaako kohtuuttomalta?

Vierailija
22/26 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska trollit tykkäävät ruokkimisesta mutta niitä ärsyttää, kun ruoka ei ole mieluista, niin vastaanpa omalta osaltani. Vastaukset kertovat siis siitä, millaisen miehen halusin ja sain puolisokseni.

Eli vaatimukset:

-Yli keskivertoansion oleva palkka.

En tiedä puolisoni palkkaa mutta ilmeisesti hän ansaitsee suunnilleen saman verran kuin minä

-Ei tupakoi tai käytä alkoholia.

Todellakin käyttää alkoholia, en olisi absolutistin kanssa, koska siitä on huonoja kokemuksia. Tupakoivaa en olisi huolinut.

-Urheilullinen

Ei ole urheilullinen.

-Ei mt-ongelmia.

Eiköhän tuo ole lähtökohta ihan jokaisessa parisuhteessa, paitsi jos molemmilla on mt-ongelmia.

-Vakituinen ja varma työpaikka.

Ei ole nykymaailmassa kummallakaan. Mies on yrittäjä, minä päällikköasemassa.

Turnoffit:

-Ylipaino. (lieväkin.)

En halua laihaa/hoikkaa/hintelää miestä. Puolison BMI lienee jossain 30:n kieppeillä mutta sijoittuu vatsaan ja se on ihan ok.

-Koira lemmikkinä.

Voi kun hän haluaisikin koiran!

-Ruoanlaittotaito vain lastenruokiin.

En ymmärrä mikä lastenruokien valmistamisesta tekisi helpompaa kuin aikuisten ruokien valmistamisesta.

-Muu toimeentulo kuin vakituinen työ.

Ks. edellä

-Harrastuksien puuttuminen.

Mitä ihminen tekee vapaa-ajallaan, jos hänellä ei ole harrastuksia? Eikä ilmeisesti aikaa kulu myöskään kodinhoitoon?

-Koti ei ole asuntoesittelykunnossa.

Harvalla on. Mutta jos tuo viittaa siihen, ettei lakanoita vaihdeta säännöllisesti tai on muuten koti siinä kunnossa, ettei kestä yllätysvieraita, niin vielä enemmän alkaa mietityttää, että mitä mies siis tekee vapaa-ajallaan jos hänellä ei ole harrastuksia mutta ei myöskään aikaa hoitaa kotiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä pelle täällä kyselee typeryyksiä

Vierailija
24/26 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no täyttä bullshittiä. Heippa!

Vierailija
25/26 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa kohdata ihmisiä ihan ihmisinä?

Vit...aa nämä ihme vaatimustasot.

Ei niillä ketään ikinä löydä.

Vierailija
26/26 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä vihamielisyys? Täällä on todellapaljon trolleja, sen olen huomannut. Minä en ole. 21:n vastaus kuulostaa erittäin asialliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän