Unessa vieraissa
Näin viime yönä ensimmäistä kertaa unta, että petin vaimoani. Muistan, että pohdin muutaman kerran, että voisinko tehdä sen ja sitten aloin suudella tuota naista, tunsin miten hänen nänninsä olivat aivan kivikovat enkä voinut itselleni mitään. Oli vieläpä suutelijana niin kiihkeä, hyvä ja halusi minua niin kovasti, että annoin periksi.
Ei olisi ehkä pitänyt kertoa vaimolleni tuosta unesta, mutta seuraavana iltana ei tarvinut runkkailla, sain pitkästä aikaa kunnon seksiä.
Kommentit (4)
Kyllä minäkin joskus näen unia vaikka ikinä en pettäisi miestäni, enkä muutenkaan vaikka olisin sinkku menisi sänkyyn kenen tahansa kanssa. Mutta kyllä sen huomaa että jos on puuteessa, niin näkee seksiunia, ja unissa voi välillä vaihtuakin se kenen kanssa jotain tekee, välillä se on oma mies ja välillä joku muu. Yleensä unet vaan menee niin että vaikka ihan oman miehen kanssa unessa yritän harrastaa seksiä, tulee joku keskeyttämään, ja sitten kun herää, panettaa vielä enemmän.
Kerran näin unta että odotin kaksosia, ja meillä kun on oikeastikin jo kaksoset, ja mies on käynyt vasektomiassa, oli unessä jotenkin niin, että ne toiset kaksoset ei olleetkaan mun miehen, vaan olin jostain kumman syystä ollut jonkun vieraan kanssa, ja siinä unessa paniikissa yritin selitellä kaikille, että meille tulee toisetkin kaksoset, ja sitten miehelle selitin kaikkea että en tajua mitä on tapahtunut, aivan järkyttävä painajainen kaikinpuolin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 01:05"]
No sittenhän loppu hyvin, kaikki hyvin.
[/quote]
Kyllä hyvä uni huonon panon voittaa, ja sain just sellaista "vierasta" kuin osasin kuvitella ja sitten vielä omaa... :)
Näen todella usein unia joissa olen vieraan kanssa, mutta unessa olen siis sinkku.
No sittenhän loppu hyvin, kaikki hyvin.