Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero - miehen käytös ahdistaa

Vierailija
22.03.2014 |

Miehen kanssa tuli ero 5v avoliitosta. Mies lupasi, että saisin etsiä itselleni ensin asunnon. Olen etsinytkin, mutta en ole löytänyt sopivaa. Nyt mies sitten ilmoitti että minulla on ensi viikkoa aikaa löytää uusi asunto ja nykyinen irtisanotaan!

Minulla on kaksi koiraa minkä lisäksi asunnolle on muutama vaatimus (pyykkikone mahduttava jne). Inhoan keskustan kuumia asuntoja ja haluaisin parvekkeen. Mies sanoi, etten voi odottaa löytäväni yhtä hyvää asuntoa kuin parempituloinen mieheni. Tuloeromme on alle 1000€ bruttona kuitenkin, mutta miehen asuntoon minulla ei olisi varaa. Tänään mies alkoi riehua ruokatarvikkeiden jakamisesta ja lopulta alkoi ottaa valokuvia keittiön hyllyköistä. Hän väitti, että tietyt elintarvikkeet olisivat mukamas ajalta ennen suhdettamme!

Masentaa, että ihminen jonka kanssa pidimme sormuksia vielä kuukausi sitten on tuollainen. Lisäksi en pysty ajattelemaan oikein enää mitään, asunnon etsiminen ahdistaa niin paljon. :( Olen tosi masentunut ja ahdistunut, joudun ottamaan paljon lainaa uutta asuntoa varten (vakuudet ja huonekalut) ja nyt mies yrittää viedä jopa ruuat mukanaan. Pistin hanttiin mutta tänään ensimmäistä kertaa ihan oikeasti pelkäsin miestäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle! Oisko sulla jotain kavereita joilta voisit saada tai lainata huonekaluja siihen asti kun saat säästöön rahaa että voit ostaa kaiken tarvittavan? Ei kannata olla turhan nirso sen kämpän suhteen, kunhan saat elukat ottaa sinne ja on katto pään päällä! Eikö sulla ole yhtään säästöjä takuuvuokraan?

Vierailija
2/3 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko muuttaa hetkeksi ystävän tai vanhempien luo? Saisit levättyä ja etsittyä rauhassa kunnon asunnon. Tai tilapäisesti vuokralle johonkin edulliseen yksiöön ja rauhassa etsit omaa asuntoa sieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei ole takuuvuokraan yhtään. :( Onneksi luottotiedot on niin sain sohvan hommattua osamaksulla. Vanhemmat eivät voi auttaa, mutta luojan kiitos eräs ystäväni on luvannut lainata rahaa. Joudun tietysti sitten lyhentämään niitä lainoja, minkä takia taloudellisesti tulee olemaan aika tiukkaa.

Mies on kai taas ryyppäämässä kun on ahdistunut.Viikko sitten tuli kotiin aamuyöllä, laittoi ja unohti ruuat liedelle joka täysillä ja sammui sohvalle. Heräsin kamalaan palaneen hajuun. Mitähän taas edessä kun mies kotiutuu.

Vanhemmille en voi mennä eläinten takia. Olen ahdistunut koska näen itseni jo asunnoittomana ja mietin, pitäisikö koirat lopettaa ja muuttaa yksin johonkin yksiöön.

t.ap

Vuokrakämpässä on nalkissa kuitenkin minimissään vuoden ja muuttaminenkin maksaa joten olin toivonut löytäväni jonkun ok asunnon. Töitä pitäisi tehdä kaiken tämän keskellä mutta unohtelen jatkuvasti asioita ja joudun kesken työpäivän käymään asuntonäytöillä. Pari kivaa olen löytänytkin, toista en saanut lemmikkien takia ja toinen vuokrattiin nenän alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi