Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oululaiset! Vieläkö talvihaalari lapselle päiväkotiin?

Vierailija
27.03.2014 |

Eli mitä ulkovaatteita laitatte lapselle päiväkotiin? Onko vielä talvihaalari käytössä? Tänään ainakin oli jo ihanan lämmin päivä :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin on lunta (jäätä) yhtään maassa, itse ainakin pph:na toivon että on toppahaalarit. Nopeuttaa pukemistakin kun ei tarvii väliin mitään väliasua. Vk-pukuun tarviis vielä.

(itse olen siis pohjois-karjalassa, en tiedä mikä on oulun tilanne mutta meillä ainakin vielä kaikilla toppapuvut - ja lunta ja jäätä vielä osittain maassa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväthaalarilla mennään. Jos aamu-ulkoilun aikaan vielä kylmä niin 5v osaa jo pukea itse fleecet alle kun sanotaan.

Vierailija
4/9 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei enää ole näitä ongelmia, on meinaan kaikkein ärsyttävimipä kelejä. Aamulla on vielä kylmä, mutta iltapäivällä jo lämmin. Koululaisen kanssa keskusteltiin juuri, pitääkö farkkujen alle laittaa leggarit vai ei...

Vierailija
5/9 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvihaalar on ollut. Olivat sitten laittaneet allekin ihan kunnolla vaatetta, ehkä muilla on jo kevätvarusteet?

Vierailija
6/9 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitoin ensimmäistä kertaa kevyempää päälle. Eilen valitti, että on liian kuuma. Meillä lapsi jo 5, ei istuskele pihalla vaan juoksee hippasta tai jalkapalloa.

Vierailija
7/9 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lto täältä sanoo että ehdottomasti kannattaa olla talvihaalari ja kinttaat yms! Ja kauluria!! Jotku pienokaiset on ihan kohmeessa kun päästään takas sisälle aamupäivällä! :(

Vierailija
8/9 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei vielä ole todellakaan kevätvaate-kelit! Maa on vielä märkä ja kylmä. Laittakaa mieluummin ohuempi vaatekerros talvipuvun alle. Meillä tytöllä puuvillaleggarit ja tunika, täydellinen yhdistelmä lämpimän talvipuvun kanssa:)

Vierailija
9/9 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on vielä talvihaalari. Tuollahan on ihan lunta vielä, routakin maassa ja kylmä viimakin käynyt monena päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi