Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Englannin yo-koe

Vierailija
19.03.2014 |

http://yle.fi/uutiset/abit_moittivat_englannin_yo-koetta_liian_vaikeaksi_-_taysin_mahdoton_koe/7142862

Oli kuulemma mahdottoman vaikea. Itse on sitä semmoiseksi kokenut, joten mitä mieltä muut ovat? Koe löytyy tuosta...

http://oppiminen.yle.fi/abitreenit/englanti/yo-kokeet/2014-kevat-englanti-pitka-oppimaara

Tosin huomasin, että koe näyttää olevan poliittisesti melko asennoitunut vasemmalle. Vramaan täysi vahinko. Eihän tuommoista tehtäisi tarkoituksella :-).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

260 pistettä oli tytär saanut, saapa nähdä mitkä pisteet ja arvosana tulee takaisin. Yleensä on 270 pisteen tienoilla ollut ällän raja kuulemma, jospa nyt kun oli vaikea koe tulisi noilla pisteillä ällä.

Vierailija
2/6 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineen tulokset eivät ole vielä tulleet mutta jos menevät normaalisti niin taitaa L:nä lähteä omalla kohdalla. Keskittymistä se vain vaati.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aikoinani kirjoittanut L:n, mutta on myönnettävä että tämän vuotinen on vaikea. Tietty vuosien saatossa oppilaiden kielitaito on hurjasti kehittynytkin eli siinä mielessä sopii tuon vaikea ollakkin.

Vierailija
4/6 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tytär ei kyllä moittinut vaikeaksi, vaikka ei kyllä L:ää odota, kun ei lukenut oikeastaan yhtään.

Vierailija
5/6 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti on vuosia jolloin yo-kokeiden osa-alueet on olleet vaikeita. Itse kirjoitin -84 ja sina vuonna 'kuullun ymmartamisesta' kohistiin etta oli vaikea. Whatever...

Vierailija
6/6 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 00:07"]

Jaa, tytär ei kyllä moittinut vaikeaksi, vaikka ei kyllä L:ää odota, kun ei lukenut oikeastaan yhtään.

[/quote]

Kysyin vielä tyttäreltä, ja hän sanoi että muiden vuosien kokeet joita oli koulussa tehty harjoituksen vuoksi oli ihan lällyjä. Tämän vuoden koe oli vaikea, siinä oli vaikeita sanoja, ja valintakysymyksiä joihin oli vaikea päättää kahden vastausvaihtoehdon välillä, vaikka kysymys olisi ollut suomeksi, tytär sanoi että koe oli hänelle ihan ok, mutta ei varmaankaan niille jotka odottivat samanlaisia mitä ennen on ollut.