Käly ja sen myymä FitLine, grrr
Kälyni myy näitä tuotteita ja menee hermot kun se ei kerta kaikkiaan usko kun sanon ei kiitos häne tuote-esittely illoilleen. On kutsunut minut jo ainakin 10 kertaa ja olen kohteliaasti kieltäytynyt, ja sanonut ihan suoraan että ne ovat liian hintavia minulle. Tai oikeastaan käly on kutsunut vain muutaman kerran mutta anoppi joka toimii kälyn langarina (käly asuu kauempana), kutsuu minua uudelleen ja uudelleen ja kun kieltäydyn niin hän loukkaantuu. Tiedän joo että olisi helpompi vaan mennä sinne iltaan kuuntelemaan sitä, mutta toisaalta tiedän että niitä ylipuheita kuunnellessa taipuisin luultavimmin kuitenkin ostamaan niitä vaikka ei olisi varaa. Myös lapsillemme anoppi lobbaa kovasti näitä juomia, ja pienempi kinuaakin minulta säännöllisesti että miksi ei voida ostaa niitä. No ehkä siksi kun vuosikulutuksen hinta per hlö on vajaa 1000 euroa!
Raivostuttaa kun tämä käly touhottaa niistä myös FB:ssä kuinka maailma pelastuu kun niitä käyttää ja kuinka kiitollinen hän on että hän on ne "löytänyt"! Ja samalla yrittää antaa piikkiä meille muille kuolevausille kuinka typeriä olemme kun enme ymmärrä omaa parastamme..ihan kuin olisi uskoon tullut, Argh!
ja uskon että ovat varmasti hyviä tuotteita mutta en kuitenkaan usko että ne parantavat kaikki mahdolliset vaivat kuten käly väittää. jos joku sanoo että on väsynyt, niin saman tien vastauksena että pitää ottaa fitlinea, ja jos johonkin lihakseen sattuu niin aina siihen auttaa fitline.
Kiitos että sain purkautua..
Kommentit (372)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:56"]
Höpöhöpöjä. Älä taivu aivopesurahastukseen
[/quote]
onko? Mä olen kanssa oppinut että jos joku tuote kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta niin se yleensä myös on sitä. Ja tosiaan se korkea hinta ei innosta kokeilemaan. Ja minä ja lapsemme olemme sellaisia perusterveitä ihmisiä, ei pahemmin edes flunssia ikinä, en ymmärrä miksi niitä pitää silti muka ostaa..
ap
Mä taas olen oppinut, että jos joku tuote/juttu kuulostaa liian hyvälle ollakseen totta, niin se on kaukana siitä :)
Kannattaa pysyä kaukana ko. pulvereista. Tiiminvetäjät ovat itseoppineita hörhöjä, ja todellakin tuntuu kuin FL olisi heille uskonto. Mitään pahaa tuotteista ei saa sanoa tai on heti "väärässä uskossa".
Otin yhteyttä näiden tuotteiden tiimoilta myös muutamaan tunnettuun sekä pätevään
asiantuntijaan, kukaan heistä ei sanonut ko.tuotteista mitään hyvää, päinvastoin kaikki ihmettelivät suurta sokerimäärää, stevioliglykosidia sekä fruktoosia jota tuotteista löytyy hurjat määrät.
En mainitse nimiä mutta Suomen tunnetuin terveystietäjä sanoi minulle myös että ei voi missään nimessä suositella näitä tuotteita, hänen mielestään enemmän haittaa kuin hyötyä. Myös hinta- suhde laatu on vinksallaan.
Seurasin kolme vuotta tuota toimintaa, ja nämä jälleenmyyjät tavoittelevat ainoastaan rahaa sekä palkintoja joita tulee saamaan mitä enemmän tuotteita saa myydyksi.
Itselläni on edelleen kaksi tuttua tuola "piireissä". He ovat mukana ainoastaan hämäysmielessä, ottavat kokoaika lisää tietoa asioista ja jakavat sitä viisaammille eteenpäin.
Ihan jokaisen oma asia on se miten tahtoo rahansa kuluttaa ja jokaisen oma elämä, saa pumpata itseensä mitä lystää. Mutta olkaa varuillanne. Ja jos löydätte itsenne Fitlinen foorumeilta niin tarkkailkaapa tilanteita, se kuka uskaltaa kyseenalaistaa mitään, se heitetään pihalle etteivät ihmiset mene paniikkiin kun heidän "täydellisistä" tuotteistaan tulee julki isoja epäkohtia.
Ah, verkostomarkkinoinnin ihana maailma...:) Tuohonhan se koko juttu juuri perustuu: on niitä tosiuskovaisia, sitten niitä helposti taivuteltavia, vähän vaikeammin taivuteltavia ja niitä, joilla sitten ryhmäpaine niissä "kaveri-illanvietoissa" saa ostamaan, vaikka ei oikein haluaisikaan. Samalla systeemillä tosi monet toimivat, yhteistä on tuo malli eli ihan ok tuote, mutta hinta aivan vinksallaan, vaikka "pitäisi" olla edullisempi kun kerran mainoskuluja ym. ei tule. Hyvän myyjätyypin palkitsemisjärjestelmät ovat kohdallaan ja kaikkein eniten tienaat, kun saat ihmisiä rekrytoitua myyjiksi ja omaan "verkostoosi". Tuotot kasvavat sen mukaisesti, miten hyvä ja toimiva verkostosi ja heidän luomansa verkostot ovat. Koulutus on hurmahenkistä jenkkimeininkiä, johon helposti lähtee mukaan ihan normaalijärjelläkin varustettu.
Tämä ihan sama logiikka on käytännössä kaikilla noilla yrityksillä, myyntituotteesta riippumatta. Koko myyntiprosessi myyntipuheineen, suosittelijoineen, argumentteineen jne. on ihan tarkkaan suunniteltu ja myyjille opetettu. Ja mitä ilmeisemmin toimii, koska näihin kuuluu järjettömiä määriä ihmisiä Suomenkin kokoisella markkina-alueella. Näistä ei julkisuudessa hirveästi huudella, koska voisi aiheuttaa inhottavia lehtijuttuja, kun joku ikävä toimittaja alkaisi selvitellä tarkemmin taustoja ym.
Symppaan sinua Ap, ikävä tilanne kun vielä sukulaisesta kysymys. Tosi ikäväksi tämän tekee tuo anopin asenne ja se, että lapsia sotketaan juttuun mukaan, se jos mikä on todella ala-arvoista. Pidä pääsi ja kyllä ne nyt varmasti jossain vaiheessa tajuavat, ettet tuohon taivu. Ja jos se anoppi hirveästi lapsia lobbaa, niin sano hänelle, että voi varsin hyvin sitten hankkia niitä jauheita lapsille ihan itse...;)
Ps. Ja kyllä, olen ollut yhdessä tällaisessa mukana, olen hyvä myyjä, mutta yksi heikkous löytyy. Oma moraalini ei lopulta sitten pidemmän päälle taipunut ihan mihin hyvänsä. Useita muita tuotejuttuja myös seurannut vierestä, joten ihan lonkalta en huutele. :D
Musta tuntuu että kyseessä taitaa olla peräti sama yritys. Toimitilatkin täsmälmeen juuri samassa vanhassa liiketilassa, jossa zinzinolla joskus oli. Luulen että samat kaverit ovat nyt vaan saaneet uuden tuotteen, jolla huijata ihmisiltä rahat... That's it.
Itse Fitlinen tuotteita käyttäneenä voin sanoa, että mun mielestä tuotteet ovat hyviä ja toimivat mun kohdalla. Olen kokeillut Kehokuuriakin ja kyllä siinä saa painoa jonkin verran pois, rankka se kuuri toki on. Mielelläni käyttäisin enemmänkin Fitlinen tuotteita mutta.... mua myös ärsyttää ihan yli kaiken sen timanttisuuden ja luksuksen hehkuttaminen. Ja se joka tosiaan kehtaa kyseenalaistaa tai kysyä tuotteista lyntätään maan rakoon. Totaalista uskonnollista hurmosta ja se kertoo mulle aina, että mukana on aivan liikaa tunnetta. Kuten sanoin, tuotteet ovat hyviä mutta eivät niin hyviä, että mulla olisi varaa maksaa niistä 70 euroa kuukaudessa. Joka kuukausi. Eli ostan tuon kuukauden paketin silloin tällöin mutta sitkuttelen sen kuukauden paketin kanssa niin pitkään kuin mahdollista. Summa summarum, tuotteet ovat hyviä mutta hinnat ovat liikaa ja se porukka joka Fitlinen ympärillä pyörii on pelottavaa :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:10"]
Itse Fitlinen tuotteita käyttäneenä voin sanoa, että mun mielestä tuotteet ovat hyviä ja toimivat mun kohdalla. Olen kokeillut Kehokuuriakin ja kyllä siinä saa painoa jonkin verran pois, rankka se kuuri toki on. Mielelläni käyttäisin enemmänkin Fitlinen tuotteita mutta.... mua myös ärsyttää ihan yli kaiken sen timanttisuuden ja luksuksen hehkuttaminen. Ja se joka tosiaan kehtaa kyseenalaistaa tai kysyä tuotteista lyntätään maan rakoon. Totaalista uskonnollista hurmosta ja se kertoo mulle aina, että mukana on aivan liikaa tunnetta. Kuten sanoin, tuotteet ovat hyviä mutta eivät niin hyviä, että mulla olisi varaa maksaa niistä 70 euroa kuukaudessa. Joka kuukausi. Eli ostan tuon kuukauden paketin silloin tällöin mutta sitkuttelen sen kuukauden paketin kanssa niin pitkään kuin mahdollista. Summa summarum, tuotteet ovat hyviä mutta hinnat ovat liikaa ja se porukka joka Fitlinen ympärillä pyörii on pelottavaa :D
[/quote]
Mikä niissä tuotteissa sitten on niin hyvää? Itse kuulin koko sarjasta nyt siis ensimmäistä kertaa enkä jaksa googlata. Ovat jotain lisäravinteita? Laihdutusvalmisteita? Eikö sellaisilla laihduttaminen ole vähän typerää (versus se, että muuttaisi oikeasti elintapoja ja laihtuisi pysyvästi, ei kuureittain jojoillen)?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:10"]
[/quote]
Mikä niissä tuotteissa sitten on niin hyvää? Itse kuulin koko sarjasta nyt siis ensimmäistä kertaa enkä jaksa googlata. Ovat jotain lisäravinteita? Laihdutusvalmisteita? Eikö sellaisilla laihduttaminen ole vähän typerää (versus se, että muuttaisi oikeasti elintapoja ja laihtuisi pysyvästi, ei kuureittain jojoillen)?
[/quote]
Itse sain muunmuassa vatsan , suoliston ja yleensäkin ruuansulatuksen kuntoon tuotteilla. Itselläni paha suolistohiiva. Ja kyse ei ole kuurista ja jojoilusta, kukaan ei estä jatkamasta tuota heidän suosittelemaan ruokamalli hamaan loppuun saakka. Monihan niin tekeekin, itse en vaan kerta kaikkiaam viitsinyt. Itselläni vain rupesi tökkimään se hinta ja se, että siellä FB-ryhmässä ei tunnu saavan aikaan yhtäkään objektiivista keskustelua tuotteista , niiden hinnoista, ohjeista ym. Tämän lisäksi se timanttisuus sun muu hupsuttelu joka mun mielestä ei edes kuulu koko aiheeseen, en ainakaan taju että miten se kuuluu aiheeseen. Akat vouhottaa tuotteista kuin viimeistä päivää ja tuntuu että järki puuttuu :D Mutta omalla kohdalla tuotteet toimi, ei epäilystäkään.
Tuo ylempänä mainittu Kehokuuri ja sen mainostajat olivat syy sille, miksi luovuin monesta laihduttajien tsemppiryhmästä; ryhmät olivat täynnä "uskovaisia", joiden päähän ei mahtunut millään että kaikkia ei kiinnosta laihduttaa Kehokuurin avulla!
Sanot vaan että lääkäri on kieltänyt sinulta kaiken luontaistuotteiden käytön. Maksa ei kestä tuollaisten aineiden käyttöä.
"lääkärit eivät ymmärrä tätä fitlinen pyhyyttä eli lääkärin sanomisilla on turha kieltäytyä."
En itsekään ala kyselemään näistä asioista tavalliselta lääkäriltä. Hoito on lääkekeskeistä ja muuta en voi odottaakaan saavani. Jos se riittää niin ok. Jos haluan, että vaivoja hoidetaan muutenkin, kuin lääkkeillä pelkästään, joka usein on vain oireiden hoitoa, on mentävä funktionaaliseen lääketieteeseen perehtyneen lääkärin vastaanotolle esim antioksidanttiklinikalle. Alan asiantuntemusta ei voi hakea mistä tahansa.Tietysti helpoin ratkaisu on olla tekemättä mitään muutoksia elämässä ja ravitsemuksessa ja ottaa vain lääkärin pillerit. Kukin tavallaan. Onhan hoitaminen kallista, joten rahakin voi estää.
"Meni pari minuuttia kunnes ihoni alkoi punoittaa ja kihelmöidä, se on kuulemma ihan normaalia,"
Kyllä se on normaalia. Itselläni monet tuotteet tekee tämän ohimenevästi. Nykyisin ihmiset ovat tosi allergisia. Pahoja reaktioita voi saada melkein mistä tahansa, myöskin lääkkeistä.
"Minullakin on työtuttuna jälleenmyyjä ja auta armias sitä papatusta."
Kertoa voi ja kerran maistiaisia antaa. Ei ole oikein tyrkyttää. Kaveri myy synergyä, varmaan ihan ok, mutta en ole niin innostunut. Fitlinea haluaisin kokeilla, koska tälläinen kokonaisvaltainen kuukauden kuuri kiinnostaa. Jos käytän vain yksittäisiä tuotteita, niin mikä tahansa muukin laadukas kelpaisi.
En myy Fitlineä, ja käyttökokemusta on muutaman purkin verran. Nekin on syöty satunnaisesti.Olen ajatellut kokeilisin tuotteita nyt kunnolla ja laihduttaisin kehokuurilla. Jos kokemus ei ole kehuttava, niin sitten en jatka. En vertaa mitään ravintolisiä lääkkeisiin, vaan mielestäni ne ovat ruokaa. Haluan ravintolisät mahdollisimman luonnonmukaisessa muodossa. Mielestäni kehon optimaalisen toiminnan tukeminen on tärkeää terveyden säilyttämisen kannalta ja myöskin hoidettaessa sairauksia.Itse olen saanut selviä tuloksia esim d vitamiinilla, kalaöljyllä ja magnesiumilla. Tietoa löytyy helpostikin, mitkä aineet vaikuttavat mihinkin. Mitä tulee syöpään, diabetekseen ym niin ihmiset saattavat joskus liioitellakin tuloksia toivoessaan paranemista, kaikki ei välttämättä ole totta. Sellaisia lupauksia ei saa antaa, joista ei ole mitään näyttöä. Verkostomarkkinoinnissa on tyypillistä, että annetaan turhia lupauksia, jos myyjillä ei ole koulutusta, vaikka jokin tuote tai tavara sinänsä olisi ok. En puhu hetken kestävästä punoituksesta, vaan kihelmöinnistä. Esimerkiksi Beeta-alaniini aiheuttaa tunnetusti sellaista ja tämä on oikeasti normaalia ja vaaratonta. Punoitus ei ole normaalia, vaan tuote ei silloin sovi. Jos tämä ei ole allergiaakaan, niin koita selvittää jostain mikä sen sitten aiheutti. Itselläni on monia allergioita ja astma, mutta en ole mistään lisäravinteesta saanut koskaan oireita. Olen innostunut kaikista laadukkaalta vaikuttavista tuotteista. Fitlinellä on GMP "tunnus" ja tämähän on vain muutamalla prosentilla lisäravinteista. Tällähetkellä ajattelen että olisivat ihan laadukkaita. On monia muitakin hyviä tuotteita ja sarjoja.
Baarissa menee aina liikaa rahaa, ja saan itse maksaa kaiken. Onneksi olen löytänyt ratkaisun: kehokuuri ja Fitline!
Te jotka olette olleet pettyneitä Fitline tuotteisiin, niin kertoisitteko mikä tuotteissa on ollut huonoa. Jätetään hinnat ja epäonnistuneet myyntitilanteet keskustelun ulkopuolelle. Haluaisin, että keskityttäisiin arvioimaan itse tuotteita.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 03:11"]
Te jotka olette olleet pettyneitä Fitline tuotteisiin, niin kertoisitteko mikä tuotteissa on ollut huonoa. Jätetään hinnat ja epäonnistuneet myyntitilanteet keskustelun ulkopuolelle. Haluaisin, että keskityttäisiin arvioimaan itse tuotteita.
[/quote]
Esim. kyseinen tuote:
http://www.pm-international.com/shop/?action=product&p_id=37218&cid=72
- Ainesosaluettelo suoraan kertoo että tuotteessa ei ole mitään, siis MITÄÄN erikoisia vitamiineja tai hivenaineita mitä ei muuten saisi ihan ruuasta, taikka muista SELVÄSTI halvemmista lisäravinteista.
- Kyseinen tuote on pelkästään sokerivettä. Ei ole rasvaa taikka proteiineja. Pelkästään sokeria. Kuitua on myös 5g mutta huhhei se ei tuotteesta millään tavalla erikoista tee, katsoi asiaa mistä suunnasta tahansa.
JOS laittaisit RAHASI esimerkiksi ostamalla tämän tuotteen iherb.com:ista:
http://www.iherb.com/Nature-s-Way-Alive-Multi-Vitamin-No-Iron-Added-180-Tablets/4120
Saat lyhyesti: 26 fruits & veggies, 12 digestive enzymes, 14 green foods, 25 vitamins & minerals, 18 amino acids, 12 mushrooms (organic), 40+ antioxidant sources.
Vertaa annososaluetteloita keskenään, iherb:ista saatavassa tuotteessa on jättimäisesti enemmän vitamiineja ja mineraaleja.
Purkki kestää 2kk ja maksaa paljon? No see maksaa postikuluineen n. 33e. Ja siis huomio, se kestää 2kk jokapäiväisessä käytössä. On todella laaja ja monipuolinen ravintosisältö.
FITLINEN sokerivesi missä on vähäinen määrä vitamiineja ja ravinteita maksaa 101,36e + posti KUUKAUDESSA.
Aivan järkyttävää ihmisten vedätystä ja kovaa kusetusta. Moraalinne on alhainen kun kyseistä tuotetta kauppaatte tuollaiseen hintaan. Hinta-laatu suhde erittäin erittäin huono. Tarkoituksenne on vain viedä hyväuskoisten ihmisten rahat pois.
Höpöhöpöjä. Älä taivu aivopesurahastukseen