Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikoilla ilmoititte raskaudestanne yleisesti?

Vierailija
22.03.2014 |

Esimerkiksi facebookkiin jne. Itse olen viikoilla 12+4 ja kertonut vain lähimmille ihmisille, samoin mieheni. Eräs kaverini vain ihmetteli, miksen ole julistanut näillä viikoilla asiaa jo facessa kun ekassa ultrassakin on jo käyty.

Tietenkinhän se on meidän oma päätöksemme, milloin haluamme asian tuoda kunnolla julki, mutta mielenkiinnosta kysyn milloin te asiasta sosiaalisessa mediassa ilmoittaneet sen teitte? :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:34"]

Saanko kysyä kolmonen,mikset kertonut facebookissa raskaudesta ollenkaan? Minusta tuntuu, että kaikki ikäluokkani raskaanaolevat naiset hehkuttavat raskautumisestaan facebookkiin mahdollisimman pian ja pistävät paljon masukuvia. Ei sillä että se minua mitenkään haittaisi, mietin vain oletkohan hieman vanhempi vai etkö vaan tykkää jakaa ns. "kaikkea" faceen, mikä on kyllä ymmärrettävää sekin.

[/quote]

25v sain esikoiseni, joten en nyt kovin vanhana itseäni pitäisi. En ole kovin aktiivinen facessa enkä siellä tosiaan kaikkea halua jakaakaan. Kerroin mieluummin ihan kasvokkain lähimmille ystäville yms.

Vierailija
22/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan ultran jälkeen molempien vanhemmille. Ja taisi olla vasta lähemmäs rv 20 kun muille. fb:ssä en ole koskaan raskauttani julkistanut. Jotain lue rivienvälistä juttua olen voinut myöhemmin laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:34"]

Saanko kysyä kolmonen,mikset kertonut facebookissa raskaudesta ollenkaan? Minusta tuntuu, että kaikki ikäluokkani raskaanaolevat naiset hehkuttavat raskautumisestaan facebookkiin mahdollisimman pian ja pistävät paljon masukuvia. Ei sillä että se minua mitenkään haittaisi, mietin vain oletkohan hieman vanhempi vai etkö vaan tykkää jakaa ns. "kaikkea" faceen, mikä on kyllä ymmärrettävää sekin.

[/quote]

25v sain esikoiseni, joten en nyt kovin vanhana itseäni pitäisi. En ole kovin aktiivinen facessa enkä siellä tosiaan kaikkea halua jakaakaan. Kerroin mieluummin ihan kasvokkain lähimmille ystäville yms.

[/quote]

En halua retostella elämääni FBssa. Kirjoitan sinne vain varsin yleisiä asioita, en tee raporttia koko elämästäni. Mahdollisista raskauden vaiheista en aio laittaa mitään. Syynä se, että ystävä raportoi kaiken raskaustestistä ihaniin tunnelmiin, sitten yksityiskohtaisesti selostukset "tuulimunasta", jota seurasi kemiallisen kohduntyhjennyksen eri vaiheiden kuvailu... Joo, ei.

Vierailija
24/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 19 perheelle, jouluaattona.

Facebookissa joskus 25-26, ihan oman kuvan laittamalla jossa myös maha näkyy. Itse ainakin halusin kertoa myös siellä niille puolikavereillekkin, onhan se aika kokonaisvaltainen elämänmuutos kuitenkin. Muuta en raportoinut raskaudestani, ellei joku erikseen kysynyt :)

Vierailija
25/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmille ystäville heti. Perheelle muistaakseni vasta puolivälin kieppeillä (ei näkynyt tuolloin vielä maha). Koulussa sitä mukaa kun joku kysyi. Facebookissa en ollenkaan.

Vierailija
26/26 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään facebookissa todellakaan, mutta muuten yleisenä tietona ekan ultran jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme