Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (96)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

koliininpuutteen takia menee ihmisiltä koko hermosto pilalle. Kaikki siihen liittyvä, siis cholin !

• ylös 1
  • alas 22
Vierailija

Sitä ihmettelen ettei Munsala-ketju poistu. Siinä pilaillaan karkeasti ns. erityishenkilön kustannuksella.

• ylös 3
  • alas 31
Vierailija

Yhden muistan; joku oli kysynyt, miksi ihmiset ostavat vaatteita marketeista. Se poistui. En ymmärrä syytä.

• ylös 16
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tekosyysi miksi et lahjoittanut nenäpäivään.
Mitä ihmettä?
Pitäisikö kaikkien olla vaan hiljaa ja tuntea morkkista jos ei yksinkertaisesti ole varaa ja sanoo sen ääneen?

Miksi alapeukut?
Täysin asiallinen keskustelu ja asiallisia perusteluja. Vai voitteko käsi sydämellä sanoa, että jokaisen pitäisi lahjoittaa, oli varaa tai ei. Eli lue: jos kysytään syytä miksi ei lahjoita, ja sen syyn perustelee, on huonompi ihminen?

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Joskus harvoin työttömyyskeskustelut ovat olleet ihan asiallisia. Ne katoavat siinä vaiheessa, kun joku kertoo työllistymistarinansa ja tsemppaa. Loppupäätelmä: Vain työttömiä haukkuvat keskustelut saavat olla.

Olen se työtön, joka on saanut töitä pitkän ja ahkeran vuosia kestäneen yrittämisen jälkeen. 

• ylös 26
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin työttömyyskeskustelut ovat olleet ihan asiallisia. Ne katoavat siinä vaiheessa, kun joku kertoo työllistymistarinansa ja tsemppaa. Loppupäätelmä: Vain työttömiä haukkuvat keskustelut saavat olla.

Olen se työtön, joka on saanut töitä pitkän ja ahkeran vuosia kestäneen yrittämisen jälkeen. 

Siis entinen työtön, en enää. 

Vierailija

En nyt vastaa itse kysymykseen, mutta kerron tällaisen jutun: joskus tässä syksyllä aloitin keskustelun, jonka aihetta en enää muista. Keskusteluun tuli nopeasti paljon vastauksia, ja yhtäkkiä se poistettiin. Tein uuden avauksen, jossa ihmettelin sitä, että ketju oli poistettu, ja ilmoitin sen itse asiattomaksi. Viestissä kerroin, että tuossa aiemmin poistetussa ketjussa ei ollut kyllä mitään asiatonta, voisiko sen palauttaa. Ja se palautettiin. Kannattaa kokeilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en löydä mun testotestaus ketjua.

Haluatko tietää, miten sen löydät jatkossa aina? Teet tarkoituksella yhden virheen, jota ei kuukkeli löydä ja sillä pääset sitten aina samaan. On toiminut aina, mut sut leimataan sit sellaiseksi, joka ei osaa kirjoittaa kunnolla. On se silti sen väärti;-)

Vierailija

Modet voi laittaa banniin jos olet liian hyvä argumenteissä, niin kävi mulle. Voi yhä laittaa viestejä mutten voi avata keskusteluita. Varmaan suututin jonkun vihervassari moden kunnolla.

• ylös 8
  • alas 12
Vierailija

pari täysin asiallista migreeniavausta on lähtenyt taivaan tuuliin ja muutama muukin ysin asiallinen keskustelu milloin mistäkin. En ole edes mistään löytynyt listaa kielletyistä aihepiireistä; mitä oikein poistetaan suoralta kädeltä vaikka esim julkisuuden henkilöiden elämää saatetaan vatvoa hyvinkin pitkissä ketjuissa.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vain typeristä julkkiskanoista ja kukoista saa lällättää loputtomiin. Mitään asiallista ja oikeaa ei suvaita.
Tässä palstan sääntö nro 1.

• ylös 24
  • alas 3
Vierailija

Tein aloituksen siitä, jossa ihmettelin Ylen uutisoimia vaalilukuja. En epäillyt vilppiä tms., kunhan vaan ihmettelin, miten luvut voivat muuttua yhdessä yössä niin valtavasti. Ketju poistui melkein heti, ilman että kukaan oli siihen edes vastannut. 

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen siitä, jossa ihmettelin Ylen uutisoimia vaalilukuja. En epäillyt vilppiä tms., kunhan vaan ihmettelin, miten luvut voivat muuttua yhdessä yössä niin valtavasti. Ketju poistui melkein heti, ilman että kukaan oli siihen edes vastannut. 

Mitkä vaalit? Usa 2020?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Porkkanoiden kasvatusketju. Liian arka aihe ylläpidolle.

En ehtinyt nähdä vilaustakaan. Mikähän niissä? Ostan porkkanat nykyään mehuna, kun ei sitä paljoa kannata päivää kohti käyttää ja se kaupan luomumehu on niin halpaa verrattuna siihen, mikä työ niissä on. Seassa on vähän luomuhunajaa, kelpaa ronkelille ikäihmisellekin. Sillä hän maustaa sapuskansa, kun ei tomaatista tykkää.

Vierailija

Poliisiväkivallasta ja virkamieskorruptiosta tai terveydenhuollon ja lastensuojelun epäkohdista saati traumaattisista kokemuksista ei saa keskustella.

• ylös 18
  • alas 2

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat