Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä törmännyt täällä johonkin tuttuusi?

Vierailija
20.03.2014 |

Otsikko. Onko sattunut niin jännästi että olet tunnistanut täältä jonkun tuttusi tai jopa jutellut hänen kanssaan täällä? Oletko tunnistanut puhuttavan sinusta jossain ketjussa?

Tuli vaan mieleen kun anoppi täällä joskus haukkui mut lyttyyn. :D Terve vaan M!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, en ole kyllä pohdiskellutkaan tekstien kohdalla että voisiko olla joku tuttu. Eli pitäisi olla jotain todella tunnistettavaa, että bongaisin. Sen sijaan olen nähnyt täällä toisinaan samoja aloituksia kuin toisella palstalla missä lueskelen, Päivän Peilissä. Onko PP:läisiä paljonkin langoilla? =)

Vierailija
2/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että kerran keskustelin täällä erään henkilön kanssa, jonka tapasin sitten myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tiedän ihan varmasti, että täällä on kaveri, sisko, käly ja jopa oma äitini välillä. Puhumme palstasta sen ulkopuolellakin. Myös osa Facekavereista ei kätke mitenkään naureskeluaan tälle palstalle. Miksi täällä pitäisi kädä salaa?

Vierailija
4/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin kuvasta erään puolitutun. Hän tiesi kyllä tulevansa tunnistetuksi, sinänsä rohkeaa julkaista kuvansa Av:lla. Terveiset P!

Vierailija
5/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit etsiä kaikki aiemmat ketjut tästä samasta aiheesta, jos asia kiinnostaa. Melkein joka kerta kun käyn av:lla, tätä samaa nimittäin kysytään. Itse tunnistin täältä kerran yhden vanhan tutun, ja se tapaus oli hänelle äärimmäisen häpeällinen. Ihmettelen joskus miten joku voi elää elämäänsä niin kusipäisesti, että suunnilleen joka kerta kun jossain yhteydessä hänestä kuulee / näkee, asiayhteys on sellainen että hän menettää kasvonsa täysin.

Vierailija
6/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole omaa elämää. Olen yli 40.v ja asun täällä av.lla. Olen aivan uskomaton trolli täällä ja vapaa ajallakin. Ei mene yhtäkään päivää tai kuukautta ettenkö loukkaisi jotakuta ihmistä. Olen siis jatkuvasti riidoissa sukulaisten tai ystävien kanssa. Minuun ei enää luoteta,

koska käytän kaikkea tietoa tutuistani

hyväkseni sillätavalla ,että yritän mustamaalata toisen ihmisen. Tiedän ,että

olen sairas ja pahasti narsisti. Ja minulla on lapsiakin. Mikä minusta on tehnyt näin idiootin ihmisen? Mitenhän muuttuisin onnelliseksi?

Vierailija
7/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:08"]Mulla ei ole omaa elämää. Olen yli 40.v ja asun täällä av.lla. Olen aivan uskomaton trolli täällä ja vapaa ajallakin. Ei mene yhtäkään päivää tai kuukautta ettenkö loukkaisi jotakuta ihmistä. Olen siis jatkuvasti riidoissa sukulaisten tai ystävien kanssa. Minuun ei enää luoteta,

olen sairas ja pahasti narsisti. Ja minulla on lapsiakin. Mikä minusta on tehnyt näin idiootin ihmisen? Mitenhän muuttuisin onnelliseksi?

[/quote]Tuo on jo hyvä alku kun tunnistat itsesi sairaaksi ja narsistiksi. Nyt sit haet terapiaa ja katsot itseäs peiliin. Kai sä ymmärrät ,että itse se muutos täytyy tehdä ja juoruilu/ valehtelu lopettaa. Muuten kaikki paha kääntyy itseäs vasten.Sitä siis saa mitä tilaa.

Vierailija
8/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:08"]

Mulla ei ole omaa elämää. Olen yli 40.v ja asun täällä av.lla. Olen aivan uskomaton trolli täällä ja vapaa ajallakin. Ei mene yhtäkään päivää tai kuukautta ettenkö loukkaisi jotakuta ihmistä. Olen siis jatkuvasti riidoissa sukulaisten tai ystävien kanssa. Minuun ei enää luoteta,

[/quote]Hyvä että tunnistit itsesi. Ehkäpä sinun olisi aika viimeinkin hakeutua hoitoon, mutta koska sinulla eivät rahkeet siihen kuitenkaan riitä, voisit myös ajatella rupeamista erakoksi. Onnellisuutta sinun tuskin kannattaa edes tavoitella. Ajattele lapsiasi - he olisivat ansainneet paremman miehenmallin kuin sadistisesti ja narsistisesti kieroonkasvaneen pahantekijän.

Vierailija
9/14 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti täällä. Mut kerran työkaveri alkoi selittää yhtä juttua josta olin juuri edellisenä iltana lukenut palstalla. Samaan aikaan oli muutenkin sen tyylisiä juttuja, siis ihan kuin hänen suustaan. Vastailin kullekin ap:lle ihan kuin olisin vastannut tuolle työkaverilleni livenä, en tiedä osuiko ja upposi.

Mut toiselta palstalta olen bongannut kaksi tuttua. Niille piti siis rekisteröityä ja olivat ihan tunnistettavia. Itse en sitten viitsinytkään jäädä pyörimään niille palstoille, kun en ehkä ollutkaan niin kohderyhmää kuin he.

Vierailija
10/14 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että joku luokkakaveri (lukiosta) käy täällä koska on puhunut asiosita, mitä on tapahtunut vain meidän luokan tunneilla..

Vierailija
11/14 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Kirjoitteli naisena perheemme asioista.

Vierailija
12/14 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni. Toivottavasti en törmääkkään.

Vierailija
13/14 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaverin silmän siinä yhdessä ketjussa missä oli paljon silmiä. Hei Marika!

Vierailija
14/14 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisen Anna-nimisen kampaajan. Kommentoi, jos näet tämän, Anna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän