Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko partnerisi sinun "seuraneitisi"?

Vierailija
19.03.2014 |

Huoh...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tarkoittaa? Kai me ollaan toistemme seuraneitejä, kun ollaan toistemme parhaat ja ainoat ystävät ;)

Vierailija
2/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Partnerini on lapsenhoitajani, kun menemme porukalla ruokaostoksille. Hän työntää vauvaa vaunuissa, minä ostoskärryjä. Kyseessä yhteinen jälkeläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä kysymystä. Siinä mielessä kyllä, että jos jonnekin kutsutaan avec, niin partneri lähtee sitten mukaan "seuraneidiksi", huvitti tai ei. :) Ja pätee molemmin puolin, en mäkään niitä miehen työhön liittyviä illanviettoja aina niin jaksaisi.

Ja kyllähän me iltaisin ja viikonloppuisin ja lomilla toisillemme seuraa pidellään, milloin toinen ei ole harrastuksissaan tai kavereillaan käymässä.

Vierailija
4/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 14:51"]

kun ollaan toistemme parhaat ja ainoat ystävät ;)

[/quote]

Paha. Paha. Paha. Siis tuo ainoa.

Vierailija
5/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa... Ja onhan se kivaa, jos on ollut illan pois ja toinen huikkaa, kun oven avaa, että kivaa, sä tulit, täällä on niin TYLSÄÄ yksin!

Vierailija
6/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on selvästi "seuraneiti", joka aina pitää minulle uskollisesti seuraa. Ehkä tämä onkin Musti. Kovin mustis? Vahtii uskollisna mua... ja hengittää samaa ilmaa kanssani koko ajan... 

Vierailija
7/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 14:51"]

kun ollaan toistemme parhaat ja ainoat ystävät ;)

[/quote]

Paha. Paha. Paha. Siis tuo ainoa.

[/quote]

Miksi? Olemme molemmat introvertteja, suorastaan erakkoluonteita. Emme kaipaa emmekä oikein edes jaksaisi muita ihmisiä enää, riittää kun on toisemme. Elin ennen mieheni tapaamista sinkkuna 8 vuotta, eikä minulla silloinkaan ollut yhtään ystävää, ja olin tyytyväinen elämääni.

Vierailija
8/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seuraneiti vaan rakastaja, harrastuskaveri, matkaseuralainen, elämänkumppani ja paras ystäväni. On meillä omat työmme ja harrastuksemme ja omat kaverimmekin, mutta siitä lähdetään että puoliso on se tärkein.

Vierailija
9/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni on seuraneitini. Usein tulee vessaankin kakkaseuraksi, mies ei tule.

Vierailija
10/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun paras kaveri (ystävät on vielä vähän erikseen) ja ihminen, jolle jaan käytännössä kaiken itsestäni. Ja sama toisinpäin.

Tuollainen luottamus ja arvostus tekee myös sen, että tehdään toistemme takia asioita, jotka ei välttämättä kiinnostais eli mennään seuraneidiksi serkun häihin tai kannustamaan sinne pakkaseen toisen hiihtosuoritusta tai pestään petivaatteet, kun toinen oli liian kipeä ehtiäkseen vessaan oksentamaan.

Parisuhde meillä siis on joskus myös seuraneiteilyä

Vierailija
11/11 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 15:06"]

tyttäreni on seuraneitini. Usein tulee vessaankin kakkaseuraksi, mies ei tule.

[/quote]

No mun mies kyllä tulisi, ellen laita ovea lukkoon. :P Jos menen pöntölle ja lukko unohtuu auki, eikö siinä ole mies ovenraossa kuikuilemassa. Vähän huolestuttaa, mutta ei se silti ole koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut mistään pissikakkaleikeistä, ONNEKSI. :I

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä