Vierailija

Siis kun on poistettu keskustelu, missä ei mielestäsi ollut mitään sellaista vikaa, mikä olisi selittänyt sen poistamisen. Voi olla itse tehty tai jonkun muun tekemä keskustelu.

• ylös 80
  • alas 18

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija

Esim elämäntapatyöttömyydestä, haukion mummulookista jne. ihan mielivaltaisesti poistetaan

• ylös 103
  • alas 29
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

tämä ketju poistuu varmaan kohta! äsken poistui rokote vastainen ketju.. heräsi kiinnostus,ja aloin itsekin googlettamaan faktoja :)

• ylös 99
  • alas 57
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi se että kohta tämä lähtee

Olen huomannut, että kaikki missä ihmetellään tai kyseenalaistetaan keskusteluiden poistamista, poistetaan.

• ylös 138
  • alas 17
Vierailija

Sinkkuelämää-sarjasta ketju, jossa oli hyviä pitkiä ja pohtivia vastauksia siitä miten sarja on kestänyt aikaa. Suututtaa edelleen sen poisto.

• ylös 159
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kohta lähtee tämäkin :D

Rule number 1 is: don't talk about the rules.

• ylös 97
  • alas 20
Vierailija

Tein joskus aloituksen että mitä hassuja asioita luulit lapsena. Siihen tuli paljon hyviä vastauksia ja sen jälkeen poistettiin.

• ylös 174
  • alas 14
Vierailija

Mieleen jäi joskus se, kun listattiin hyviä h'mo-  ja muita sen tyylisiä elokuvia. Tämäkin ketju sitten poistui, vaikka ei siinä ollut kuin pari ikävää viestiä. Jäi vaan mieleen sen takia, että itsekin kirjoitin siihen ja en siis ole kuitenkaan itse mihinkään vähemmistöön kuuluva.

• ylös 55
  • alas 15
Vierailija

Kommentoin erään chilivalintoja "miehekkäiksi" ja ketju lähti, ettei kissaa kerinnyt sanoa. 

• ylös 84
  • alas 19
Vierailija

Ylipäänsäkin tuntuu epäreilulta aloittajaa kohtaan, että koko ketju poistuu, jos joku tai jotkut kommentoi kyseenalaisesti täysin asiallista ja neutraalia aloitusta. Näitä on nähty täällä lukemattomia kertoja.

• ylös 166
  • alas 15
Vierailija

Kaikki missä käytetään mielikuvitusta tai höpötetään kieli poskessa tyyliin "Olen vampyyri, kysy mitä haluat".

• ylös 74
  • alas 23
Vierailija

Peukutusketju: Provot

Tämä oli itseni tekemä, johon tuli ihan tarinointia vaan (päästä keksittyjä aloituksia)
Se oli huumori mielen ketju ja ei mennyt kauaakaan, kun aihe poistettiin.

Tein sitten uuden.

• ylös 54
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palsta harjoittaa räikeää mielipidevaikuttamista poistamalla epämiellyttävän sisällön, ajavat ihmisiä itsesensuuriin. Meemien ja niihin liittyvä sanasto on myrkkyä, Kiinassa ja palstalla. Nalle puh on kielletty kiinassa, koska meemeissä liitettiin suuri johtaja nalle puhiin.

Lisäksi kiinassa ihmiset ovat mukauttaneet kommunikaationsa ovelammaksi, samoin kuten on käynyt palstalla, röllit oppivat piilottamaan agendansa paremmin poliittisesti korrektimpaan ja ovelampaan muotoon. Sinänsä ihan hyvä juttu, että hieman viisastuvat.

• ylös 46
  • alas 16
Vierailija

Eilen häipyi esim. ateriatiheyttä koskeva ketju, missä ei ollut yhtään asiatonta viestiä. Näitähän on ajoittain paljonkin, lieneekö joku bugi, mitä sitten joku kiusantekijä käyttää hyväkseen. Ärsyttävää, mutta kaikkein katkerin olen "mieheni teki katan" -ketjun poistosta. Oli joskus kymmenen vuotta sitten tehty huumoriketju, niiltä vanhoilta hyviltä palsta-ajoilta.

• ylös 87
  • alas 17
Vierailija

Varmaan on oudompiakin, mutta esim. yksi missä puhuttiin vaatteiden ostamisesta marketista (Prisma yms) hävisi hetkessä.

• ylös 70
  • alas 16

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat