Vierailija

Myrkyllisen ilkeästä oikeastaan, ja ikävintä on se että sen on pakko olla joku lähipiiristäni. Oma sisarus, puolisoni sisarus, joku ystävistäni, nykyisistä tai erilleen ajautuneista. Kenenkään kanssa ei ole ollut riitaa. Olen varma että kommentti oli minulle koska siinä yhdistyi sellaisia epätavallisia asioita, joita kukaan ei voi sattumalta tuosta vain keksiä. Ajatuksia, kommentteja? Ei voi mitään mutta on nyt aika vainoharhainen olo sen suhteen keneen voi enää luottaa.

• ylös 14
  • alas 50

Sivut

Kommentit (53)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko klikkaillut palstalla olevia linkkejä?
Ei, en tiedä mihin tällä viitataan. Ap

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa että sellaset psykoosit sitte tulilla siellä.
Kukaan ei täällä koskaan avaudu tuttavistaan....?

• ylös 46
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten viittinyt kysyä siinä ketjussa jotain ap:lta mikä mietitytti.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten viittinyt kysyä siinä ketjussa jotain ap:lta mikä mietitytti.
Ei kyseessä ollut ketjun ap vaan joku muista kommentoijista. Ja kysyin kyllä, mutta oli jo kulunut aikaa ennen kuin huomasin hänen kommenttinsa ja tuskin hän on ketjua miettimään jäänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niistä voi huonolla tuurilla saada vakoiluohjelman koneelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla on onneksi ammattilaiset hälyttämässä jos niin käy, joka kerran on ilmoitus tullut.

Vierailija

Anonyymilla keskustelupalstalla on mahdollista tunnistaa henkilö. Siksi kannattaa muuttaa aloituksen yksityiskohtia ja aina vastata siten ettei ole tunnistettavissa.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh heh tosi hauskaa.... Onko niin että ihmisiä ahdistaa niin paljon ajatus tällaisesta että sen takia nämä ihmeelliset vastaukset. Ihanko oikeasti kukaan ei ole koskaan täällä avautunut tuttavistaan niin että kyseinen henkilö voisi tunnistaa? Löytyisikö ketään kilttiä jolla olisi ajatuksia kuinka käsitellä tällaista tai kokemusta vastaavasti irl. Meidän elämänvalinnat on varmasti ulkopuolisten mielestä outoja ja epätavallisia, mutta he eivät tiedä puoliakaan. Surettaa ajatus että joku lähipiirissäni ajattelee minusta noin myrkyllisesti samalla kun näyttää ystävällistä naamaa. Haluaisin mieluimmin tietää niin että voisimme suosiolla pitää hajurakoa toisiimme.

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla on onneksi ammattilaiset hälyttämässä jos niin käy, joka kerran on ilmoitus tullut.

Mulla on virusturva, ei hälyttänyt kun haittaohjelma tuli. Olin hetken ajan aika v tun vainoharhainen 😃

Vierailija

Olen tunnistanut myös useasti tarkoilla tunnisteilla, mutta paskat nakkaan tuollaisista heitoista. Jos ei ole pokkaa tulla kertomaan näitä skismoja kasvotusten, pidän mitättömyytenä.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulet vain. Ehkä et myöskään ole niin rehellinen kuin olet antanut ymmärtää.
Millä lailla en ole rehellinen? Ja vaikea on uskoa että joku random olisi keksinyt ne asiat ihan omasta päästään asiaketjussa. On eri asia muutella jotain lasten lukumääriä tai ikiä kuin kuin kirjoittaa niistä epätavallisista asioista joista tunnustin.

Vierailija

Niin, ihmiset tosiaan näyttelee neutraalia naamaa niille ihmisille joiden kanssa on tultava toimeen olosuhteiden pakosta kuten työkaverit, sukulaiset, lapsiin liittyvät ihmiset yms. Ja varoo aiheuttamasta mitään draamaa itselleen vähemmän merkityksellisten asioiden joihin ei itse voi vaikuttaa vuoksi kuten esimerkiksi sukulaisten kumppanit.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se olin minä T. Pappa

Ei se mitään, pappa on myös osansa saanut.

Vierailija

Suomessa asuu 5 miljoonaa ihmistä. Paljon on samanlaisia tilanteita. Tuskin kukaan kirjoittaa tänne tasan tarkkaan mikä tilanne on.

• ylös 23
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset tosiaan näyttelee neutraalia naamaa niille ihmisille joiden kanssa on tultava toimeen olosuhteiden pakosta kuten työkaverit, sukulaiset, lapsiin liittyvät ihmiset yms. Ja varoo aiheuttamasta mitään draamaa itselleen vähemmän merkityksellisten asioiden joihin ei itse voi vaikuttaa vuoksi kuten esimerkiksi sukulaisten kumppanit.
Jep, epäilen että miehen sisaruksissa on pari hyvää ehdokasta. Olen surullinen. Kommentin pointti oli pohjimmiltaan se, että miehenäni olisi heittänyt minut aikaa sitten pihalle. Kun todellisuus on sitä että olisin ajat sitten jo lähtenyt, jollei mies olisi saanut ylipuhuttua ja koska meillä on lapsia. Ap

• ylös 10
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat