Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko reilua? Menen varmaan myymään itseäni.

Vierailija
05.04.2014 |

Mies on niin epäreilu. Hän tienaa kuukaudessa n.6000 e nettona..

Minä aloitin nyt maaliskuussa uuden työn kun sin opinnot päätökseen.

Meillä on 3-vuotias lapsi.

Mies on nyt muutaman vuoden säästänyt rahaa asuntolainan käskirahaa varten ja sitä että ei tarvitsisi ottaa niin paljon lainaa sitten kun sen aika on..

Viime palkastaan mies oli laittanut sijoituksiin tonnin pari, sekä säästötilille toiset saman verran.. Minulle tulee palkka vasta 20 päivä ja nyt ollaan elelty miehen rahoilla.. mutta nyt muutaman päivän mies on ollut työkavereiden kanssa baarissa, ajellut taksilla jne..

Ja sanoi eilen ettei hänellä ole rahaa, mutta lainaa kaveriltaan..

No. Olipa sittenkin mennyt taas baariin ja nyt hänellä ei ole käyttötilillä tai käteisenä yhtään rahaa.

En ymmärrä en, miten joku voi olla noin vastuuton..

No. Onneksi minulla itsellä oli omaa rahaa 50 e jotta saadaan viikonlopuksi ruuat (mies ei siis suostu asuntorahoja siirteleen käyttötilille muuta kuin hätätilanteessa) mutta ajatelkaapa jos ei olisi ollut.. mies vaan juo kaikki rahat ja myönsi eilen humalassa että hänellä on alkoholiongelma.

Ensiviikon elämme varmaan pyhällä hengellä.. tai sitten menen myymään itseäni.. sinkkuaikoina harrastin tuota joskus,

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:07"]Mun broidi on samanlainen, täysin vastuuton, itsekäs, ryyppää kaverien kanssa ja yksi nainen ei riitä. Petti mua mun vaimon kanssa ja ekan eron jälkeen eroja alkoi tulla tiheämpään ja, kun paikkakunnan ihmiset juoruilivat sen touhuista, ei se saanut täältä enää naisia, vaan matkustaa Thaimaaseen huoriin.

Sä et vaan näe tuota sun miestä, rakkaus on sokea, mutta jos toi rakastais sua, niin hän ryyppäämisen sijaan rakentaisi tulevaisuuttanne, huolehtisi ja veisi yhdessä lomailemaan niillä rajoilla, jotka menevät nyt omaan ja kavereiden "hyvinvointiin". Itsekäs se on, todella itsekäs ja ne pettää, kun eivät välitä miltä toisesta tuntuu.

[/quote]

Ap:n mieshän huolehtii perheensä hyvinvoinnista jotta saisivat oman asunnon.

[/quote]

Noup, jos tienaa 6000 euroa kuukaudessa nettona, niin ei siinä tarvitse asuntosäästötilille 2000€/kk rahaa laittaa, kuten ap kertoo. Tuollaisilla tuloilla saa varmasti lainaa ilman sen suurempia etukäteissäästöjä, joten tuskin siellä tilillä on rahaa edes ollenkaan. Näyttää ennemminkin siltä, että mies vaan hummaa ja muu perhe odottaa vuoden - kaksi, kunnes huomaavat sen mitä tuossa ylempänä kirjoitin. Mä olen pienemmistä tuloistani rakentanut perheelleni talon ja laittanut KAIKEN mitä olen tienanut perheeni hyvinvoinnin eteen. Olen myös nähnyt ap:n miehen kaltaisia kavereita töissä ja tiedän mistä puhun.

[/quote]

Asiahan on niin että miehenI EI halua koko taloa velkarahalle. Tiedän paljonko säästötilillä on rahaa ja minkä verran menee sijoituksiin yms.

Mutta se ärsyttää suuresti, että mies laittaa sinne kuukaudessa enemmän kun olisi "varaa" ja sanoi itsekkin että on mieluummin pa nyt jonkun aikaa että saadaan hyvä talo. Kumma kyllä että hänellä on rahaa aina dokailla. Sen tiedän että lainasi kaveriltaan nyt, mutta sen takia että olisi fyffee ruokaan. No, nuo rahat menikin sitten baariin.

Ensiviikolla mies saa jonkun kululaskun emt siis loppuviikosta, mutta silti.

Minä en oikein voi sossuunkaan mennä kun olemme kirjoilla samassa osoitteessa, miehellä tileillä varmaan satatonnia, mutta ei rahaa parin euron kurahanskoihin.

Vierailija
22/22 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:07"]Mun broidi on samanlainen, täysin vastuuton, itsekäs, ryyppää kaverien kanssa ja yksi nainen ei riitä. Petti mua mun vaimon kanssa ja ekan eron jälkeen eroja alkoi tulla tiheämpään ja, kun paikkakunnan ihmiset juoruilivat sen touhuista, ei se saanut täältä enää naisia, vaan matkustaa Thaimaaseen huoriin.

Sä et vaan näe tuota sun miestä, rakkaus on sokea, mutta jos toi rakastais sua, niin hän ryyppäämisen sijaan rakentaisi tulevaisuuttanne, huolehtisi ja veisi yhdessä lomailemaan niillä rajoilla, jotka menevät nyt omaan ja kavereiden "hyvinvointiin". Itsekäs se on, todella itsekäs ja ne pettää, kun eivät välitä miltä toisesta tuntuu.

[/quote]

Ap:n mieshän huolehtii perheensä hyvinvoinnista jotta saisivat oman asunnon.

[/quote]

Noup, jos tienaa 6000 euroa kuukaudessa nettona, niin ei siinä tarvitse asuntosäästötilille 2000€/kk rahaa laittaa, kuten ap kertoo. Tuollaisilla tuloilla saa varmasti lainaa ilman sen suurempia etukäteissäästöjä, joten tuskin siellä tilillä on rahaa edes ollenkaan. Näyttää ennemminkin siltä, että mies vaan hummaa ja muu perhe odottaa vuoden - kaksi, kunnes huomaavat sen mitä tuossa ylempänä kirjoitin. Mä olen pienemmistä tuloistani rakentanut perheelleni talon ja laittanut KAIKEN mitä olen tienanut perheeni hyvinvoinnin eteen. Olen myös nähnyt ap:n miehen kaltaisia kavereita töissä ja tiedän mistä puhun.

[/quote]

Asiahan on niin että miehenI EI halua koko taloa velkarahalle. Tiedän paljonko säästötilillä on rahaa ja minkä verran menee sijoituksiin yms.

Mutta se ärsyttää suuresti, että mies laittaa sinne kuukaudessa enemmän kun olisi "varaa" ja sanoi itsekkin että on mieluummin pa nyt jonkun aikaa että saadaan hyvä talo. Kumma kyllä että hänellä on rahaa aina dokailla. Sen tiedän että lainasi kaveriltaan nyt, mutta sen takia että olisi fyffee ruokaan. No, nuo rahat menikin sitten baariin.

Ensiviikolla mies saa jonkun kululaskun emt siis loppuviikosta, mutta silti.

Minä en oikein voi sossuunkaan mennä kun olemme kirjoilla samassa osoitteessa, miehellä tileillä varmaan satatonnia, mutta ei rahaa parin euron kurahanskoihin.

[/quote]

Saat sossusta rahaa kun muutat eri osoitteeseen ja kerrot missä mättää. No, kohtahan olet itsekin palkoilla niin voit ostaa kurahanskat sun muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla