Mies jäi kiinni valheesta, jota en voi hyväksyä..
On melkoisen velmu tyyppi ja vuosien varrella olen oppinut, että on kova hyväksikäyttämään jopa ystäviään. Mies ei tee mitään, mistä ei itse hyödy.
On ollut paljon sairaslomilla ja kuvittelin, että oli taannoin viikon kotona, koska oli sairas itse. Noh, törmäsin eilen miehen työkaveriin kaupungilla, joka sitten sanoi, että on kyllä harmi kun meidän lapset sairastaa noin peräkkäin ja mieheni on joutunut olemaan kotona niitä hoitamassa. Siis mitä, täh, häh! En toki siinä reagoinut muuta kuin hymisemällä, että nii-in ja läksi nopsakasti pois. Mieheni on siis valehdellut töihinsä, että lapset ovat sairaana ja ollut palkallisesti poissa heidän vuokseen, koska minä en muka ole voinut hoitaa lapsia kotona. No daa, ei ole lapset sairastellu kyllä viime aikoina.
Jumankuukeli, että olen vihainen. Minun moraalikäsityksiin ei istu yhtään mieheni luonne enää ja hän näyttää vain pahenevan vuosi vuodelta. Että viitsii jopa lapsiaan käyttää tuolla tavoin hyväkseen. Haluan miehestä eroon!!
Kommentit (20)
ööö ja isompi kysymysmerkki minulle ainakin olisi, että MISSÄ sitten on ollut jos ei töissä?
No kotona on mies ollut ja touhuillut autonsa parissa ja tehnyt jotain pieniä omia juttuja, luulin että on itse jotenkin kipeänä ("miesflunssa tai jotain") ja niin hän antoi ymmärtääkin, kun kysyin, että miksi ei töihin ole mennyt.
Ja tietää mies, että tiedän. Riitahan siitä tuli ja miehen mielestä olen vittumainen kyttääjä ämmä, joka aina sekaantuu joka asiaan. Ja ei hänen työasiat kuulu minulle, miten niitä järjestelee. Siis aivan älytöntä!
Käräytä työnantajalle ja eropapetit vetämään.
Jos sitä kiusataan töissä? Ja kotonakin. Pakenee sitten autotalliin.
Sanoiko mies mitään, miksi oli tehnyt niin?
yhtä tyhmiä molemmat :D
vakka kantensa valitsee
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 18:18"]Käräytä työnantajalle ja eropapetit vetämään.
[/quote]
Miks ootko ihan dorka?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 18:18"]Käräytä työnantajalle ja eropapetit vetämään.
[/quote]
Miks ootko ihan dorka?
[/quote]
Kiva opetus olis :)
No ei mies siihen mitään puolustuksia sanonut. Tiedän, että ei haluaisi käydä töissä, vaan touhuilla kotona ja harrastusten parissa kaikkea kivaa. Harmi vaan, kun sitten ei tule rahuleita, jos ei duunia paina. Mies on sitten alkanut lusmuilla aina vaan enemmän enemmän, on poissa töistä tekosyiden varjolla. Mutta tuo oli kyllä piste iin päälle, että lapsia käytti tekosyynä. Ei tässä tarvitse kuin itse sanoa ääneen vaikka, että no onpa huono olo ja mies soittaa aamulla terkkarille, että hänellä on oksennustauti ja pari päivää tulee saikkua. Siis jos minulla on huono olo, niin mies hakee itselleen saikkua..
Polttaako pilveä? Tai onko polttanut nuoruudessa?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 18:13"]
No kotona on mies ollut ja touhuillut autonsa parissa ja tehnyt jotain pieniä omia juttuja, luulin että on itse jotenkin kipeänä ("miesflunssa tai jotain") ja niin hän antoi ymmärtääkin, kun kysyin, että miksi ei töihin ole mennyt.
Ja tietää mies, että tiedän. Riitahan siitä tuli ja miehen mielestä olen vittumainen kyttääjä ämmä, joka aina sekaantuu joka asiaan. Ja ei hänen työasiat kuulu minulle, miten niitä järjestelee. Siis aivan älytöntä!
[/quote]
Mitä se sinulle muka kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 18:29"]
No ei mies siihen mitään puolustuksia sanonut. Tiedän, että ei haluaisi käydä töissä, vaan touhuilla kotona ja harrastusten parissa kaikkea kivaa. Harmi vaan, kun sitten ei tule rahuleita, jos ei duunia paina. Mies on sitten alkanut lusmuilla aina vaan enemmän enemmän, on poissa töistä tekosyiden varjolla. Mutta tuo oli kyllä piste iin päälle, että lapsia käytti tekosyynä. Ei tässä tarvitse kuin itse sanoa ääneen vaikka, että no onpa huono olo ja mies soittaa aamulla terkkarille, että hänellä on oksennustauti ja pari päivää tulee saikkua. Siis jos minulla on huono olo, niin mies hakee itselleen saikkua..
[/quote]
Ei kukaan jaksa tuollaista jatkuvaa valitusta
miehellä on varmaan jotain isompia ongelmia nyt.
Tulipa mieleeni, että mitä jos työkaveri testasi? Jospa mies onkin itse sanonut työpaikalleen olevansa kipeä ja työkaveri ajatteli kokeilla miten reagoit kun puhuukin lapsista. Olisi voinut paikata "mokansa" mukamas väärinymmärryksellä.
No, tuliko raja vastaan? Toivottavasti. Ei tuo nimittäin tule paranemaan.
EN yhtään ihmettele, jos ero on jo mielessä, mulla olis, en voi sietää ihmisiä, jotka keinolla millä hyvällä lintsaavat töistään. Varmaan löytyisi siihenkin hommaan joku, joka oikeasti haluaisi olla töissä ja tehdä palkkansa eteen töitä.
En silti varmaan sitä käräyttäis, mutta jotain tarvii alkaa tehdä...
Ei juma.. mikä moraali miehellä. Mä en olisi tuollaista hyypiötä katsellut sekuntiakaan.
Kyllähän tässä jokainen tekisi mielummin jotakin muuta kuin kävisi töissä, mutta sen rahan eteen on tehtävä oikeasti töitä. Tuollaiset on sitten niitä jotka lähtevät ensimmäisenä kun väkeä aletaan vähentämään työpaikalta. Turha itkeä sitten.
Jos ensimmäisenä olet eroamassa,on aika kevyt sinun tunnepohjasi rakenne miestä ja koko kotianne kohtaan.Yritä saada selvää,onko työpaikalla oikeasti jotain sellaista,että miehesi ei jaksa.Eikö teidän pitäisiolla toistenne tuki ja turva.Jos tämän asian olisi esittänyt mies ja sanonut että eroanko naisesta,olisi koko mammakuoro huutanut että miehen pitää tukea ja puolustaa vaimoaan ja ymmärtää kun työmaalla on varmaan jotain kamalaa.Selvyyden vuoksi ilmoitan,olen itse nainen.
Tietääkö mies, että tiedät?