Maria Veitola oli ennen eri näköinen
Tuli toisesta ketjusta mieleen Maria. Muistaako kukaan miltä hän näytti vuosia sitten? Joskus kiinnitin huomiota, että nenä oli pienentynyt ja samaan aikaan oli raudat suussa. Oli joku imagonmuutos vissiin käynnissä silloin.
Kommentit (12)
Musta maria olus paremman näköinen vaaleampana ilman otsatukkaa. Rumannäköinen nykytyylissään, vaatteetkin ihan kauheita aina.
Oikomishoidolla voi olla osuutensa kasvonpiirteiden muuttumisessa. Hammasraudoilla, mahdollisesti jopa leukojen leikkauksella, on tuotu yläleuan aluetta ja alaleukaa hieman eteen päin parantamaan purentaa, mikä muuttaa tietysti alakasvojen ulkonäköä, mutta usein myös nenän muotoa ja sen "erottuvuutta".
Jos leuat lähtevät nenästä päin normaalia enemmän taaksepäin, nenä näyttää suhteessa isommalta. Kun leukojen asentoa muokataan normaalimpaan, eli edemmäs, nenän koko alkaa näyttää sopusuhtaisemmalta. Yläleukaa tuodessa eteenpäin kyömynenän muoto saattaa muuttua suoremmaksi tai suorasta nenästä tulla hyppyrinenä. (Voit kokeilla itse venyttämällä ylähuultasi eteenpäin ja huomata, että nenän profiilikin muuttuu).
Olipas Veitolalla varsinainen tuulenhalkaisija! Jos tuota ei ole leikattu, minä olen Mooses.
Onhan sitä jotenkin muokattu, mutta karismaa ei ole vieläkään. Luulis että Maikkari löytäisi jo parempia juontajia.
Onhan sillä edelleenkin tosi iso ja leveä nenä, en usko että on leikattu.
Ihhnko tosi ap? Että ihminen oli vuosia sitten erinäköinen? Sinä olit siis varmastikkin lapsena aivan saman näköinen kuin nyt 65 vuotiaana riipputissinä?
No kyllähän Mariakin vanhenee, ei kait kukaan näytä samalta vuosikymmenten ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ihhnko tosi ap? Että ihminen oli vuosia sitten erinäköinen? Sinä olit siis varmastikkin lapsena aivan saman näköinen kuin nyt 65 vuotiaana riipputissinä?
Veitolalle ilmestyy edes jonkinlaiset rinnat sitten 65-vuotiaana?
Ei se ole imagonmuutos, mieti mitä kirjoitat.