Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIDL HUIPPU RUOKAKAUPPA

Vierailija
16.03.2014 |

Aivan huippu kauppa.

Perustelu; VAIKKA OSTAT ESIM. LEIPÄÄ, MAKKARAA TAI MAITOA PALJON, NIIN YRITYS EI NOSTA NIIDEN HINTOJA.

FIKSUA AJATELLA MYÖS ASIAKKAAN ETUA. :)

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään ostettiin kyseisestä kaupasta kaksi alennustuotetta, joiden alennettua hintaa mainostettiin isosti. Arvatkaas vaan oliko kuitissa alennukset.... ei... periaatteesta vain ärsyttää. Miksi mainostaa isolla kuinka tämä tuote on halpa vaikka alennusta ei saakkaan? Ymmärtäisin yhdestä tarjoustuotteesta, mutta kahdesta. Just.

Vierailija
62/96 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:24"]

Mutta perseestä siellä on olla töissä. Itse menin 19-vuotiaana, pahempi kuin armeija, elä tai kuole. Pakko oppia kaikki, siis ihan kaikki, ITSE ja YKSIN ja heti. Totta helvetissä se on halvempi kauppa kun siellä orjuutetaan työntekijöitä. Systemaattisesti jokainen pomokin ollut täys ääliö.

[/quote]

Tuossa edellisessä viestissäni vastasin siis tähän kommenttiin. Mutta eipä se Lidl tai kaupanala yleensäkään taida miehille kovin hyvin sopia, kun pitäisi oikeasti tehdä töitä. He kun ovat myös muissa työpaikoissa (oman kokemukseni mukaan) paljon pahempia valittajia ja lusmuilijoita kuin naiset. Yleisesti ottaen kaikilla palvelualoilla (ja monilla muillakin) ainakin tuntuu olevan aikamoinen kiire ja sen vuoksi rankkaa työskennellä, mutta ei Lidl ainakaan omana työskentelyaikanani ollut yhtään pahempi paikka kuin Prisma, päinvastoin. Ja tähän voi taas joku s-ryhmän vankkumaton kannattaja kommentoida, että "maksettu mainos" tai jotain muuta älykästä. Asioin myös säännöllisesti Lidlissä ja meitä tyytyväisiä asiakkaita taitaa olla aika paljon. Kerätköön bonuksia kuka haluaa, minä otan alennuksen suoraan kassalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tietääkö joku onko Lidlistä lopetettu Deluxe(vai mikä se merkki oli?)-tuotteiden myynti (väliaikaisesti/kokonaan)? Tykkäsin esim. siitä Deluxen creme bruleestä, jossa pakkauksessa oli 2 paahtovanukasta lasipurkissa. En nähnyt yhtäkään kyseisen merkin tuotetta tällä viikolla Lidlissä käydessäni. Grillimaisteri-tuotteet olivat vallanneet hyllyt. :D

Vierailija
64/96 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte 14 eurolla kassin herkkuja? Itse ostin suklaalevyn, viikon maidot ja paistopisteestä piirakoita ja kahvipaketin. Maksoi yli kaksikymppiä.

Vierailija
65/96 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy luomumaitoakin ja on puolet halvempaa kuin muissa kaupoissa :)

Vierailija
66/96 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:52"]

Miten saatte 14 eurolla kassin herkkuja? Itse ostin suklaalevyn, viikon maidot ja paistopisteestä piirakoita ja kahvipaketin. Maksoi yli kaksikymppiä.

[/quote]

Jännä, minä kävin eilen Lidlissä hakemassa täydennystä. Ostin mm. pihvejä, broileria, 2 700g:n jauhelihapakettia, juureksia, salaattivihanneksia, 5-6 eri hedelmää, tuoreita mansikoita, uusia perunoita ja tuoretta sipulia, voita, juustoa, kahta leikkelettä, puolen viikon maidot (meillä siis 8 litraa), pari kilon jogurttia, pakastimeen hätävaraksi kebab-lihaa ja seitä, pakastevihanneksia pakastimen täydeltä, wc- ja talouspaperia ja juhannusta varten jemmaan pari pussia grillivaahtokarkkeja ja peräti neljä puolen litran 6-packia mansikkalimpparia. Loppusumma oli reilut 75€. Sama satsi K-kaupassa olisi ollut heittämällä tuplat ja siihen heräteostokset päälle, Lidlissä taas tuon heräteosaston pystyy kiertämään halutessaan kokonaan.

Vierailija
67/96 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta ainakin paikallisessa s-ryhmän kaupassa halvempi yleisesti kuin lidl:ssä ja vieläpä kotimaiset k-ryhmä ja s-ryhmä. harva ajattelee että lidl on suurempi ketju kuin yksikään kotimaisesta. hinta vertailu ylellä oli tehty k-marketeista ja s-ryhmällä s-marketeista, ei siis ajateltu prisman tai cittarin hintoja.

Vierailija
68/96 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin olin NIIIIIIN Lidliä vastaan mutta nyt ostan sieltä enemmän kuin kehtaa myöntää. Kotimaisia yritän poimia ja sitten herkkuja. Jos jotain pikkunippiä tarjottavaksi vieraille niin ehdottomasti lidlistä.

Ärsyttää kahden vahvan monopoli. En tykkää että vaiheella kauppa vie välistä ja kehtaa syyttää alkutuottajia.

Vierailija
69/96 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:36"]

ensin olin NIIIIIIN Lidliä vastaan mutta nyt ostan sieltä enemmän kuin kehtaa myöntää. Kotimaisia yritän poimia ja sitten herkkuja. Jos jotain pikkunippiä tarjottavaksi vieraille niin ehdottomasti lidlistä.

Ärsyttää kahden vahvan monopoli. En tykkää että vaiheella kauppa vie välistä ja kehtaa syyttää alkutuottajia.

[/quote]

itseäni ärsyttää että ulkomaalainen ketju vie välistä verot ym. ja kotimaahan ei jää ostoksista mitään, tuskin maksaa suomeen verotkaan vaan saksaan. kun taas kotimaiset ketjut osa palauttaa ostoksiesi summan takaisin bonuksina/ylijäämänpalautuksena. minäkin olen huomannut että ei lidl olekkaan niin halpa kuin mainostaa. vertailu kannattaa, kotimaisuus kunniaan.

Vierailija
70/96 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:10"]

[/quote]

itseäni ärsyttää että ulkomaalainen ketju vie välistä verot ym. ja kotimaahan ei jää ostoksista mitään, tuskin maksaa suomeen verotkaan vaan saksaan. kun taas kotimaiset ketjut osa palauttaa ostoksiesi summan takaisin bonuksina/ylijäämänpalautuksena. minäkin olen huomannut että ei lidl olekkaan niin halpa kuin mainostaa. vertailu kannattaa, kotimaisuus kunniaan.

[/quote]

Maksaa Suomeen yhteisöveroja normaalisti, monet Lidlissä myytävät tuotteet ovat suomalaisia ja toki ne työntekijätkin maksavat Suomeen veronsa. Bonukset eivät ole mitään palautuksia, vaan maksat kalliimpaa hintaa ostoksistasi.

Vierailija
71/96 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollista lihaa EI saa mistään marketista, vaan kauppahallista tai lihakaupasta, esim. Pohjois-Espoossa on hyvä lihakauppa. Meillä ostetaan päivittäistuotteet aina Lidlistä sekä lihat ja erikoistuotteet kauppahallista. K- ja S-mafian kauppoja vältellään viimeiseen asti. Ostetaan myös paikkakunnalla sijaitsevasta maalaispuodista lähituottajien tuotteita.

Vierailija
72/96 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää mennä sinne kauppaan. Jotenkin köyhien ja työttömien kauppa. Suon heille sen kaupan! Aivan oudon näköisiä ostajia siellä. Käyn erittäin harvoin. Onko siellä edes luomumaitoa?

Vierailija
73/96 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan hoiva-alan yritykselleni lähes kaiken ruuan Lidlistä. Järki käteen, ja ostoksille!

Vierailija
74/96 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
75/96 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 03:29"]Lidlissa on joitain täysin samoja tuotteita yli puolet halvemmalla. Esim. Reissumies pussi maksaa prismassa muistaakseni 1.15e ja lidlissä 0.5e ja atrian lihapullat prismassa 1.79 ja lidlissä 0.79e . Mies käy usein lidlissä ja minä käyn mielummin prismassa koska olen niin tottunut tiettyihin tuotteisiin mitä ei Lidlistä saa esim. Valion hedelmäpommi jogurtti ja mad crock energia juoma
[/quote]

Reissumies prismassa 0.39 ja lihapullat saman 0.79

Vierailija
76/96 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin metoideista kuulleena en tosiaankaan käytä kyseistä ketjua.. Mm. Jos naisilla kuukautiset niin pitää käyttää punaista otsanauhaa, jotta kyseisen liikkeen johtaja tietää "vapauttaa" hänet vessaan yhden kerran muita useammin. Kaiken lisäksi työntekijöitä sorretaan ihme säännöillä, joko omassa ammatissani on asiat TODELLA hyvin ja kuulostaa nämä jutut täysin mielenvikasilta korvaani..

-hämmentynyt lidl työntekijän naapuri

Vierailija
77/96 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:21"]

Lidlin metoideista kuulleena en tosiaankaan käytä kyseistä ketjua.. Mm. Jos naisilla kuukautiset niin pitää käyttää punaista otsanauhaa, jotta kyseisen liikkeen johtaja tietää "vapauttaa" hänet vessaan yhden kerran muita useammin. Kaiken lisäksi työntekijöitä sorretaan ihme säännöillä, joko omassa ammatissani on asiat TODELLA hyvin ja kuulostaa nämä jutut täysin mielenvikasilta korvaani.. -hämmentynyt lidl työntekijän naapuri

[/quote]

Kas kun en ole koskaan nähnyt kellään LIDL:issä punaista otsanaujaa, vaikka olen käyn ostoksilla melkein joka päivä.

Lidl on reilu, ei käytä palkattomia harjoittelijoita kuten esim. S.

Vierailija
78/96 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun lidlin suosio nousee, nousevat myös sen hinnat.

Vierailija
79/96 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:10"]

[/quote]

[/quote]

Maksaa Suomeen yhteisöveroja normaalisti, monet Lidlissä myytävät tuotteet ovat suomalaisia ja toki ne työntekijätkin maksavat Suomeen veronsa. Bonukset eivät ole mitään palautuksia, vaan maksat kalliimpaa hintaa ostoksistasi.

[/quote]

Vierailija
80/96 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa, mutta yritys ei maksa vaan vie tulonsa saksaan. miksi suosia ulkomaalaista kun monet suomalaiset s ja k ryhmä on ruvennus suosimaan lähialueen tuottajien tuotteita. näin ei tee lidl. minäkin huomasin että prisman ja cittarin ostoskori tuli halvemmaksi kuin lidl väitti. mutta kukin maksakoon omasta ostoksistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän