Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen perusruma suomalainen nainen ja haluaisin vähän etnisiä viboja ulkonäkööni, koska kaikki suomalaiset miehet rakastavat heitä ja heidän ulkonäköään. Mitä voisin tehdä?

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (5)

Vierailija

Aloita joku kamppailulaji, esim. nyrkkeily. Hyvällä onnella saat aivan uuden muotoisen nenän ja ylväät kukkakaalikorvat.

Vierailija

Teippaa silmäsi viiruiksi, käy solariumissa, valkaise hampaat ylivalkoisiksi.. Ihan riippuen minkälaista viboja haet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Luulet vain itse kasvojasi rumaksi.

Olet joku muotiuskovainen, joka sisäistänyt kaikki median ja muiden lähteiden uskomuksen jostain kauneudesta ja hyvännäköisyydest

Mikäli kasvot ovat todella jostain syystä vaurioituneet ja todella pahasti huonot, voi päästä korjausleikkaukseen.

Tavallinen suomalainen ihminen ei mitään leikkauksia tarvitse.

Ihmisen ulkonäkö on se, mikä se on.

Missää ja millaisessa yhteisössä esimerkiksi ap elää.

Katso ympärillesi ja tutustu elämään.  Silloin näet ja koet todellista oloa ja elämänmenoa.

Kaiken näköiset ihmiset löytävät elämänkumppanin ja perustavat perheen ja elävät elämää täysillä loppuun saakka.

Kysymys on ennenkaikkea siitä, että hyväksyy itse itsensä ja saa näin tietyn itseluottamuksen itseensä ja kykyihinsä selvitä ja saavuttaa elämässä suurinpiirtein sen, minkä haluaa.

Jos et itse arvosta itseäsi, ei sitä kukaan mukaan tee sinun puolestasi.

Ota elämä omiin käsiisi, silloin voit saavuttaa jotakuinkin sellaisen elämän jota etsit ja haluat.

Vierailija

Meikillä saa ihmeitä aikaan. :) Eikä tarvi olla edes mikään erityisen näkyvä pakkeli. Luonnonläheisillä sävyillä vähän korostaa kulmia ja ripsiä sekä tasoittaa ihoa ja peittää tummat silmänaluset, niin näyttää jo paljon paremmalta. Tsemppiä! :)